Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Uitstekende deal.
Snel geregeld top
Bij het doen van mijn bestelling ben ik aanvankelijk voornamelijk afgegaan op de prijs. Die was echt het laagst. Daar konden andere webwinkels niet aan tippen. Pas na het plaatsen van mijn bestelling was ik een beetje bezorgd of Buyitdirect wel betrouwbaar zou zijn en het product voor deze lage prijs ook zou kunnen leveren. Je maakt toch bijna *** over aan een bedrijf dat je niet kent. Buyitdirect heeft mij echter aangenaam verrast! In no time ontving ik een bevestiging van mijn bestelling en wat nog veel belangrijker is, is dat het door mij bestelde product snel en in goede orde bij mij thuis werd bezorgd. Dit bleek overigens geen toeval, want toen ik een tweede exemplaar van hetzelfde product bestelde, arriveerde dit net zo snel (in mijn beleving zelfs nog sneller). Heb vooralsnog dus niks aan te merken op Buyitdirect, maar let wel even op wanneer - en nog belangrijker - op welk tijdstip je een bestelling bij Buyitdirect plaatst, want als je de dag daarop niet thuis bent, zul je jouw bestelling vrijwel vast en zeker moeten ophalen bij de buren. Nu Buyitdirect op dit moment (nog) geen alternatieve bezorgers, aflever adressen voor pakjes en bezorgmomenten aanbiedt, zullen wij het met hun huidige servicepakket moeten doen. Die is uitstekend!
Het is alleen jammer dat er niet waargemaakt wordt wat er wordt belooft. Voor 16.00 uur bestellen is niet de volgende dag leveren. Tijd voor een goede beoordeling van de logistieke bewegingen.
Snel geleverd tegen goede prijzen
Er werd op een goede manier meegedacht en een alternatief voorgesteld op eigen initiatief toen bleek dat het gevraagde artikel voorlopig niet geleverd kon worden. Prettig contact en de levering is correct en tijdig gedaan. Compliment voor ***
Prima verzorgd, goede en duidelijke communicatie.
Een aanrader!
Bestelde product (laptop) werd niet zoals op de site beloofd, de volgende dag afgeleverd.
Bij telefonisch contact bleek het product bij de leverancier waar het door Buyitdirect besteld was niet in voorraad te zijn terwijl op de website werd aangegeven dat er 520 op voorraad waren. Het product is toen door Buyitdirect bij een andere leverancier besteld. Wederom geen aflevering de volgende dag maar pas na 3 dagen. Twee dagen voor niets zitten wachten.
Door verwarring over het afleveradres werd de bestelling niet geleverd. Zeer goede persoonlijke service door *** heeft ervoor gezorgd dat het uiteindelijk in orde is gekomen.
Printer besteld, geen bevestiging per mail ontvangen. Ondertussen was product al onderweg, en door ontbreken van track and trace code was er niemand thuis ten tijde van bezorging. Telefonisch contact gehad met Buyit, goed te woord gestaan, maar toegezegde terugkoppeling, bleef helaas uit.. Product is uiteindelijk goed aangekomen en in werking.