Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Ben altijd blij met de goede kwaliteit van het product. Bovendien is de service in de winkel ook altijd heel plezierig.
Snelle bezorging (gratis) alleen jammer dat 1 klein potje in een hele grote doos word bezorgd
Alles wat ik besteld heb kwam de volgende dag al in huis , geen vezendkosten en alles was goed verpakt.
toegankelijke site; snel geleverd; altijd een leuke verrassing
Dit was 'n kado. U kunt mij uitschrijven als mevr. Sjoukje Rosing.
Mijn naam is ***
Vriendelijke groet
SHISEIDO Bio-Performance Gezichtscrème is een product dat zichzelf aanbeveelt. Fijn in gebruik door geur, substantie en voelt meteen prettig; niet veel van nodig. Verschillende vriendinnen zijn het door mijn enthousiasme na mij ook gaan gebruiken. Ik vind dat het mijn huid goed beschermt en zij nu ook. Reinigen en beschermen vind ik belangrijk.
Ik ben eigenlijk geen online koper, houd van het persoonlijk advies door kundige verkoopsters in de winkel van Amstelveen maar door corona toch online gekocht deze keer. Snel geleverd met leuke monsters en het was een mooie aanbieding. Kan het du van harte aanbevelen.
Er wordt geen verzendkosten in rekening gebracht. Ik mis echter wel steeds de samples die jullie beloven.
Aangezien ik niet in de buurt van een Douglas woonachtig ben, twee dure foundations online besteld. Bij bezorging bleken beide te donker voor mijn gelaat. Retournering is niet mogelijk, aangezien ik het product heb geopend om te testen. Misschien een service-optie om een sample mee te sturen zodat men het product kan uitproberen. Zit nu met twee foundation die ik niet kan gebruiken.
Goede base coat en snel droog
Prima product.