Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Printer besteld, geen bevestiging per mail ontvangen. Ondertussen was product al onderweg, en door ontbreken van track and trace code was er niemand thuis ten tijde van bezorging. Telefonisch contact gehad met Buyit, goed te woord gestaan, maar toegezegde terugkoppeling, bleef helaas uit.. Product is uiteindelijk goed aangekomen en in werking.
Geen mail over aflvering, het lijkt wel 20 jaar geleden
Goede en snelle service en prima informatie
Goede prijs, goede service!
In het begin had ik steeds 1 contactpersoon, wat ik persoonlijk fijn vind.
Richting het einde van de leveringen werden het er meer.
Wellicht door de feestdagen.
Ook werd ik niet tot het einde aan toe op de hoogte gehouden van de stand van zaken.
Laptop op tijd geleverd. Vervoerder bracht de doos wel beschadigd, maar laptop ok. Ben persoonlijk nagebeld of alles ok was, prima service.
De levering is helaas 4 dagen vertraagd buiten jullie schuld om, maar de aandacht en zorg om het toch geregeld te krijgen gaf veel vertrouwen. Top
Ik ben tevreden. Ik heb een boek besteld en heb het binnen 24 uur ontvangen.
goede prijs, soepele afhandeling en bezorging, top
prima ontvangen en werkt perfect