voor onlineshops»

8.8 / 10

Gemiddelde van 124 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 906

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Buyitdirect

snelle levering

op 15.11.2017 om 14:15 uur

6 / 10

Prima geholpen door geduldige medewerker

op 15.11.2017 om 14:01 uur

10 / 10

Zeer snelle levering. Absoluut een aanrader.

op 15.11.2017 om 13:38 uur

4 / 10

Bestelling van een unit nietjes, veel later dan aangegeven op de website.

op 08.11.2017 om 16:52 uur

8 / 10

De door de club bestelde monitor is netjes afgeleverd.
    Voor dat de bestelling werd bezorgd werd ik al gebeld of de bestelling goed is aangekomen.
    Had dan weer het voordeel dat ik wist dat de bestelling die dag bezorgd zou worden☺

op 08.11.2017 om 16:17 uur

10 / 10

Goede website, perfecte levering

op 08.11.2017 om 16:12 uur

6 / 10

De productomschrijving op de website voor deze Kyocera printer (prima machine overigens) was wat cryptisch. Levering duurde bijna 2 weken i.p.v. 2-3 dagen zoals was vermeld op de webshop.

Wel goed geholpen door de helpdesk, die reageerde snel elke keer.

op 28.10.2017 om 13:02 uur

8 / 10

Bijzonder klantvriendelijke partij. Aangeraden door een bekende en verwachtingen waar gemaakt. Gied doorgevraagd naar specifieke behoeften en passende producten geadviseerd tegen een scherpe prijs.

op 27.10.2017 om 08:54 uur

8 / 10

De bestelling is goed verlopen. Netjes afgeleverd.

op 26.10.2017 om 09:17 uur

6 / 10

Op zich is de procedure helder. Het systeem werkt naar behoren. Wat het grootste manco is: de communicatie. De klant krijgt geen bericht over de verzending van de spullen. Wanneer de vervoerder langs gaat komen. In mijn geval was sprake van een artikel "back order". Hierover helemaal geen bericht of dit alsnog besteld gaat worden of dat een alternatief wordt gezocht. Het betreffende artikel was al betaald; stond niet op de factuur. De betreffende factuur kwam later, maar dat was ook niet te voorzien. Tweede punt is dat het telefoonnummer alleen op kantoor-uren bezet is. Bij zo'n verzendoperatie zou je een ruimere tijd verwachten.

op 25.10.2017 om 20:58 uur

Buyitdirect

• Buyitdirect, ruim 15 jaar on-line.
    Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Sinds 2007 is Buyitdirect onderdeel van Bechtle AG, een Duits ICT concern met meer dan 5000 medewerkers in Europa. Dat biedt ons niet alleen enorm inkoopvoordeel maar bovendien de zekerheid van continuĂŻteit voor al onze klanten. Buyitdirect is geautoriseerd leverancier van HP, Microsoft, Apple, Lenovo, IBM, Adobe, AutoDesk en vele andere A-merken.

Verstand van ICT.
    Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Buyitdirect beschikt over de juiste kennis en certificaties van alle A-merk fabrikanten en geeft altijd het juiste advies. Ook op het gebied van Software bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan.

Webwinkel met persoonlijke aandacht.
    Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers. Allemaal op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, smartphones, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert al deze producten van topkwaliteit rechtstreeks uit voorraad. U heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U bent bij ons verzekerd van de juiste informatie, wij reageren altijd, ook als er een keer iets mis gaat.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 855 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: