Desko
Desko
Desko kantoormeubelen is sinds 1952 specialist in nieuwe en tweedehands kantoormeubelen en projectinrichting.

Goede klantenservice en goede prijzen !
Desko heeft ons kantoorpand voorzien van nieuwe in hoogte verstelbare werkbladen. Van advies, duidelijke offerte's, verzorgen inhuizing tot en met nazorg was prima voor elkaar. Ons personeel is blij met de nieuwe meubels.
De levering was sneller dan verwacht. En alles was netjes verpakt en onbeschadigd.
goed refurbished meubilair . binnen 3 dagen geleverd.
Super blij met ons nieuwe inrichting
Slechtste service die ik ooit heb ervaren bij een bedrijf. Na een jaar hebben we nog steeds niet alles goed binnen, en ik heb letterlijk 30 gebeld om alles voor elkaar te krijgen. Verkeerde levering, verkeerd adres, verkeerde producten, 2e hands ipv nieuw, nooit terugbellen. We zitten nog steeds met 2e hands stoelen die vervangen zouden worden, maar omdat de service zo bizar slecht is heb ik besloten hiermee genoegen te nemen en mezelf niet op te zetten voor nog meer frustratie en te proberen mensen te waarschuwen voor hoe slecht dit bedrijf met klanten om gaat.
Super service. Netjes afgeleverd. Precies zoals we wilden! Helemaal top!
goede en vlotte service!
Goede snelle service, ik had een gebruikt hoog laag bureau besteld, deze was niet meer voorradig Desko levert een nieuw bureau voor dezelfde prijs.
snelle levering zoals de website aangaf