BigGreenSmile.nl
BigGreenSmile.nl

Altijd fijn om hier spullen te kopen, netjes geleverd in verpakking die biologisch afbreekbaar is.
Goed geleverd en prima communicatie
Ik vond voor tegenwoordig, veel te lange wachttijd op levering (meer dan 1 week), ten tweede heb ik eerste poging levering gemist en uiteindelijk moest ik die zware doos zelf gaan halen. Niet handig!
Niet nakomen over de afleverdatum slecht dus
Altijd tevreden
Deze website met een mooi ruim assortiment en goede product- en vooral ook ingrediëntenbeschrijvingen lijkt me een blijvertje. De website is helder en gebruiksvriendelijk, gastvrij, net als de service. De twee verschillende lijsten om artikelen in op te slaan zijn ideaal.
Dingen die ik tot nu een beetje mis zijn: Niet eerst terug naar de startpagina hoeven navigeren om de hele website te doorzoeken.
Dr Hauschka (en stiekem ook Alqvimia) en wat van de meest basale (bio) foodies en supplementen. (Helemaal als de drempel voor portovrij boven de twintig euro ligt is/voelt het eerder doenbaar om de maandelijkse aanvullingen via één website te kunnen doen)
Overzichtelijke site met een uitgebreid assortiment, makkelijk bestel en betaalproces en de levering is vlot.
we kenne de produkten al een hele tijd. wij zouden ook niet veranderen. monsters zijn wel heeeel klein en miniem. kan daarover niet echt een mening uitbrengen.sorry
Precies zoels beloofd
Ik ben heel tevreden over het product dat ik heb besteld.
Snelle bezorging
Geen op of aanmerkingen verder.