Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 23.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

Bij alle eerdere bestellingen waren het de juiste artikelen conform vin nummer echter de laatste keer niet. Ervaring met andere leveranciers is dat er artikelen op vinnummer worden getoond die nooit kunnen passen.
Het enigste verbeterpunt is dat als het toch niet het juiste artikel is de retourpolicy nergens duidelijk beschreven staat.
Goed, snel en achteraf betalen.
Ik ben super tevreden over alles. Top site en goede eerlijke prijzen en onderdelen passen goed.

Waarschijnlijk zitten er wel een paar foutjes op de site. Ik had bijvoorbeeld maar 1 pakking nodig omdat er maar 1 zo'n pakking op de auto zit maar tijdens bestellen stond het aantal op 2, ik kon dit niet naar 1 terugzetten dus ik heb 1 pakking overbodig ontvangen/gekocht. Ik zelf vind dat niet zo erg want die komt gewoon op een andere auto maar volgens mij is dat wel een foutje van de site.
Goede omschrijving producten en snelle levering.
Snelle en goede levering. Het goedkoopste adres voor mij, door meer als *** euro te bestellen (geen verzendkosten).
Besteld,geleverd gewoon goed
het gehele proces is goed verlopen
Super service en denken met de klant mee.
duidelijke website waarin ik het gezochte onderdeel makkelijk kon vinden. Het onderdeel was op voorraad en (conform belofte op website) volgende dag bezorgd.
7uScherpe prijzen, snelle en correcte levering