voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: AlwaysConnected

8.4 / 10

Gemiddelde van 325 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 2180

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij AlwaysConnected

10 / 10

Prima afhandeling en snelle levering.

op 18.08.2017 om 09:25 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden met de service, snelheid waarmee mijn bestelling is verwerkt, persoonlijke contact en informatie die wordt verstrekt indien de klant daar behoefte aan heeft,.

op 18.08.2017 om 05:40 uur

10 / 10

correcte en snelle afhandeling. Goede bereikbaarheid, zeer vriendelijk en uitstekende service,

op 15.08.2017 om 14:52 uur

Scherpe prijs, uitstekend product

op 14.08.2017 om 21:07 uur

6 / 10

Er waren wat problemen bij levering. voor 16.00u besteld, de volgende dag in huis, is bij lange na niet gehaald. Het heeft ruim 2 maanden geduurd. info via de site werkt wel, maar fijn zou zijn een afschrift van de corresp via mijn email te krijgen. Ik moet als klant wel erg mijn best doen om achter de info te komen die ik nodig heb.
    Commentaar van dual-sim.nl:
    Geachte heer Hoenders,

Op 18-07-2017 heeft u bij ons een bestelling geplaatst voor een Samsung Galaxy J7 Prime 32GB 4G Dual Sim Black.
    Dit product stond op de website als niet op voorraad en wanneer een product niet op voorraad is kan deze niet worden verzonden. Hiervan hebben wij u in totaal 4 keer per email van op de hoogte gesteld waarbij u telkens diverse opties zijn voorgelegd. Ook annuleren van uw bestelling was een mogelijkheid.

U gaf aan toch graag op de bestelling te willen wachten en op 09-08-2017 hebben wij de bestelling uw kant op verzonden. Wachten op uw bestelling is nooit leuk -dat begrijpen wij volledig- echter is er absoluut geen sprake van een 2 maanden levertijd.

Ik wens u veel plezier met uw aankoop toe en hoop u zo voldoende geinformeerd te hebben. Mocht u nog vragen hebben dan vernemen wij deze uiteraard graag.

Met vriendelijke groet,

Team Dual-Sim.nl

op 14.08.2017 om 21:00 uur

10 / 10

Snel verscheept, goed verpakt. Geen verdere opmerkingen.

op 13.08.2017 om 13:02 uur

10 / 10

bestelling komt keurig op tijd binnen en voor vragen zijn zij telefonish bereikbaar,en dat vind ik zeer belangrijk

op 13.08.2017 om 10:36 uur

8 / 10

Zoals het moet gaan maar extra service : handleiding in het nederlands

op 13.08.2017 om 00:05 uur

4 / 10

geachte heer merv

ik heb bij jullie een sony telefoon bij jullie besteld. op een zondag na 17.00 dit zou betekenen dat deze dinsdag geleverd zou worden. maandag werd er netjes gebeld dat de zwarte die ik besteld had niet op voorraad was. wel een grijze. maar ik wilde graag een zwarte. deze zou dan 2 dagen later geleverd worden. daar ging ik mee akkoord. afgelopen vrijdag had ik weer contact, met de vraag waar mijn telefoon bleef. dat wisten ze nog niet, maar kreeg later net zo als was afgesproken een mail met het verhaal dat het waarschijnlijk pas 2e helft volgende week komt. de communicatie is goed. maar de leverring ben ik zeer ontevreden over. er werd wel een extratje belooft voor het lange wachten dat vind ik dan wel weer sevice.

mocht u nog vragen hebben hoor ik het graag.

gr ***

op 12.08.2017 om 07:23 uur

8 / 10

heel tevreden precies op tijd prima tracking

op 09.08.2017 om 14:02 uur

AlwaysConnected

• Online verkoop van dual-sim adapters en GSM`s voor particulieren en bedrijven.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 2050 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: