BeterLeven.net
BeterLeven.net
Webwinkel met hippe en fairtrade woonaccessoires, (kraam)cadeaus, cadeaupakketten, babykleding, babyspeelgoed, modeaccessoires (tassen, sjaals en sieraden), natuurlijke zeep en biologische huidverzorgingsproducten.

Blij met BeterLeven! Een mooi product en ook nog eerlijk en duurzaam gemaakt. Top! Blessings in jullie onderneming!
Prima oriduct, snelle service
Kattenmand besteld, snel en keurig geleverd met track en trace code/ mail. Kattenmand was precies wat ik ervan had verwacht. Super tevreden!
Ik ben zeer tevreden over de goede en zeer correcte verzorging van het door mij bestelde produkt. De ontvanger (evenals ik zelf) was erg ingenomen met de persoonlijke "touch" die beter leven aan de aflevering had toegevoegd. Cadeau papier en een persoonlijk bericht, door Beter leven geschreven, met de vermelding van wie het cadeau afkomstig was.
NB de vele natuurlijke produkten spreken me zeer aan, voor een volgende bestelling zal ik de website zeker raadplegen en hopelijk komt het tot een bestelling..
Bezorging netjes. Product ziet er mooi uit.
Enige nadeel, materiaal kwetsbaar. Het picknickkleed kun je tot een tas vouwen.
Dit gedaan en weggehangen. Later zag dat er een gaatje in ontstaan was.
Daarom zou ik het product niet aan een ander adviseren.
Het is eigenlijk niet meer bruikbaar omdat het gat alleen maar groter zal worden bij gebruik + dat er nieuwe gaatjes kunnen ontstaan.
Snelle en correcte levering
Snelle levering en prachtige spullen. Blij mee!
Prachtige duurzame plaid gekocht. Mooie kwaliteit.
.prachtig echt tevreden
Mooie kaarsen