Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 19.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

Snelle levering en nette prijs.
alleen de aflevering was niet binnen 1 dag maar 4
foutje bedankt
Snelle levering niet duur en Goed geholpen
Ik ben tevreden zeer snelle levering
Goed ,bestelling goed verlopen .goed product. hoeft geen verbetering.
zeer goed
Duidelijke website met een ruime keus aan artikelen. Helpdesk reageert snel en komt met goede antwoorden en oplossingen.
Goede diversiteit in betaalmogelijkheden.
Levering is de snelste van allemaal .
Bobines voor Renault besteld. Alles makkelijk te vinden. Prima prijs die nog net lager dan de diverse duitse sites waar je met dagkorting verlokt wordt. Alles de volgende dag geleverd. Doen
Radiator besteld
.en anders dan bij andere autoonderdelen sites

Heb je hier met kenteken check maar 1 radiator en dit was ook de juiste .bij een andere sites kon ik kiezen uit twee
Compleet verschillende aansluitingen ?.

En de levertijd was 1 dag .super snel dus.
Het onderdeel was op tijd en klaar om opgehaald te worden is allemaal uitstekend verlopen onderdeel paste perfect