Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Parfumerie Douglas Nederland B.V.
Douglas maakt van het ontdekken van een heerlijke geur, goede verzorging en prachtige make-up een ware beleving. De online shop van Douglas heeft het grootste beautyassortiment van Nederland en mag honderden bekende merken, zoals Clinique, Estée Lauder, Hugo Boss, Lancôme, Mac, Benefit, Smashbox, L'Occitane en meer tot haar assortiment rekenen. Alle bestellingen die vóór 19 uur worden geplaatst, worden de volgende dag nog gratis thuisbezorgd. Daarnaast kunt u zich verheugen op 2 gratis samples naar keuze én kunt u gebruikmaken van de gratis cadeauservice. Bestellingen kunnen ook worden opgehaald in stores of bij DHL Service Points. Let's go shopping!

Besteld via internet.
Super service !
Er is en ruime keuze in het assortiment en er zijn deskundige personeelsleden.
Ik heb rosacea en kan niet alles gebruiken, dus het moet olievrij zijn en daarom een heerlijk product
Ben tevreden met het online bestelling.Het is super snel gelevered
Alles perfect verpakt en op tijd geleverd. Alleen als je voor *** besteld mag je cadeaus uitzoeken maar helaas was er niets xtra’s bijgeleverd. Nog geen tester.
Hallo,ik ben tevreden over de aankopen vind het alleen jammer als er crememonsters bij zitten ,ik gebruik alleen mijn eigen merk liever parfum groetjes.
Cadeaus niet ingepakt ondanks verzoek, niet alles binnen gekregen, geen gift, geen samples. Op verstuurde mails hieromtrent wordt niet geantwoord. Kortom, slechte service en niet tevreden.
Heerlijk product, makkelijk op te brengen , maakt goed schoon en doe er lang mee. 😍
Snelle levering van de artikelen .