Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Buyitdirect
Buyitdirect
Voor veel bedrijven, overheden en organisaties uit de non-profit sector is Buyitdirect al jarenlang het vertrouwde adres voor de aankoop van ICT producten. Buyitdirect is onderdeel van Bechtle AG, een Europees ICT concern met meer dan 7000 medewerkers in Europa. Dat geeft ons niet alleen de slagkracht waar het gaat om inkoop, maar biedt bovendien de zekerheid van continuïteit voor al onze klanten. Ons team van ervaren verkopers adviseert u niet alleen op het gebied van hard- en software, maar biedt ook ondersteuning als het gaat om uw netwerk, softwarelicenties of infrastructuur. Zij beschikken over de juiste kennis en certificeringen binnen de productportefeuilles van grote A-merk fabrikanten. Ook op het gebied van Software & Cloud bieden we alle gangbare box- en licentie producten aan. Dagelijks wordt de website gebruikt door duizenden bezoekers, op zoek naar ICT producten zoals notebooks, pc´s, mobiles, servers, netwerken en software. Buyitdirect levert duizenden producten van topkwaliteit. U bestelt direct uit voorraad en heeft uw bestelling de volgende dag al in huis. Al onze medewerkers zijn er op gericht u zo snel mogelijk van dienst te zijn.

Levertijd is onduidelijk. Heb de ervaring dat levering zelf goed in de gaten moet houden om grote vertragingen te voorkomen, bij vertraging hoop je dat vanuit de leverancier contact wordt gelegd ipv dat je als klant erachter moet komen dat levering niet volgens plan gaat.
Een bestelling gedaan deze volledig goed uitgevoerd
Wat een fantastische service! Alles klopte!
Het dockingstation paste perfect bij de zakelijke laptop. Geweldige kwaliteit en functionaliteit.
Het bedrijf heeft de verwachting, prijs, levering waargemaakt voor mij is dat een belangrijk aspect van mijn klantervaring.
Ik had een laptop gekocht met een zeer scherpe prijs.
De levering daarvan werd echter keer op keer uitgesteld, terwijl ik met mijn bedrijf aan het starten was.
Uiteindelijk is mij, nadat ik er vele uren over aan de telefoon geweest ben met verschillende medewerkers, een alternatief aangeboden, met mindere specificaties en een hogere prijs. Weliswaar heb ik korting gekregen, maar ik moest nog steeds *** euro bijbetalen voor een laptop met half het interne geheugen (8 ipv 16 Gb). Dat heb ik toen moeten accepteren, omdat ik absoluut een laptop nodig had, maar ik ben hier nog steeds ontevreden over.
was goed georganiseerd,kon aankoop zonder problemen afronden
dank voor dit

mvgr ***
Fijne service, snel antwoord!
Top service en snelle reactie van Daniel
Geen automatische informatie over levering, zeer gebruiksonvriendelijke website, vriendelijk personeel