Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Ik was heel blij en aangenaam verrast dat jullie de computermuis hadden die ik zocht en hem zo snel konden leveren. De prijs was ook zeer redelijk in vergelijking met de concurrentie.
Erg hulpvaardige mensen! Leuk bedrijf
Waar concurrenten het lieten afweten om bestelde producten te leveren, heeft Buyitdirect na telefonisch contact producten gereserveerd bij de distributeur en na bestelling werden de producten snel geleverd. Top!
Heel goed verpakt en een zeer snelle levering.
Vorige week woensdag bij BuyIT Direct een BenQ monitor type PD3200U bestelt. Volgens tweakers.net/pricewatch waren zij de goedkoopste.
Snelle bestelling en betalen via Ideal.
De volgende dag werd de Monitor door DHL geleverd.
Omdat BuyIt Direct met verschillende vervoerders werkt worden er niet altijd track en trace gegevens verstrekt.
Verder ben ik erg tevreden met de monitor en BuyIT Direct.
prima gegaan.
Zoals aangegeven geleverd. Dus goed.
Snelle en correcte levering. Scherpe prijsstelling.
Tevreden. Verbetering door verzendinformatie te mailen. Nu is het afwachten wanneer het aankomt, zonder voorinfo.
+ Snelle levering
+ schermen zonder dode pixels (2x 4K)
- geen track & trace
- onzin in de voorwaarden over dat je bij een defect product zelf met de fabrikant contact op moet nemen, en dat je geen producten naar hun mag terug sturen zonder hun expliciete toestemming (alsof ze wet aankoop op afstand mogen weigeren oid...). Ze zijn deze dingen wettelijk verplicht, ongeacht wat ze je in hun voorwaarden hierover proberen wijs te maken.

Alleen 3 sterren voor de webshop (ipv 5) om deze twee punten.