Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

De Goudpost
De Goudpost
In drie stappen geld voor uw goud, dat is De Goudpost. Wij zijn een betrouwbare partner om uw oude goud of zilver te gelde te maken door het per post aan ons op te sturen. Wij toetsen het het en doen u een aantrekkelijk aanbod. Uw kostbaarheden zijn bij ons goede handen, worden tot 5000 euro verzekerd verstuurd en door ons professioneel getaxeerd. Niet tevreden met de prijs? Wij sturen het goud kostenloos aan u terug.

Alles netjes via de post binnen gekregen en na het verzenden van aangetekend post snelle afhandeling en zelfde dag betaling binnen gekregen. Top
Alles heel snel afgehandeld ! Perfect !
Netjes,snel, betrouwbaar
Communicatie verliep snel en vlekkeloos. Afhandeling idem dito. Goede ondernemer!
Het was fijn dat ik de sieraden gratis kon opsturen met de opgestuurde envelop van goudpost en daarna te horen kreeg via de mail wat mijn sieraden waard waren en na goedkeuring van mij werd het geld diezelfde dag nog gestort door Goudpost. Ook werd het sieraad wat niets waard was, netjes teruggestuurd. Hartelijk bedankt Goudpost voor de goeie en snelle service!
De afhandeling is perfect
Snel en correct
Een zeer goede en nuttige taxatie en een heel snelle uitbetaling.
Alles correct en snel !
Super snelle afhandeling. Donderdag het goud verstuurd, en vrijdag was alles getaxeerd en het geld overgemaakt op mijn rekening.