voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 68 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 936

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij BeterLeven.net

8 / 10

Unfortunately there was a mistake on the English description of the bag I ordered, meaning that it did not match the specification I expected when it arrived. However, when I contacted BeterLeven, they were quick to respond and acknowledge the mistake. They offered me a full refund including refunding the cost of return postage as the mistake had been their fault. Even though I didn't get the product I wanted, their customer service was excellent.

op 14.10.2019 om 11:58 uur

Prima, zorgvuldig!

op 04.10.2019 om 21:28 uur

8 / 10

Supersnelle levering, iets minder plastic verpakking zou ik op prijs gesteld hebben.
    Commentaar van beterleven.net:
    Dank voor uw bericht. We proberen i.d.d. zoveel mogelijk milieuvriendelijker verpakkingsmateriaal te gebruiken voor zover die er zijn. Zo hebben we diverse maten verzendzakken van afbreekbaar plastic. Helaas verpakken producenten ook hun spullen nog vaak in gewoon plastic, dit hergebruiken we dan wel weer zoveel mogelijk. Maar we blijven steeds zoeken naar betere oplossingen die er te vinden zijn!

op 03.10.2019 om 11:47 uur

8 / 10

Vrij lang op mijn bestelling moeten wachten omdat vergeten was deze te verzenden. Dit is wel netjes opgelost en ik ben erg vriendelijk geholpen via de mail, daarom toch 4 sterren
    Commentaar van beterleven.net:
    Dank voor uw bericht. Door de drukte voor de vakantie en omdat onze vakantieperiode er vervolgens tussen zat is uw bestelling onverhoopt wat langer blijven liggen. Fijn dat u verder wel tevreden bent.

op 05.09.2019 om 22:50 uur

10 / 10

Beter Leven delivered absoluteley correct.

op 03.09.2019 om 21:31 uur

10 / 10

Snelle afhandeling, duidelijke website, snelle service. Prima.

op 03.09.2019 om 13:38 uur

8 / 10

Prima! Goede informatie wanneer het product geleverd werd! Tevreden over het product.

op 31.08.2019 om 22:10 uur

10 / 10

De bestelling is naar alle tevredebheid afgeleverd.

op 06.08.2019 om 23:05 uur

10 / 10

Snelle levering, mooi product!

op 01.08.2019 om 20:48 uur

10 / 10

Alles in orde! Zeer tevreden van mijn aankoop!

op 01.08.2019 om 10:22 uur

BeterLeven.net

• Webwinkel met hippe en fairtrade woonaccessoires, (kraam)cadeaus, cadeaupakketten, babykleding, babyspeelgoed, modeaccessoires (tassen, sjaals en sieraden), natuurlijke zeep en biologische huidverzorgingsproducten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 917 keer positief beoordeeld!

meer »

Standaard