Big Green Smile
Big Green Smile

Ik had alleen maandverband besteld en dat was verpakt met opvulpapier en heel veel verpakkingsslurfjes. Het was absoluut niet breekbaar dus zonde va de grondstoffen. Dat irriteert me omdat ik graag zo groen mogelijk wil leven...
Heerlijke snuffelwebshop met verrassende en duurzame producten. Snelle, nette bezorging met milieuvriendelijke vulling in de doos. Goede klantenservice; snelle reactie, goed meegedacht, prettige oplossingen.
Het komt regelmatig dat producten uitverkocht zijn. Dat betekent dat als je het later als er weer voorraad is verplicht bent om verzendkosten te betalen, terwijl je net een flinke bestelling gedaan
hebt. Het zou klantvriendelijk zijn om oroducten die niet op voorraad zijn later alsnog toe te sturen zonder verzendkosten. Voor de rest tevreden met levering en de producten.
bestelling *** ophalen : Ik woon in Malle vlak bij één van jullie Big Green Smile magazijnen. Ik had bij mijn bestelling gevraagd of ik mijn pakket daar kon afhalen om toch een beetje ecologisch verantwoord te zijn ....maar het pakket was blijkbaar al onderweg. Jammer - ter info : uw collega *** was heel vriendelijk en behulpzaam en oplossingsgericht !
Vlotte levering
Prima winkelervaring!
Zeer vlotte levering, enorm uitgebreid gamma aan een prima prijs!
De site is overzichtelijk, leveringen gebeuren snel, communicatie verloopt vlot, eventuele problemen worden snel opgelost. Top!
correcte en vlotte levering
De website zelf kan volgens mij nog overzichtelijker. Verder alles prima.