Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Perfecte dienstverlening,vriendelijkheid eerste klas,supersnel antwoorddienst en zo kan ik blijven doorgaan....
Ik ben een uiterst tevreden Belgische klant.
Hallo,

Alles was prima, alleen miste ik een mail met de track en trace gegevens.
Erg goed en professioneel geholpen.
Zeer snelle en goede opvolging.
Zeer snelle levering.
Bestelling goed en zeer snel afgeleverd. Over het product ben ik tevreden. Alleen de gecombineerde in/uitgang aan de voorkant in combinatie met een Y-splitter werkt in mijn situatie niet voldoende.
Ik ben zeer tevreden.
Verbeteren is niet nodig
Snelle en correcte service
Zeer correcte levering goed en duidelijk verpakt
tevreden klant
Prima service, snelle levering naar buiten de Benelux.
Prima service en snelle levering
snel levering