Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

👍👍👍👍👍👍
Snel en makkelijk winkelen. Bezorging verliep vlekkeloos.
Ik heb besteld en ontvangen wat ik hebben wilde. Had geen advies nodig.
Nooit ontvangen en ook geen geld terug, jammer voor mijn allereerste bestelling.
De producten zijn goed, de levering is heel snel en het is fijn dat je zelfs een bezorg dag/ tijdstip kunt kiezen. Hier geef ik jullie wel 5 sterren voor! Wat heel erg tegen valt is het kaartje, deze wordt niet geprint en ziet er erg goedkoop uit met een los papiertje die zo in de kaart wordt “gezet”. De lay-out van de inzetkaart is rondom beroerd, ziet er echt niet uit. Daarnaast kreeg ik een andere kaart dan de kaart die ik gekozen had, liefs ipv birthday. De bestelling was voor een vriendin dus dit kon maar toch niet fijn. De bestelde samples zaten er helaas ook niet bij en de verpakking is niet wat ik gewend ben van een douglas winkels, wel netjes maar heel simpel, niet eens een strikje om. Kortom, mooie producten en snelle levering maar de finishing touch van de winkel zit er helaas niet bij en dat is wel erg jammer.
Uitstekend product! Netjes afgeleverd en ruikt lekker!
Alles heel correct verlopen!
Top product!
Al meerdere vriendinnen hiermee verrast in Coronatijd en allemaal blij verrast met dit heerlijke produkt. Ook allemaal goed en snel online geregeld.
Aanbeveling!!!
Liever ga ik de winkel in . Maar dit gaat prima.