Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 23.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

Goede webshop. Kunnen snel leveren voor een voordelige prijs.
Onderdelen besteld volgende dag in huis super !!
Prima, alleen misschien de levering verkorten.
Ik doe vele jaren zaken met jullie en dat is altijd heel snel en soepel verlopen. De prijzen zijn goed en de afhandeling verloopt snel. Ok ben heel tevreden en maak gerust reklame voor jullie. Houden zo!! Groe Sjef
duidelijke website snelle afhandeling.werd direct op de hoogte gebracht dat een onderdeel niet meer leverbaar was en geld werd teruggestord.
Goed en snelle levering
het product is echt snel geleverd, en tevens het juiste en goed passend.
goede informatie en snellelevering
Super duidelijke websute snelle levering en artikel was precies wat ik verwacht had. Netjes verpakt en retour regels ook zeer duidelijk.kort om een 10 van mij
hartelijk dank ,goede service