Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 19.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

correct en snel
Netjes afgehandeld!
Alles is netjes verlopen.
Slechte service onderdeel blijkbaar niet leverbaar . Dan enquĂȘte versturen met vraag of ik tevreden ben . Zeker niet !
Carpartsdirect.nl Incidenteel is een onderdeel alsnog niet leverbaar. Erg vervelend natuurlijk, maar gebeurt gelukkig niet vaak. Uw carpartsdirect.nl team
Mijn vragen per e-mail werden snel beantwoord. De spullen stonden ook netjes klaar om af te halen en ter plaatse met PIN afgerekend, prima allemaal
goed
Prima en duidelijke site.
Snelle levering.
goed
goede en snelle service(levering)
Produkt snel gevonden en besteld. Bij afhalen aan de zaak bleek product niet vindbaar. Werd de volgende dag kosteloos thuis bezorgt.
Zaak zit in verzamelgebouw. Is wat lastig te vinden.