Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

*** is zeer flexibel en snel.
Buiten het feit dat hij altijd helpt met het zoeken naar de snelste of juiste oplossing en hij natuurlijk altijd netjes en beleefd is.

*** was zo'n beetje de eerste die ik belde toen ik van baan ben gewisseld.
Prima geholpen door ***, bij het bestellen van een laptop
Product werd zeer snel geleverd en voldoet precies aan de specificaties.
!! Klasse !!
Great service, helpful product expert
Goede advisering, snelle levering en scherpe prijs
Snelle levering en prima service bij het installeren van de software.
Prettig zaken mee gedaan. Er werd meegedacht in oplossingen.
Kreeg na bestelling en betaling geen bevestigingsmail, noch informatie over tijdstip van aflevering. Wel snel bezorgd maar een beetje meer informatie zou welkom zijn
Goede site, enorme keuze voor een goede prijs. Supersnelle levering
goede service, redelijk snelle levering