Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Prima
Dit is de eerste x dat ik met jullie bedrijf kennis maakt. De eerste indruk is goed. De levering was prima.
prima wel jammer dat ik later antwoord kreeg op mijn vraag dus verkeerde lipstick besteld
top bedrijf. bestelling perfect afgewikkeld. zeer tevreden. geen verbetervoorstellen.
wat een superleuke attenties zaten erbij..ik denk dat ik voortaan zoveel mogelijk online bestel !
echt verwennerij !,
je hebt altijd makkelijk contact en als een bestelling misgaat lossen ze het meestal snel op
Prima bezorging. Netjes en snel. Vond de verpakking wel heel royaal voor een klein potje. Iets kleinere doosjes zouden al mooi zijn . En evengoed genoeg bescherming geven .
Zeer tevreden over duidelijkheid site, gemak van bestelling en snelle levering.
Snelle levering, leuke producten! Echt een top winkel!
De producten voldoen aan mijn verwachtingen en werden keurig zoals beloofd op de juiste dag afgeleverd