Big Green Smile
Big Green Smile

Als je je producten liever gaat afhalen in Malle ( ze zijn - in mijn geval - langer onderweg dan wanneer je ze zelf gaat halen ;-) ), is de dienstverlening ook top!
ik ben zeer tevreden, zeer snelle aflevering
Groot aanbod van verschillende producten. Voor een nieuweling op de website is het wel even zoeken en ontdekken wat er allemaal bestaat en onder welke rubrieken je alles terug vindt.
Fantastisch concept. Er mag meer aandacht (en reclame?) besteed worden aan deze way of life en natuurvriendelijke producten!
Zeer snelle en goede levering. Gebruik de producten nu nog niet. Eerst het oude opmaken maar ben benieuwd hoe het bevalt
Zeer vlot bestellen, betalen en fijne aflevering
Ben niet altijd even tevreden over de kwaliteit van de producten en vind ze geregeld te duur, maar de levering gaat altijd goed en de site is overzichtelijk.
snel en correct. Top!
Producten niet in voorraad beter niet meer vermelden in de catalogus *** met vermelding niet meer in voorraad.
Een leuke ontdekking, gunstig voor het milieu. Ik heb al een paar dingen gekocht en super tevreden over.
Snelle correcte levering. Voor herhaling vatbaar.