Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

erg blij met de collister druppels al verwachte ik het flesje groter. En de cream is echt geweldig
Snel reactie op aankoop en snel geleverd.
Snel geleverd in een mooie verpakking.....mijn heerlijke Angel parfum!
Goed kwaliteit en betaalbaar, ik ben erg tevreden.
Geen bestelling ontvangen, ook geen teruggave van 172 euro na 10 werkdagen. Geen bericht ontvangen van Douglas.
De reis set van Estee Lauder is mij bekend maar de mannengeur kende ik niet zo maar is verrassend aangenaam.
Het is altijd goed gegaan met de bestellingen. Maar dit keer niet. De 2 lippenstiften die ik heb ontvangen zitten los in de houder en ik heb de kadootjes er niet bijgekregen.
Heb dit product gekocht voor mijn donkere kringen weg te werken
Het product zelf heeft een leuke packaging met een pipet waardoor je meer controle hebt op de hoeveel die je wilt gebruiken
De consistancy is helemaal waterachtig dus het is niet dat het van je gezicht zou afdruipen eerder siroop bijna honing textuur.
Heeft ook geen geur niet geparfumeerd wat ideaal is aangezien het net onder je ogen wordt aangebracht bij het aanbrengen voelt het alsof je al snel te veel hebt maar het trekt redelijk snel in
Ik gebruik dit elke morgen en elke avond
Persoonlijk heb ik niet zo een last van wallen eerder de kleur die me stoort.
Snelle en correcte levering. Alleen altijd wel heel erg jammer dat indien je een artikel als cadeau besteld deze heel eenvoudig in een zakje wordt gestopt. Heerdoor ziet het cadeau het veel minder feestelijk uit. In de winkel wordt hier wel aandacht aan besteed en ziet elk geschenk er prachtig uit. Verder geheel tevreden maar wellicht een optie vooral in deze tijd indien persoonlijk "shoppen" nog niet altijd mogelijk is om een keuze optie toe te voegen voor de keuze van de verpakking alsook eventueel bij een gekozen geur de mogelijkheid om een proefje toe te voegen. Dit eventueel tegen een meerprijs. Ik denk dat dit positieve toevoeging voor veel klanten zou zijn.
Reeds heel langmijn keus deodorant. Dis dat zegt genoeg ;)