voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Buyitdirect

8.6 / 10

Gemiddelde van 119 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 928

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Buyitdirect

4 / 10

Bestelling op 27 december gedaan waarvan de levertijd een week zou zijn.
    Zonder melding dat er vertraging is, ontdek ik op de site dat de levertijd naar 11 januari is verplaatst.
    Vervolgens is zonder mij op de hoogte te stellen de levertijd uitgesteld, nu tot 19 januari.

op 13.01.2018 om 10:16 uur

10 / 10

Snelle levering en alles was intakt.

op 11.01.2018 om 18:28 uur

8 / 10

Alles is gelopen zoals het bedoeld was.
    Een minpuntje: geen track-en-trace code om de bezorging te kunnen volgen.

op 11.01.2018 om 17:49 uur

10 / 10

Prima service ! goed geholpen ondanks mijn eigen fout.

op 11.01.2018 om 10:10 uur

10 / 10

Prima geholpen en een snelle levering van de producten!

op 11.01.2018 om 09:06 uur

8 / 10

makkelijk bestellen, alleen zo het plezieriger zijn als er op rekening gekocht kan worden

op 11.01.2018 om 09:02 uur

8 / 10

Bestelling naar volle tevredenheid afgehandeld

op 11.01.2018 om 08:52 uur

als zeer prettig ervaren

op 11.01.2018 om 08:49 uur

10 / 10

In general I have very good impression and satisfaction level with buying all-in-one Kyocera ECOSYS M5526cdw from Buyitdirect.com due to supportive customer service, low prices and fast delivery of my order.

op 11.01.2018 om 08:41 uur

4 / 10

Ik kreeg geen orderbevestiging, op mijn e-mails werd niet gereageerd. Over de hele linie was de communicatie slecht.
    Commentaar van buyitdirect.com:
    Beste heer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Wij zien inderdaad ook dat door een fout in ons systeem geen orderbevestiging is gestuurd. Onze excuses hiervoor. Wij hopen dat het product verder bevalt. Met vriendelijke groet, Buyitdirect.com

op 11.01.2018 om 08:37 uur

Buyitdirect

• Buyitdirect, ruim 15 jaar on-line.
    Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Sinds 2007 is Buyitdirect onderdeel van Bechtle AG, een Duits ICT concern met meer dan 5000 medewerkers in Europa. Dat biedt ons niet alleen enorm inkoopvoordeel maar bovendien de zekerheid van continuĂŻteit voor al onze klanten. Buyitdirect is geautoriseerd leverancier van HP, Microsoft, Apple, Lenovo, IBM, Adobe, AutoDesk en vele andere A-merken.

Verstand van ICT.
    Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Buyitdirect beschikt over de juiste kennis en certificaties van alle A-merk fabrikanten en geeft altijd het juiste advies. Ook op het gebied van Software bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan.

Webwinkel met persoonlijke aandacht.
    Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers. Allemaal op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, smartphones, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert al deze producten van topkwaliteit rechtstreeks uit voorraad. U heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U bent bij ons verzekerd van de juiste informatie, wij reageren altijd, ook als er een keer iets mis gaat.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 874 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: