Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Dartshopper.nl
Dartshopper.nl

Na 5 dagen nog steeds niks ontvangen en nu is het ook nog aan de buren afgegeven die niet thuis zijn. Erg vervelend allemaal
Goede en snelle levering
Het winkelen was makkelijk en overzichtelijk, bestelling werd snel verzonden. Vooral de mails bij elke wijziging in status van de bestelling waren erg prettig! Het plannen van de bezorging en het afhalen hiervan werd hierdoor erg makkelijk. Zeer fijn
Heb twee bestellingen gedaan, een complete dartset met bord en surround en mat en los nog wat flights, maar is kwalitatief zeer goed en lekker snel geleverd, is ook lekker veel keuze, dus gewoon top!
Avond van te voren besteld en dag erna thuis .goed verpakt
Super.
Snelle levering
Altijd snel geleverdheel tevreden
Geen
Snelle levering en goede kwaliteit
Mijn bestelling zou de volgende dag in huis zijn. Dat is niet gebeurt omdat het product niet op voorraad was. Ik ben daar niet over geinformeerd en ben gaan bellen. Uiteindelijk is mijn bestelling 8 dagen later aangekomen zonder dat ik ben geinformeerd (uiteindelijk wel omdat ik heb gebeld). Mijn bestelling heb ik open gemaakt en de shafts en de barrels waren beschadigt. Naar mijn idee zijn de darts al eerder gebruikt.