BuyYourWine
BuyYourWine

Eerste levering prima
Altijd naar tevredenheid wijn besteld. Alle bestellingen worden goed afgehandeld en gemonitord.
Very prompt delivery! Very helpful guy! Thank you ***
bestellng correct afgehandeld; ben daarover tevreden/
Had enige moeite met aanvragen van de bestelling, omdat het website-formulier in mij geval verwarring wekte met straat en huisnummer die automatisch werden aangevuld. Misschien moet de website-designer daar nog eens naar kijken!
Het product zelf heb ik nog niet geproefd, maar dat gebeurt vanmiddag na de huwelijksvoltrekking van mijn jongste zoon die al een trouw afnemer van de Carnivor is.
bestelling afgewerkt zoals je dat mag verwachten van een webwinkel.
jammer dat jullie niet reageren op mijn baal mailtjes. Mijn levering zou voor Vrijdag binnen zijn, Daniel zei me dat het gegarandeerd binnen zou zijn omdat het een cadeau was maar het was te laat en het zal post.nl wel zijn die de schuld krijgt. Maar toch jammer dat ik nul reactie krijg op mijn eerdere berichten. maar ik vind het ok, Ik ga weer trouw naar mijn topslijter die me wel goede service geeft.

***

prima service
Snelle levering in goede verpakking!
Duidelijke website en bestelproces. Aflevering snel volgens plan. Top!
Snelle levering zoals beloofd.