Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Cadeautjes.nl
Cadeautjes.nl

Lise E
Super leuk, super snel en niet duur
Conny v
Goed product. Snelle levering
AK
Ik heb een muur kalender gekocht., Maar deze was in het Duits. Dat vond ik jammer. Hij zou in t Nederlands moeten zijn.

Bestelling lag al 3 dagen bij de buren. Ik heb/ had geen briefje ontvangen dat mijn pakketje daar lag.
Marion D
Goed afgelopen de bestelling goed ingepakt optyd gelevert goede service.niks op aan te merken
Simon E
Ik ben heel tevreden .. Lijkt me leuk om te geven ..Hopelijk vinden de ontvangers dat ook
Indy B
De kwaliteit van de afgedrukte foto is zo goed! Zeer tevreden! En binnen een week aanwezig.
Liliane C
Het door mij bestelde "Soundheart", 2 keer besteld en
2 keer snel hier aangekomen in een leuke verpakking!

Voor mij een zeer goede online shop, ik ben zeer tevreden!

Groetjes,
***
Jelle P
Prima bedrijf, goeie afhandeling en leuke cadeautjes
G.B
goed
Dhr. Henk van den Berg
M I S E R A B E L E geschenkbox

* Een slipcursus is natuurlijk een zeer fijn cadeau; juist daarom had ik het dan ook aangeschaft.
* Dat een echt wel Nederlands cadeau naar een Nederlandse bestemming wordt verstuurd vanuit Staufenberg in Duitsland, nou ja, mwah.

* Dat volgens de track&trace de zending pas in de vrachtauto wordt geladen een uur na de levering bij mij, niet: MWAH maar: FOEI. Het interesseert blijkbaar niemand dat dit soort info door de leverancier zelf onbetrouwbaar wordt gemaakt; hoe kunnen we dan die info vertrouwen als het wel belangrijk is?

* Het ging om twee cadeaubonnen, die zitten – terecht – elk apart in een “exclusieve” geschenkbox.
Dat is een soort plat koekblik van 19x13½ cm en ong. 1 cm dik. Op de ene kant staat de Oostenrijkse leverancier vermeld; op de andere kant de Duitse. Op die ene kant staat voor Duitstalige klanten belangrijke info OOK IN HET DUITS; voor Nederlandstalige klanten is die onbelangrijk en zelfs onjuist.

Ik vind het niet kunnen om een Nederlands cadeau te voorzien van Duitse teksten met ook nog foute info op die “exclusieve” geschenkbox.
Heel veel Nederlanders verstaan geen Duits.Als ik dit vooraf had ingeschat, was ik ik wel naar de kringloop gegaan om het stukje papier in een of ander schattig doosje te stoppen.

De website zelf kent de mogelijkheid om een openbare beoordeling op te nemen. Daar stuurde ik ongeveer de zelfde tekst naar toe als hier. Maar ja die is drie of vier dagen later nog steeds niet openbaar geworden. Het geeft te denken ...