Big Green Smile

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
ruim aanbod aan interessante producten en goede levering.
Uitgebreid assortiment, snelle levering!
Bon service
Ik krijg mijn korf niet vol vooraleer de producten gratis verzonden kunnen worden. Dat is soms de reden waarom ik niet bestel bij jullie.
levering is altijd zeer stipt! dit is aangenaam omdat je niet een hele dag thuis moet zitten om de levering in ontvangst te nemen.
Geweldig om aan Pacifica te komen enzo. Ik zou het liefst nog meer Amerikaanse merken terug zien, zoals 100 Pure e.d. of dat jullie ook richting een online zaak als Iherb.com gaan.
Op tijd geleverd, omschrijving producten klopt.
Minpuntje is dat de spullen in een hele grote doos verpakt waren, had kleiner en groener gekund.
De producten die jullie leveren vind ik goed, ook lekkere geuren. Wat ik een klein beetje mis, zijn natuurlijke geurstokjes en geurkaarsen, ben ik nou eenmaal gek op, of goede luchtverfrssers voor in het toilet. Alles wordt altijd prima afgeleverd, geen klachten dus.
Jullie hebben een mooi aanbod van hele goede producten. De website is zeer gebruiksvriendelijk, en de producten hebben gedegen omschrijvingen. De prijzen van de aangeboden producten zijn ook zeer gunstig. Voor elke beurs zijn er goede producten te koop. Ook leuk dat jullie altijd twee monsters meesturen en vouchers aanbieden.
De levertijd is wel wat aan de lange kant en zou wat korter mogen zijn.
Kunnen jullie ook geurmonsters verzenden van b.v. de parfums en met name de solide parfums van Pacifica. Ben hier benieuwd naar maar kan deze niet in het echt uitproberen. Geur is ook moeilijk te omschrijven. Misschien een teststrookje in een plastic zakje/
Bestellen en afleveren voldeed aan alle verwachtingen, heel positief.