Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 23.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

Snelle levering en goed product, binnen 24u geleverd en zeer goed verpakt.
Eigenlijk is 1 ster nog te veel! NIET HIER BESTELLEN!!
Helaas heb ik te laat gekeken bij ***! *** me! De service waar ze mee adverteren klopt gewoonweg niet. Ook de reviews button is vals, want je kunt er niet eens op klikken. Wat een beroerd bedrijf, een of andere slecht Nederlands sprekende gast (die er 's avonds is) kunnen ze beter ontslaan, want van klantvriendelijkheid heeft hij nooit gehoord. Beide keren dat ik gebeld heb, wordt je gewoon afgebekt, niet te zuinig. Hij zegt dat hij alleen is, maar op de achtergrond hoor je mensen? Plus hij kan ook niets doen behalve kijken waar het pakket is. (Ja zover kwam ik ook nog wel) Wanneer ik vraag naar zijn naam omdat ik in de ochtend weer ga bellen, blijft het eerst stil en vraagt hij waarom ik zijn naam wil weten? Na een zucht komt er uiteindelijk *** uit.
Echt ik heb nog nooit zo slecht meegemaakt!
Goede onderdelen voor weinig geld
Service is zeker niet meer wat het was. Bestelling veel later geleverd dan de beloftes op de website. Mooie marketing uitingen op de site waar in werkelijkheid weinig van terecht komt. Als je ze belt zijn ze niet thuis.
'100% klanttevredenheid. Daar gaan we voor!'' - NO
'Bij alles wat wij doen staat de klant centraal.' - NO
'100% retourgarantie' - NO
'voor 20:00 besteld morgen in huis' - NO
'voor 23:59 besteld morgen in huis' - NO

Jammer dat ze geen van hun eigen motto's waar kunnen maken ***
Producten prima echter service verzending etc duurt lang en is niet meer wat we gewent waren. Verpaking was van mijnautoonderdelen.nl jammer want bij deze toko bestel ik niet meer.
Veelvuldig dingen bij carpartsdirect besteld, sinds een tijdje is de website aangepast en is dit soms door grotere aanbod van merken on overzichtelijk zou fijn zijn als je ook kan filteren op locatie voor onderdeel.

Zaken die helaas ook gewijzigd zijn:
-verzendkosten en retour voor eigen rekening.
- verwerkingstijd is niet meer 1 dag (alleen als je absurd veel meer betaald+verzendkosten)
Door deze wijzigen zien ik helaas niet in wat carpartsdirect anders levers dan de concurrentie?
Jammer dat er beleid is gewijzigd ik zoek niet de goedkoopste maar een bedrijf dat netjes en snel verstuurd.
Alles prima verlopen.
Zeer professionele verwerking van de order. De juiste onderdelen zijn geleverd!
De lever tijd wordt strikt nageleefd!
Top!
Perfecte afhandeling. Schitterend materieel.
Het onderdeel was netjes verpakt en snel geleverd.