Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Keurig verpakt en snel geleverd
snelle bestelling, mooi verpakt, heel tevreden
Fijne service, scherpe prijzen en snelle levering. Zelfs in deze gekke tijd!
Prima bedrijf, veel keuze, levert snel. Alleen merkte ik nu dat de kleur van de nagellak in werkelijkheid heel anders is dan op de foto, dat is heel vervelend. Het betekent dat ik dat nooit meer zal bestellen. Gelukkig blijven er genoeg andere producten over.
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Zeer snelle levering, netjes verpakt en een lekkere sample er extra bij,zeer attent.
De winkel zelf,helaas gesloten nu,is heel overzichtelijk en het personeel heeft verstand van de producten. Je wordt er fijn geholpen. Als je er iets koopt voor Kado wordt het super mooi ingepakt.
Uitgebreid assortiment ,vriendelijk attent personeel. Online ook altijd prima verzorgd.
Zachte textuur en doet wat het beloofd. Mijn huid is zacht en glad na een aantal dagen. Een topper.
Goede service zoals altijd pakketje vlug ontvangen alleen jammer dacht dat de potlood iets breder zou zijn niet goed te zien online.
prima
Eenvoudig En makkelijk bestellen, snelle levering.