Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Dual-Sim
Dual-Sim
Online verkoop van dual-sim adapters en GSM`s voor particulieren en bedrijven.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Tot nu toe goed, ben beetje teleurgesteld in nieuwste toestel accu verbruik, maar begin wel te snappen hoe dat zit.....
Lijkt mij vreemd om een bevraging te moeten invullen nog voor de levering is gebeurd.
Wat mij betreft, te vroeg verstuurd!
De Samsung J7 is netjes snel en goed geleverd
Gesprekken vallen weg. Zijn onverstaanbaar..software deels is Chinees en telkens krijg ik de vraag om de software te openen en welke keuze je maakt.. de vraag blijft terugkomen
Ik wil het product graag retourneren
Dual-Sim Geachte heer Schaarman,

Vervelend dat u dit probleem ervaart!
Doorgaans hebben klanten erg weinig problemen met het gebruik van de Goodtalk S adapter voor Iphone. Wellicht betreft het een maandagochtendmodel en dan ruilen we deze graag even voor u om. Per email zullen wij u de benodigde informatie toezenden om het artikel aan ons te kunnen retourneren.

Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij deze graag.

Met vriendelijke groet,

Team Dual-Sim.nl Uw dual-sim.nl team
Ik heb de samsung galaxy S8+ besteld met super snelle levering. Ik raad Dualsim zeker aan als e-shop.
Ik heb een Samsung A5 2017 aangeschaft bij dual-sim.nl de telefoon is snel geleverd. Speciaal voor deze Samsung gegaan ivm formaat en dual sim. Ik wil namelijk niet een te grote telefoon. Mooi formaat die je nog steeds in je broekzak mee kunt nemen.
Ook gekeken naar de s7 maar de specs van de A5 2017 komen al redelijk in de buurt van de s7. Natuurlijk de A5 heeft een iets minder snelle processor en iets minder werkgeheugen. Dat ga ik niet merken. Ze zeggen dat de camera tov de s7 wat minder is. Ik heb met de A5 wat foto's geschoten en hij maakt nette foto's hoor.

Voorlopig ben ik tevreden met mijn nieuwe Samsung A5 32GB .

Bij dual-sim.nl heb een ruime keuze in dual-sim toestellen. Voor ieder wat wils. Na wat vergelijken ben ik dus bij dit mooie toestel uitgekomen.
goede en snelle service met een concurerende prijsstelling
website goed toegankelijk; snelle levering.
prima geregeld.
Gewoon goede supersnelle device en levering
kan nog niet oordelen, wachten nog steeds op levering