Big Green Smile
Big Green Smile

Fijne producten en goede levering!
Veel keus, goede kwaliteit en netjes ingepakt. Top.
Alles is vlot verlopen. Mooi assortiment.
Goede service.Ik ben tevreden over het produkt.
Snelle levering, helemaal top!
Altijd prettig!
Heel goede winkel ervaring en altyd heel snel en korect
Ruim aanbod. Ik vraag me wel af of je dr.*** moet willen verkopen. Ik vind de teksten veel te ver gaan en zal het om die reden niet meer kopen. Als dit islamitische in plaats van christelijke teksten waren geweest, waren daar, denk ik, heel veel mensen over gevallen.
Correcte levering deze keer
Ik ben matig tevreden. Mijn laatste bestelling raakte beschadigd en ik moest zelf actie ondernemen om te achterhalen waar mijn pakketje was gebleven, terwijl het als 'geleverd op het afhaalpunt' stond geregistreerd. Vervolgens duurt het een hele lange week voordat er een nieuw pakket is en bleken een tweetal producten ineens niet leverbaar. Gelukkig was er goed mailcontact met een service-medewerkster, maar feit blijft dat ik gewoon meer dan een week niet de beschikking had over de kleine € *** van mijn bestelling. Het had BGS gesierd als zij een kleine attentie ter compensatie van alle stress en moeite die ik heb moeten doen, in het 2e pakket hadden gedaan.