Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Dual-Sim
Dual-Sim
Online verkoop van dual-sim adapters en GSM`s voor particulieren en bedrijven.

Keurig! Zelfs met gratis tel.hoesje geleverd. Een volgende keer ook graag een uitgebreidde gebruiksaanwijzing van de telefoon bijleveren.
Kortere levertijd
Prima service. Snelle levering.
Snelle levering van bested toestel. Alleen helaas niet volgens de specificities die op de website staan. Toestel voldoet in ruime mate.

Correspondentie met Dual-Sim is uitstekend te noemen en voldoende opties worden aangeboden ter compensatie.
Bestelling is goed afgehandeld en op afgesproken dag afgeleverd. Prima
Eerste levering was niet helemaal in orde, maar is keurig rechtgezet
Prima afhandeling op 1 punt na. Bij het liken van dual sim op Facebook verschijnt er een code die je recht gaf op een gratis accessoire. Echter deze code kon ik niet inwisselen toen ik een accessoire had gekozen. Misschien heb ik ergens iets gemist maar dit was voor mij iig niet duidelijk. Daardoor 1 ster minder, er moet wat te verbeteren zijn immers?
Tot op heden nog niets ontvangen
Dual-Sim Geachte heer Morsink,

Vervelend dat u dit zo ervaart.
Uw bestelling voor een iHosen lederen bookcover Samsung Galaxy S5 zwart is geplaatst op 29.03.2018 terwijl de voorraad hiervoor online in de min stond. Kort hierop hebben wij u hierover per email over deze status geïnformeerd inclusief een termijn wanneer dit telefoonhoesje weer werd verwacht. Binnen 3 werkdagen na het plaatsen van uw bestelling hebben wij het aankoopbedrag voor u gecrediteerd.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag.
Wij wensen u een prettige dag toe!

Met vriendelijke groeten,

Team Dual-sim.nl Uw dual-sim.nl team
dual sim aangekomen. echter niet gelukt te installeren. onduidelijke instructie, product beschadigd en niet kunnen aansluiten
Dual-Sim Geachte heer Guelen,

Vervelend dat u dit probleem ervaart! Inmiddels hebben wij telefonisch een oplossing met u besproken en ook uitgevoerd. Mocht u hierbij nog onze hulp nodig hebben dan horen wij dat graag! Ook het installeren van deze dual-sim adapter bij ons op kantoor is hiervoor een mogelijkheid.

Wij wensen u een prettige dag toe!

Met vriendelijke groeten,

Team Dual-sim.nl Uw dual-sim.nl team
Maandag middag besteld en dinsdag middag heb ik mijn mobieltje al in Belgiƫ ontvangen! Tot nu toe heel tevreden! Dank u wel!