Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Ik heb tevreden met het product en de snelle verzending, De palette kwam niet goed verpakt of beschermd met extra vulmateriaal, op het doosje van de Morphe palette zit een deukje (voorkant). Ik heb een foto gemaakt.
altijd een super winkelervaring gehad ,snel en de gevraagde artikelen ontvangen.
Alleen de laatste keer zaten er geen proefjes bij.
Maar verder heel tevreden
Heel fijn product, lak smeert soepel uit.
Aanrader!
Snelle levering.
Makkelijk online bestellen en heel snel geleverd. En ik vind het product fantastisch. Dus met andere woorden een hele goede service.
zeer goed
vroeg om een proefje van oogcreme en dat werd meteen gemaakt
Goede service goede snelle levering .
Prima item. Heel netjes en fijne ingepakt.
Ik kan deze product niet beordelen omdat tot nu toe deze artikeniel heb ik niet ontvangen.