Blundstone.nl
Blundstone.nl

prettig contact gehad over de de telefoon over de juiste maat en een specifieke vraag over een bepaald model schoen( nieuw model)zal weer even duren voor ik weer contact zal hebben aangezien deze schoenen bij mij nogal lang meegaan.
Ik ben tevreden, maar het retourneren vind ik omslachtig met het kopen van de bon etc.
Dit moet toch makkelijker voor de klant kunnen ;-)
Netjes en duidelijk.
Prima service
Snelle levering, fijn dat je ook later of in delen kunt betalen. De schoenen zitten fijn, ik heb nu 6 paar en blij mee
Vlot bestellen, snelle levering en top schoenen!
Vlotte service, correcte levering. Ook retour werd vlot afgehandeld.
Ok
Plezierig geholpen
Had per ongeluk 2 keer dezelfde schoen gekocht, deze was niet geleverd. Toen ik het paar schoenen wat ik kreeg had geretourneerd was dit perfect afgehandeld: ik kreeg eerst een mailtje dat ik een paar schoenen had geretourneerd en dus nog moest betalen voor 1 paar (ik had er immers 2 besteld, echter heb ik het tweede paar nooit ontvangen). Na een kort belletje met de klantenservice, waar ik erg vlot en vriendelijk ben geholpen, was het probleem opgelost. Ik heb uiteindelijk alleen betaald voor de schoenen die ik heb bewaard: dit was een compleet ander model, had in totaal 4 schoenen besteld om te kunnen passen. Dit was heel fijn dat dit kon bij Blundstone omdat ik normaal veel moeite heb met schoenen vinden die passen. Ik ben tevreden met het vrouwenmodel zonder hak! Heb ze nu al ongeveer 2 weken aan en ze bevallen super goed!!