Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Desko
Desko
Desko kantoormeubelen is sinds 1952 specialist in nieuwe en tweedehands kantoormeubelen en projectinrichting.

Onlangs heb ik een bureaustoel besteld bij Desko. Er bleek een hendel te missen bij de stoel. Na contact te hebben opgenomen is gelijk een afspraak gemaakt om de stoel te komen ruilen. Ik had de wens om de stoel te ruilen tegen een andere stoel, die meer rugsteun bood. Dit was geen probleem en de medewerkers van Desko hebben zich in de dienstverlening zeer flexibel opgesteld. Tevens waren ze erg klantvriendelijk en hebben mij prettig geholpen.
Ik raad iedereen aan om bij Desko kantoormeubilair te bestellen!
Snelle bezorging en prima communicatie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dank nogmaals.
Duidelijke website gevonden bij zoeken naar een geschikt bureau.
Snelle en duidelijke afhandeling.
Helaas bleek de gekozen blad-kleur niet meer leverbaar, na telefonisch contact en aanpassen van de keuze werd dit snel verwerkt, de order doorgezet en binnen 3 dagen geleverd.
De bezorging was zeer netjes, een paar dagen van te voren contact over de bezorgdag en dagdeel en een half uurtje van te voren een belletje met de aankomsttijd, bureablad netjes beschermd met een transportkleed.
Wat ook gezegd mag worden, representatief personeel en vrachtwagen.
dank voor de levering. zijn er blij mee. eindelijk fatsoenlijk thuiswerplek
Snelle levering van desinfecterende zuilen .
Super snelle ons kantoor aangepast naar de nieuwe 1.5 meter afstand.
Zeer snelle levering van de thuiswerkplekken van onze collega's . Chapeau
We konden makkelijk vinden waar we naar opzoek waren
fijne complete inrichting voor onze sales afdeling
thanks voor het advies en goede levering