Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Dartshopper.nl
Dartshopper.nl

Gelukkig de afgesproken levertjes nagekomen. Hier had ik na de bevestigingsemail wel enigszins schrik voor.
Dartshopper levert tegen hele scherpe prijzen een enorm assortiment aan darts en -benodigdheden. Het feit dat ze veel en goedkoop kunnen leveren zorgt echter niet voor enorme verzendkosten of trage dienstverlening. Alle compleet op tijd geleverd tegen een zeer lage prijs, wat wil je als klant nog meer?
Snel, goede service en veel materiaal keuze voor een lage prijs!
Goede prijs en goede kwaliteit. Bij de bestelling de verkeerde shafts besteld en een setje shafts wat niet paste. Hierover contact op genomen en direct goed afgehandeld. Koop hier zeker vaker wat.
Goede prijzen voor uitstekende producten. Alles wat met darten te maken heeft, kun je hier genakkelijk bestellen. Klantenservice is zeer vriendelijk en geeft een goed en duidelijk antwoord op je vraag!
Gewoon, n goein handel
De producten zelf waren goed, alleen niet alles wat ik besteld had werd geleverd. Verschillende shafts klopte helaas niet.
Snelle en goede levering en een breed assortiment van dart spullen.
Zal het zeker andere aanraden om hier wat te komen.
Top winkel! Bijna alles in voorraad aan scherpe prijzen! Snelle levering en prima service na verkoop!
Eerste keer kwam het pakketje niet aan, na een keer bellen is hij opnieuw verstuurd en is hij netjes aan mijn adres bezorgt. Super service!