Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Dual-Sim
Dual-Sim
Online verkoop van dual-sim adapters en GSM`s voor particulieren en bedrijven.

Prima geholpen voorafgaand aan de aankoop zowel tel. als per mail. Tel. bereikbaarheid kon iets beter.
Pas op! Voorraad info op de site klopt niet, dus vooraf even checken. Levering was zeer snel.
Overall zeer tevreden.
Ik heb op 2 januari een hoesje besteld en betaald. Daarna niets meer vernomen. Geen bevestiging, geen verwacht tijdstip van leveren geen bericht dat het in backorder staat en GEEN levering terwijl het door de brievenbus kan.Ik hoop dat u mij wilt informeren over de zending.***
Mijn bestelling werd vlot afgehandeld en de smartphone voldoet volledig aan mijn verwachting. Ook mijn mails werden vlot en vrij snel beantwoord. De levering liet wel een dag langer op zich wachten dan op de website vermeld.
Bestelling nog steeds niet ontvangen. Ook geeen verdere communicatie van jullie er over ontvangen.
Gaat er moeilijk in .
Je kunt het er weer moeilijk uitkrijgen. Gaat gelijk kapot.
Goed product, snelle levering.
Besteld tegen een goede prijs en snel geleverd bij mij of afhaaladres. Makkelijke en simpele bestelmethode. Een kind ken de was doen.
Alle betaalmogelijkheden mogelijk en veilig. Is de tweede telefoon die ik hier bestel en deze ging net zo snel en veilig als de vorige bestelling.
Echte aanrader.
Enige minpuntje is dat het assortiment iets te beperkt is, maar misschien is dat ook beter.
Fijn en snel geleverd, fantastische telefoon (Iphone 10 XR dual nano sim) de telefonische bereikbaarheid zou beter mogen.
Bestellen was eenvoudig, levering volgende dag. Prijs/kwaliteit prima dus zeer tevreden!
De website geeft meer aan dan er te koop is. Dit moet je niet willen. De geboden oplossing is prima maar kost de klant wel meer.
De levering was snel en correct.
Het contact was vriendelijk, ter zake kundig en daardoor ook plezierig.