Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Dartshopper.nl
Dartshopper.nl

Hoewel de bestelling goed verpakt en correct werd afgeleverd, baal ik er van dat het een dag later dan beloofd binnenkwam. Ik had het ruim binnen de gestelde termijn besteld. Geen melding het een dag later zou binnenkomen.
snelle en nette afhandeling ondanks de vertraging van postnl
Overzichtelijke site
Snel alles binnen en naar tevredenheid
Binnen de aangekondigde tijd netjes verpakt verzonden.Veel keuze aan mooie materialen.
Zou graag online willen zien of een product op voorraat is.
Want ze zeggen vandaag besteld morgen in huis als het op voorraat is.
Van 2 producten vertelde ze mij dat die niet voorradig waren nadat ik hun een email had gestuurd wanneer ik het in huis zou hebben. Ik heb toen de bestelling aangepast en gevraagd of ze het voor een bepaalde datum +_tijd af konden leveren anders laat de bestelling gewoon staan en dan zie ik wel wanneer het verschijnt. Ze hebben het verstuurd maar kwam een dag te laat aan ik woon namelijk in Thailand en nu Krijg ik niet precies wat ik besteld heb en mijn ouders moeten het als nog doorsturen naar Thailand.
Snelle levering en vooral mooie prijs.
Goede prijs en snelle levertijd!
Mijne heren,
Mijn laatste bestelling,betaald op 13/07/2018
van *** blokverlichting in promotie heb
ik nog steeds niet ontvangen.
Aan *** wilt u dat eens nakijken a.u.b
***
Dank bij voorbaat
Tot nu toe zeer goed komen de afspraken na en je hoeft hier nooit over te bellen ...top