voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 1832 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 9639

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Carpartsdirect.nl

Heel goed

op 22.09.2017 om 18:14 uur

Snel en netjes afgehandeld

op 22.09.2017 om 17:10 uur

10 / 10

Goedkoop, ruime assortiment en dichtbij.

op 22.09.2017 om 14:16 uur

8 / 10

Naar mijn mening een goed bedrijf. Mijn bestelling heb ik in goede orde ontvangen doch ik behoefde niet voor ontvangst te tekenen ??
    Qua bestelling /invulling/ diende ik nu vooraf of achteraf te betalen ??
    Ik meende te hebben gelezen in uw site -betaling achteraf-

op 22.09.2017 om 08:37 uur

uitstekende informatie. snelle levering

op 21.09.2017 om 10:20 uur

10 / 10

Goede website, eerst nog even gebeld voor info. Goede telefonische info. Daarna besteld en volgende dag in huis.

op 21.09.2017 om 10:02 uur

10 / 10

Wederom een bestelling geplaatst en snelle levering. Helaas paste het onderdeel niet. Helaas geen alternatief. Retour gezonden en binnen een paar dagen stond het door mij betaalde bedrag weer op mijn rekening. Heel tevreden dus.

op 21.09.2017 om 10:02 uur

8 / 10

Goed. Doorgaans gaan de bestellingern foutloos. Alleen...: tot twee keer toe een remklauw besteld, waarbij je de oude kunt terugsturen om statiegeld terug te krijgen. Er wordt gezegd dat als je alles in goede orde opstuurt je statiegeld binnen twee weken op je rekening wordt gestort. De eerste keer heb ik na een maand gebeld of het statiegeld nog teruggestort zou worden ( wat toen ook snel daarna gebeurde) en nu de tweede keer is het al 18 dagen geleden en het geld is nog niet teruggestort. Ik denk dat het binnenkort weer bellen wordt. Het lijkt haast een bewuste politiek: hopen dat mensen het statiegeld vergeten als je meldt dat het pas 14 dagen na het terugsturen van de klauw op je rekening wordt teruggestort.. Maar goed.., ik wacht nog even af.

op 20.09.2017 om 22:18 uur

8 / 10

Bestelde product was niet op voorraad en de levertermijn niet bekend.
    Keurig via mail bericht gekregen en mijn geld retour gehad.
    Alleen jammer dat dit niet geleverd kon worden, daar op de site een 3 tal dagen stond voor levering.

op 20.09.2017 om 11:05 uur

Prima webshop

op 20.09.2017 om 08:35 uur

Carpartsdirect.nl

• Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 17.45 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 9346 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: