voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 124 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 878

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Buyitdirect

10 / 10

Zeer persoonlijke aandacht en deskundig. Echt heel goed!

op 22.09.2017 om 11:15 uur

Alles top!

op 21.09.2017 om 23:25 uur

10 / 10

Wij worden altijd snel en met het juiste advies geholpen.
    De leveringen zijn ook altijd snel.

op 21.09.2017 om 21:53 uur

10 / 10

Bestelling en bezorging ging prima

op 21.09.2017 om 17:48 uur

abc

op 21.09.2017 om 10:03 uur

Snelle levering, perfect!

op 21.09.2017 om 08:29 uur

2 / 10

Jullie website is lelijk, waarom gebruiken jullie JPG's en geen PNG's voor de meest simpele dingen? Waarom een rode ON-hover bij knoppen. Dit doet gewoon pijn.

De bestelling: Ik bestelde 2 producten waarvan 1 product niet leverbaar bleek, die andere wou ik daarna annuleren omdat maar deze bleek al verzonden. Annuleren lukte niet meer, er zou een re-stockingsfee moeten worden betaald. Dit is toch van de Zotte!

op 21.09.2017 om 08:26 uur

8 / 10

snel en netjes geleverd

op 14.09.2017 om 12:38 uur

8 / 10

Snel en conform afspraak

op 14.09.2017 om 08:44 uur

10 / 10

Gemakkelijk besteld en snel geleverd

op 14.09.2017 om 08:33 uur

Buyitdirect

• Buyitdirect, ruim 15 jaar on-line.
    Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Sinds 2007 is Buyitdirect onderdeel van Bechtle AG, een Duits ICT concern met meer dan 5000 medewerkers in Europa. Dat biedt ons niet alleen enorm inkoopvoordeel maar bovendien de zekerheid van continuĂŻteit voor al onze klanten. Buyitdirect is geautoriseerd leverancier van HP, Microsoft, Apple, Lenovo, IBM, Adobe, AutoDesk en vele andere A-merken.

Verstand van ICT.
    Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Buyitdirect beschikt over de juiste kennis en certificaties van alle A-merk fabrikanten en geeft altijd het juiste advies. Ook op het gebied van Software bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan.

Webwinkel met persoonlijke aandacht.
    Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers. Allemaal op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, smartphones, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert al deze producten van topkwaliteit rechtstreeks uit voorraad. U heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo goed mogelijk van dienst te zijn. U bent bij ons verzekerd van de juiste informatie, wij reageren altijd, ook als er een keer iets mis gaat.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 839 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: