Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Fijne producten van de rituels. Goed verpakt en bezorgd. Super!!!!
Overzichtelijk, geregeld acties die interessant zijn..
Duidelijke webshop, iedere bestelstap wordt duidelijk aangegeven, snelle levering👍🏻 En super fijn dat je kan kiezen om het produkt s’avonds te laten bezorgen😊 dus hoef je voor het bezorgen, er geen vrij voor te nemen👍🏻😜
Heerlijk ruikende en rijke crème die niet te vet is. Vooral nu najaar eraan komt een aanrader.
Een mooie gezichtscrème voor dag/nacht....niet goedkoop, maar altijd wel een serieus proefje erbij, wat tegemoet komt aan de prijs.En de proefjes zijn erg gevarieerd en altijd goed te gebruiken.
Snelle levering
Ik ben al jaren gebruiker van Clarins, ik koop dat altijd bij Douglas. Ruime sortering en snelle levering
Douglas in Sneek verkocht niet de eau tropical!! Maar men heeft daar met veel inspanning het voor mij on line bestelt .
Had het de volgende dag in huis .
Wel een reis voor niets gemaakt .
Ik ben helemaal NIET tevreden. Mijn bestelling van 2 september is geannuleerd omdat artikel niet leverbaar bleek. Betaald bedrag (€10,33) zou ik binnen een paar dagen terug ontvangen middels tegoedbon of contant. Heb nog steeds niets ontvangen. Het is nu 16 (!) september!
Prima produkten zeer tevreden.