Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Dartshopper.nl
Dartshopper.nl

Waardeloos bedrijf!! Pakketje kwijt door toedoen van dpd, maar terug gestuurd naar dartshop. Staat overal aangegeven en dpd bevestigd dit. Nu hebben ze pakket na ruim anderhalve dag nog niet gevonden en moet ik wachten tot ze het terug hebben gevonden.

Ik heb gevraagd mijn geld terug te krijgen, want dit had al 5x opgelost kunnen zijn moet ik als nog wachten tot ze het pakketje gevonden hebben. Dit is toch hun verantwoording!!

***
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van een klacht door dartshopper. Mijn zoon had Steve Beaton pijlen besteld. Helaas was 1 van de 3 darts dusdanig beschadigd dat er niet mee te darten viel. Via email contact gezocht met Dartshopper. Vervolgens zeer vriendelijk te woord gestaan en is er door Dartshopper geheel kosteloos een nieuwe set van 3 darts opgestuurd. En de oude darts mocht mijn zoon houden. Dus mijn complimenten voor deze goede service en afhandeling.
***
Zeer ontevreden over Dartshopper. De dartmat die ik kocht ter bescherming van de laminaatvloer werkt niet, pijlen gaan er gewoon doorheen. Telefonisch was de klantenservice onbereikbaar. Op mijn mail kwam de reactie dat 'de pijlen kunnen door een dartmat komen, ligt eraan hoe er met de pijlen gegooid wordt'. Hebben we misschien een geheime manier van gooien gemist? vroegen we ons af. De oplossing van Dartshopper: 'Ik kan u adviseren om een extra beschermlaagje onder de dartmat te leggen zoals; een ijzerenplaat, houtenplank, stoelmat. Tsja, daarom kochten we dus die dartmat...waardeloos!

Ik heb geen goede ervaring met deze webshop. Heb op 4 januari Pijlen besteld en vandaag op 14 januari nog steeds niets ontvangen. De levertijd was tussen de 2 en 5 werkdagen, we zijn nu inmiddels op de 7e. Heb gisteren een mail gestuurd maar tot op heden geen reactie gehad. Dan maar eens bellen, "wegens grote drukte zijn wij telefonisch niet bereikbaar u kunt ons bereiken via de mail". :-(
Ik ben een heel tevreden klant van dartshopper, vlotte bestelling en levering en bij verloren gaan van bestelling wordt het direct recht gezet. Doe zo verder. Groeten van een tevreden klant.
Snel en alles in orde. Kwaliteit prima, 2 keer dezelfde set dartpijlen / shafts besteld.
Met kerst een set dartpijlen kado gegeven. Bij de eerste pot die werd gespeeld, knapte er meteen al 1 in tweeen. Vandaag gebeld met het bedrijf en kreeg als antwoord, jammer maar helaas breken die wel eens af. Ik vroeg is dit nu werkelijk jullie antwoord? Zij, JA. Ik vroeg naar de service van het bedrijf en kreeg als antwoord dat ze geen service gaven. Ik kon voor een paar euro nieuwe shafts bestellen...
Het gaat niet om die paar euro zei ik, maar om jullie service naar ons als klant. Ze bleef herhalen dat ze nou eenmaal weleens in tweeen braken.
Voor mij nooit geen dartshopper.nl meer. Jammer, voor die paar euro hadden ze beter service kunnen bieden en een goede recensie kunnen krijgen. Een makkelijker manier om je naam hoog te houden is er denk ik niet...
Jullie kunnen niet waar maken wat je allemaal belooft! meer dan 1 week en nog niets.
Er wordt slecht gecommuniceerd kort door de bocht,slechte helpdesk.
Heb er al veel gekocht maar de laatste 2 keer was een ramp.
Top service! en snelle levering
ik ben tevreden over jullie en de bestelling word ook goed op tijd geleverd. dus zal ik wel wat meer bestellen bij jullie hoor. dus geef ik jullie 4 op 5 . nog fijne dag verder groetjes ***