Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Goed op tijd en netjes verpakt.
Alles mooi op tijd geleverd!! Ben super blij met mijn producten, geen schade, alles perfect in orde!
Artikelen in goede orde ontvangen . Helaas geen sample erbij. Dat vind ik jammer
keurig alles afgehandeld. Geen verbeteringen mogelijk .
Zie mijn voordelen niet hiervan. Kost tijd
Altijd snelle levering, prima!
Geen bijzonderheden, gaat gewoon goed.
Goed en snelle service
De producten prima. Maar ik had een kaartje bij laten voegen. Wat een leuke optie is. En een gedichtje geschreven maar de kaart was niet bedrukt. Dat is wel jammer want met het kadootje wil je een bericht overbrengen. Waar het gedichtje is gebleven weet ik niet. Staat die op de pakbon ofzo?
Snelle levering