Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 23.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

Producten prima echter service verzending etc duurt lang en is niet meer wat we gewent waren. Verpaking was van mijnautoonderdelen.nl jammer want bij deze toko bestel ik niet meer.
Veelvuldig dingen bij carpartsdirect besteld, sinds een tijdje is de website aangepast en is dit soms door grotere aanbod van merken on overzichtelijk zou fijn zijn als je ook kan filteren op locatie voor onderdeel.

Zaken die helaas ook gewijzigd zijn:
-verzendkosten en retour voor eigen rekening.
- verwerkingstijd is niet meer 1 dag (alleen als je absurd veel meer betaald+verzendkosten)
Door deze wijzigen zien ik helaas niet in wat carpartsdirect anders levers dan de concurrentie?
Jammer dat er beleid is gewijzigd ik zoek niet de goedkoopste maar een bedrijf dat netjes en snel verstuurd.
Alles prima verlopen.
Zeer professionele verwerking van de order. De juiste onderdelen zijn geleverd!
De lever tijd wordt strikt nageleefd!
Top!
Perfecte afhandeling. Schitterend materieel.
Het onderdeel was netjes verpakt en snel geleverd.
Prima,goed en op tijd geleverd
Goede service en snelle levering toppie
bestelling geplaatst voor een onderdeel dat op kenteken besteld is maar betreffende onderdeel past niet.dus bellen maar, wat krijg je als antwoord op kenteken bestellen is een indicatie dat het past terwijl op hun homepaige staat dat wanneer er op kenteken besteld wordt dat het zou passen.retour aanvraag gedaan geen antwoord terug gekregen.kortom een service van 0,0
Snelle levering.
Kwaliteit/prijs = goed.