Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Alles ging prima. Bestelling volgende dag in huis.
Het zou wel fijn zijn als er een mail met track & trace code verstuurd zou worden wanneer de bestelling is verzonden.
Snel geleverd
Very good service and knowledge of the product, I received my product the next day as promised
Computer besteld. Goede prijs en snel geleverd.
Ik was wr wel vanuit gegaan dat er standaard een toetsenbord en een muis bij zou zitten zoals in de winkel.
geen klachten. mooi zo.
Goede website en lekker lage prijzen. Prima tijdige en goede levering
Was op vooraad toen met bestellen, toch 8 dagen over gedaan voor dar ik het in huis had. Geen enkel contact over de vertraging, geen email voor de (uiteindelijk) track en trace.
Prima en accurate levering. Over het geleverde product ben ik tevreden.
Deskundige Informatie en snel geleverd!
We hadden dringend een nieuwe UPS nodig, de oude lekte letterlijk accuzuur. Gekozen voor Buyitdirect wegens levering de volgende dag. Volgende dag géén UPS. Volgens DHL stond de zending te wachten op een scan. Meerdere keren gebeld, niemand onderneemt actie. Buyitdirect schuift het door naar hun distributeur die de verzending zou afhandelen en die komt met een onzinverhaal over dat er 4 keer een poging zou zijn gedaan door DHL om af te leveren. Dat is onzin want DHL had nog steeds geen zendin en die proberen slechts 2 x af te leveren. Als Buyitdirect nu een beetje peper in hun donder hadden gehad, hadden ze meteen nog eens een UPS gezonden want ze wisten van de urgentie. Ik heb de order geannuleerd maar daar heb ik na een week nog geen bevestiging van, noch is het vooruitbetaalde geld teruggestort. Adverteren met "levering de volgende dag" is leuk maar dat kunnen ze dus niet waarmaken. En als er dus iets mis gaat, wordt er weinig gedaan om het probleem voor hun klant snel op te lossen.