Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Desko
Desko
Desko kantoormeubelen is sinds 1952 specialist in nieuwe en tweedehands kantoormeubelen en projectinrichting.

goed geleverd en prima product
vlotte levering en keurige monteurs
geachte, het service niveau is beneden alle peil. nu al een maand bezig om een stoel gerepareerd te krijden door Desko. ook gebeld en het ongenoegen gedeeld dat het service niveau beneden alle peil was. vreemd genoeg beaamde de heer van Desko dit. wel eerlijk. maar goed, de bureaustoel is nog steeds niet binnen de garantie termijn gerepareerd. Je zou toch mogen verwachten wanneer je belt dat de service niet goed is en dat er daarna niets mee wordt gedaan. we zijn benieuwd.
goede service en product
Tweedehands bureaus gekocht. Zagen er perfect uit. Keurig verpakt bezorgd door twee vriendelijke medewerkers en snel geleverd.
Overzichtelijke webshop, groot assortiment in nieuw, maar ook gebruikte kantoormeubelen. Gebruikte meubelen zijn van hoge kwaliteit en worden uit voorraad snel geleverd.
snelle levering van de extra bureaustoelen voor ons kantoor te Belgie
Prima stoel on goede conditie
snelle levering , dank
blij met onze arper vergaderstoelen . fijn advies en goed geleverd door de chauffeurs