Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Snel bezorgd. Na een melding dat er een gratis sample vergeten was, is dit alsnog nagestuurd. Goede service!
Bestelling goed ontvangen. Jammer dat er geen testertjes bijzaten.
goede uitleg op de site en snel gelevered. Kan ook leveren in een store of bij een DHL punt.
Ik vind het een prima bedrijf, met vriendelijk personeel
en snelle levering.
Ik had aangegeven dat het in cadeauverpakking moest. Was niet gebeurd. Ook de gratis samples zaten er niet bij. Was de eerste keer dat ik wat besteld had, maar denk ook de laatste.
Alles prima geregeld zeer snelle service
What I ordered arrived swiftly and was well wrapped ..... but I was trying to order other items that were taken off special offer before the day / time had expired (admittedly by a few minutes, but it counts) .... so generally rather disappointed in douglas
Snelle verzending, netjes verpakt en verzendkostenvrij!
Keurig.
Fijn dat ik bericht kreeg dat het niet aanwezige product weer aanwezig was! Ik heb het toen gelijk besteld en binnen twee dagen was het aan huis bezorgd..
Ik had iets besteld van Shiseido en mocht daar twee gratis monsters bij uitzoeken en dat is wederom weer niet gelukt om het monster te krijgen wat ik besteld had , ik vraag me af waarom jullie laten kiezen als je het toch niet krijgt ?! ik heb gebeld en die mevrouw had een bandje ingeslikt want ze kon alleen maar zorgen zeggen !!!
Ik vindt dit niet correct en wil dat nog even kwijt !!