voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 1803 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 9329

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Carpartsdirect.nl

6 / 10

Goede service,helaas eerste zending beschadigd
    Had voorkomen kunnen worden door beter inpakken
    Snel nieuw geleverd

op 24.07.2017 om 11:56 uur

4 / 10

Voor de 2e keer bestelling gedaan van artikelen die op voorraad waren, en de volgende dag geleverd zouden worden. Dus niet. Een of meerdere produkten niet op voorraad (???) Hierdoor wederom artikelen en dag later in de middag ontvangen. Hierdoir 2 dagen verloren.

op 24.07.2017 om 05:59 uur

6 / 10

Bij de eerste bestelling was ik tevreden was snel afgehandedl.Bij de tweede bestelling heb ik ruim op tijd mijn bestelling gedaan waar ik de volgende dag verwacht had omdat ik vrij was. Ik heb andere afspraken afgezegd toen heb ik DHL gebeld kwam in de namiddag pas achter dat maandag geleverd wordt omdat jullie niet had doorgegeven Maandag ik moet in de namiddag werken alleen in de ochtend ben ik thuis.

op 23.07.2017 om 23:55 uur

Goed

op 21.07.2017 om 16:04 uur

10 / 10

Snelle levering, en het belangrijkste: de goedkoopste prijs. Dat zal ook bepalen of ik hier vaker bestel

op 21.07.2017 om 15:16 uur

Top en snel

op 21.07.2017 om 13:17 uur

8 / 10

Uitstekende afhandeling.

op 21.07.2017 om 13:07 uur

8 / 10

dit was de eerste keer dat ik iets heb besteld bij u .dus nog weinig ervaring met uw bedrijf . maar ik heb geen op of aanmerkingen het is gewoon allemaal goed gegaan .

op 21.07.2017 om 11:30 uur

Goede service en snel

op 21.07.2017 om 10:18 uur

10 / 10

echt super goed geholpen. had mijn kenteken doorgegeven en de verkoper heeft alles voor mij opgezocht wat ik moest hebben.tp bedankt

op 20.07.2017 om 21:33 uur

Carpartsdirect.nl

• Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 17.45 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 9058 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: