Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Webshop makkelijk te gebruiken, heldere communicatie over wanneer pakket te verwachten. Enige verbeterpunt zou zijn iets minder verpakmaterialen gebruiken (doos, papier, kleinere doos), maar ik kan me voorstellen dat dat lastig te realiseren is.
Er was een kleine vertraging maar dit werd me tijdig gemeld via mail. Ik was tevreden van mijn bestelling.
Bestelling is goed afgehandeld, ik ben tevreden
Geen verbeteringen nodig, prima zo
It works as described. Great job!
Ik winkel graag bij Douglas. Een prettige winkel met vriendelijk personeel en goede aanbiedingen. Mijn bestelling werd snel geleverd en ik ben zeer tevreden over het bestelde product
Snel, goed verpakt, professioneel.
Perfect
Zeer tevreden van de producten als de leveringen ,
Niks op aan te merken .
Jullie zijn te beste .
Bestellen on-line gaat gemakkelijk. Afhandeling voorspoedig.
Kan nu geen verbeterpunten verzinnen.