Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Snelle service , vriendelijke hepdesk
Ik heb in de week voor sinterklaas cadeautjes besteld. Alles zou in een cadeau verpakking geleverd worden. Alles was zonder cadeauverpakking in een doos naar mij gezonden.
Toen heb ik een mailtje met mijn klacht gestuurd, hier kreeg ik geen reactie op.
Ik heb ze een paar dagen voor sinterklaas gebeld,, ze hebben me 3 keer de verbinding verbroken voor ik een medewerkster aan de lijn kreeg . ze zou meteen cadeauverpakkingen opsturen zodat ik de cadeautjes er in kon doen. Maar ik heb niks gekregen en niks gehoord. Een paar dagen kreeg ik op mijn eerste mail het antwoord, dat als de klacht nog bestond ik maar opnieuw een melding moest maken.
Dat heb ik weer gedaan. Nu kreeg ik dagen later weer het bericht dat als mijn klacht nog bestond ik maar een nieuwe klacht moest indienen
Helaas heb ik eind november 2021 een verkeerd pakket gekregen ipv het bestelde . Ik heb dat pakket netjes retour gestuurd met bewijs van het DHL punt. Ik heb 3 keer gemaild hierover en een keer telefonisch gesproken met een van de medewerkers. Mij is beloofd mijn eigenlijke bestelling namelijk 2 lipsticks van dr hauschka alsnog te krijgen want ik had er ook al voor betaald. We zijn nu weer een week verder maar niets. Waarom is dit zo moeilijk voor Douglas??
Vr gr *** te ***
Wat een super slechte - - - service zeg. Maak je een bestelling van*** euro krijg je 3 dagen later een email we hebben u bestelling geannuleerd omdat er 1 product niet leverbaar is. En dan nog erger moet je 10 dagen op je geld retour wachten. Dus NOOIT meer bestellen daar ... niks meer ba ba wat een achterhaalde - - - service
Snelle verzending in veilige verpakking. Heerlijk geurtje, precies zoals we gewend zijn
Zachte, rijke bodycreme. Je hebt niet veel parfum meer nodig, zachte mooie geur.
Ik heb tevreden met het product en de snelle verzending, De palette kwam niet goed verpakt of beschermd met extra vulmateriaal, op het doosje van de Morphe palette zit een deukje (voorkant). Ik heb een foto gemaakt.
altijd een super winkelervaring gehad ,snel en de gevraagde artikelen ontvangen.
Alleen de laatste keer zaten er geen proefjes bij.
Maar verder heel tevreden
Heel fijn product, lak smeert soepel uit.
Aanrader!
Snelle levering.