Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl
Carpartsdirect.nl is de online leverancier van het meest uitgebreide assortiment originele auto onderdelen. Wij leveren alleen originele auto onderdelen direct van de fabrikant met de hoogste kwaliteit en tegen een scherpe prijs. Onze vakkundige medewerkers geven u graag advies over onderhoud en montage. Bestellingen op werkdagen voor 23.59 worden de volgende dag thuis afgeleverd of zijn dezelfde dag nog op te halen. Carpartsdirect.nl - Gewoon Goed Geregeld!

Weinig op aan te merken, wel jammer dat het carpartsdirect loket in Schiedam weg is waar ik altijd goed en persoonlijk behandeld en geholpen werd. Het loket in Spaanse polder is minder goed te vinden en ik kreeg het idee dat het een massa productie balie is, waar men er weinig om klantenervaring geeft.
Prima service en goede afhandeling ook van retourzendingen
Snel en goede spullen.
Zeer tevreden snelle levering goede kwaliteit en zeer scherpe prijs !!
bestelling goed afgehandeld alleen naar vestiging in Rotterdam moeilijk te vinden zou aanwijsbord moeten komen bij inrit aan straat zijde.
Alles correct en op tijd geleverd
Snelle en correcte levering
onderdeel was niet naar mijn wens maar werd meteen vervangen,top.
Duidelijke site om benodige materialen te vinden verder goede afwikkeling in het hele verloop van de bestelling een juist op tijd geleverd.
de levertijd werd niet gehaald, het product was OK>