Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Ontzettend blij met de laptop van onze zoon! Hij ziet er als nieuw uit. En werkt prima. En dat voor een hele leuke prijs.
goed, netjes geleverd
Bijzonder dat ik pas een factuur kan krijgen wanneer Buyitdirect zelf de facturen van hun leverancier heeft ontvangen. Ze weten toch al wat het gekost heeft en wat ze aan BTW moeten afdragen?
Snel en accuraat!
Product was helaas na 4 weken nog niet geleverd, na telefonisch contact was het snel afgeleverd.
Duidelijke website, laptop werd snel bezorgd en is prima.
Prima site, bestelling is prima afgehandeld en snel geleverd.
snel, adequaat, goed begeleid qua communicatie
Beter communicatie over verzending, sneller verzending. Verder alles in order.
Prima levertijden en afspraken worden nagekomen.