Blundstone.nl
Blundstone.nl

Zeer bijzonder en klantonvriendelijk om klanten te laten betalen voor het retourneren van artikelen die niet passen. Voor mij een reden om niet meer te bestellen want met schoenen weet je nooit of iets past en/of lekker zit.
100% tevreden. Uitgebreid maat en verzorgingsadvies. Ook heel snel geleverd.
Goede service!
Ik vond vooral de aftersales heel goed: waar je op moet letten of je wel de juiste maat hebt gekocht!
Duidelijke communicatie omtrent bestelling, verzorging, de juiste taille. Misschien wel net iets te veel mails.
Ik wil graag mijn schoenen terugsturen maar dat is heel omslachtig, ben niet zeker dat het in orde komt
De laarsjes zijn heel mooi gemaakt en van goede materialen. Ze zijn veelzijdig, kunnen onder broek of jurk. De pasvorm is zo dat je voeten de ruimte hebben en lopen daardoor heerlijk. En het fijne is dat eigen inlegzooltjes er in passen.
Ik heb diverse leer-verzorgingsproducten besteld. Niet goedkoop. Één van de dekseltjes wat beschadigd (deuk) en daar was met stift een smiley op getekend. Aan de ene kant wel humor, aan de andere kant vind ik dit geen manier. Ik kreeg er een sleutelhanger bij.
Snelle levering van aangevraagde schoen
*****