blundstoneshop.nl

Snelle levering, topkwaliteit schoenen
mar d
duidelijke website. vlotte afhandeling
RomyI
Ik ben heel erg blij met de snelheid van de levering en de service van het bedrijf. Echter, ik had eerst maat 39 besteld, deze waren te klein, dus heb ik terug gestuurd en nieuwe besteld. Toen bestelde ik een maat 40, wat mijn echte maat is, en deze voelde ook een beetje krap aan bij mijn tenen. Ik vond dit een beetje gek, want mij werd aangeraden om een maat kleiner te bestellen en dan merk ik dat zelfs mijn eigen maat niet helemaal goed zit. Ik dacht dus dat ik het misschien nog moest uitlopen. Dat is niet gebeurd, en toen zocht ik op de website van blundstone op hoe dit zit. Nu blijkt dat bij Australische halve maten alleen de maten in de breedte groter worden en niet in de lengte. Zo is dit niet vermeld bij de Europese maten (39 = 6, 40 = 6,5), en heb ik dus nu eigenlijk een maat 39 die alleen in de breedte groter is. Nu heb ik deze schoenen al aangehad (met het idee dat ik het uit moest lopen) en kan ik ze dus niet terug sturen. Ik vind dit dus slecht gecommuniceerd en heel erg jammer. Nu heb ik schoenen die ik heel graag wilde, maar eigenlijk een miskoop zijn.
José Fernandez
Top
Truus F
Helemaal tevreden
Esther S
Had eerst een halve maat te groot besteld. Dus tweede paar besteld en eerste retour gezonden.
Vlotte levering beide keren en ook vlotte restitutie van het bedrag van het te grote paar.
Marjolein K
Duidelijke informatie en snelle afhandeling, ook makkelijk retour.
Francis a
Al het zoveelste paar
Dit keer voor mijn zoon
Sterke heerlijke stoere boots
Ons hele gezin loopt er al jaren op
Bestellen ging vlot en schoenen waren de volgende dag binnen
Top
Judith R