BuyYourWine
BuyYourWine

Ik ben over het algemeen zeer tevreden over BuyYourwine. Alleen niet over de telefonische bereikbaarheid. Ik krijg bijna altijd de voicemail en ik word nooit teruggebeld. Ook vermeld de voicemail niet wanneer de telefoon wel wordt beantwoord.
LS,

eigenlijk was ik tevreden, de website zag er goed uit en was makkelijk te bedienen. Levering zou 2-3 dagen na bestelling plaatsvinden.
Toen ik na 8 dagen nog niets had ontvangen, heb ik gebeld en er werd me vertelt dat de Jordan niet op vorraad was. Gezien ik niet geinformeerd werd, zou ik een fles extra krijgen.

Dat is helaas niet gebeurd, vind ik erg jammer dat er iets beloofd word maar niets mee gedaan word.

Hopelijk beter de volgende keer,

Met vriendelijke groet,
***
Wijn betaald en na ruim een week nog steeds niet geleverd.

Meestal niemand aanwezig bij telefonische navraag..

Navragen leidt tot niets.

Na herhaaldelijk verzoek word ik niet teruggebeld.

Nog steeds niets ontvangen!

Antwoord op uw hulpvragen:

Waardeloos, waardeloos en waardeloos.

Opheffen die handel.

Bestelde wijn is opnieuw prima. Op tijd afgeleverd en in goede verpakking.
fijn dat het correct is uitgevoerd
slechte bezorging !
Conform afspraken geregeld en afgewerkt.
we hadden wijn van jaargang 2018 besteld en kregen 2019 ik hoop dat die ook goed smaakt.
We hadden eigenlijk aangegeven dat we het anders niet wilden maar we kregen het toch.
Ik neem aan dat 2019 ook een goed jaar is en het geen probleem zal zijn maar het zou goed zijn als er dan contact zou zijn.
verder prima
Prima wijn snelle levering.
prima geregeld alleen vind ik de verpakking van 18 flessen wel heel zwaar ook voor de bezorger verder alles in orde geen manco s dus pikobello