Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Desko
Desko
Desko kantoormeubelen is sinds 1952 specialist in nieuwe en tweedehands kantoormeubelen en projectinrichting.

Netjes volgens afspraak, snelle reacties klantenservice
Bureaustoel netjes afgeleverd, was er alleen zelf niet om te ontvangen. Aflevering werd vrijdagmiddag om 15u via mail gemaild, maandag rond 10u werd stoel geleverd. Mail had ik niet tijdig gezien om afspraken aan te passen.
snelle levering, goed product en vriendelijk personeel
Goede service, prettige communicatie en mooie producten. Erg tevreden!
prima uitleg door chauffeur en bijreider na bezorging stoelen.
bij leveren van handleiding zo een plus zijn
Goed en persoonlijk advies over de inrichting van ons kantoor en de mogelijkheden van koop, huur en lease. Hierdoor kan onze kantoorinrichting goed meegroeien met de groei van onze organisatie en onze financiele positie. Daarnaast ging het leveren en monteren naar wens.
Super geholpen en fijne service!
Blij met mijn nieuwe meubelen.
Ik heb een verstelbaar bureau besteld, zodat ik zittend werken af kan wisselen met staan. In eerste instantie had ik een bureau ontvangen waar ik niet helemaal content mee was, maar Desko heeft dat snel en keurig opgelost. Binnen de kortste keren stond er een nieuw bureau in mijn werkkamer die helemaal naar tevredenheid is. Vooral het snelle optreden van Desko waardeer ik enorm en ook de medewerkers die de spullen kwamen leveren verdienen een dikke pluim!
Fantastische kantoormeubelen, topkwaliteit en goedkoper dan de concurrent.