Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 23.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

Prima levering alleen op website niet helemaal duidelijk wanneer geleverd werd maar goede afspraken kunnen maken met de bezorgdienst.
Snelle service en levering
Onderdeel besteld voor *** en ze hebben verkeerde gestuurd ( distributieriem)
Nu kan willen ze niet terugnemen
Onderdeel is ongebruikt
Ik heb gevraagd om onderdeel terug te nemen en in plaats van geld gewoon andere onderdelen verzenden. Maar dat willen ze niet
Ik had al jaren besteld via carpartsdirect en vanaf nu doe ik niet meer.
Wordt volgens afspraak geleverd.
Snelle service.
Uitstekende service,levertijd was slechrs 1 dag ondanks de feestdagen!
Ik heb mijn producten opgehaald. Dat ging goed.
Maar ik wil een product retour brengen. Tevens wou ik op afhaaldatum een defecte product (binnen de garantie) teruggeven. Echter wordt mij verwezen naar het administratief proces, welke tot op heden nog niet gerealiseerd is.
Goede en snelle levering van de gevraagde produkten
Top, snelle levering ondanks feestdagen, etc. prijzen ook top
Ik wil gewoon na maanden mijn geld terug voor een defecte koplamp!
Hoewel de levering en het bestelproces vlot zijn verlopen wacht ik nog steeds op mijn statiegeld voor de remklauw die ik heb opgestuurd naar carpartsdirect. Het bedrag zou binnen twee weken worden overgemaakt op mijn rekening maar het bedrag is nog steeds niet bijgeschreven op mijn rekening. Mocht dit bedrag komende week alsnog voldaan worden zal ik graag mijn review herzien.