Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Dartshopper.nl
Dartshopper.nl

Dartshopper is al erg lang mijn go-to webshop voor alle dartartikelen. Ze leveren snel, hebben een uitgebreide collectie, goede prijzen en gaan goed met hun klanten om. Ik heb nooit iets anders dan uitstekende service van ze gehad. Daarnaast zijn ze de enige webshop die ik ken waar je tot bijna 12 uur in de avond je dartsartikelen kunt bestellen!
Het zijn mooie en goede pijlen. Alleen vind ik jammer dat ze te licht zijn en zodra je 4 keer gegooid hebt dat je gelijk weer alles vast moet draaien. Maar voor de rest geen problemen, een vriend van me heeft ze ook gelijk besteld.👍🏼
Nette site, nette levering, fijn dat je genoeg betaalmogelijkheden hebt.
Tevreden, alleen als iets niet leverbaar is binnen de bestelde termijn, laat het dan even weten. Zitten de klanten niet te lang te wachten op hun bestelde producten.
De rings van de shafts gaan erg snel los zitten waardoor de flight snel los gaat. Voor de rest goede producten!
Ik had rvb shirt 2019 besteld een maat te klein op gestuurd en de volgende dag al nieuwe en juiste maat binnen echt super dit bedrijf echt aanrader voor iedereen
Ruime keuze in artikelen! In minder dag een week heb je alle artikelen binnen, zodra het verstuurd wordt ontvang je een track en trace code waardoor je precies kunt volgen wanneer de bezorger komt! Goede service en ontzettend tevreden met de artikelen die we besteld hebben!
prima webshop de site werkt makkelijk , de leveringen op tijd en de prijzen zijn goed.
Ook als er wat is mbt leveringen, wordt dat snel gecorrigeerd.
Goed en snelle levering een opmerking ivm dat het langer zou dure zouden ze er flichts bij doen maar niet gekregen het maakt mij niet uit maar gaat om het principe voor de rest is het goed
snelle levering,goede prijs/kwaliteit verhouding, grote keuze vlotte website