voor onlineshops»

9.4 / 10

Gemiddelde van 80 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 906

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij BeterLeven.net

Top service!

op 13.04.2019 om 09:34 uur

10 / 10

Goede communicatie, fantastische service en mooi product

op 11.04.2019 om 11:55 uur

10 / 10

Snelle levering en goed verpakt!

op 02.04.2019 om 13:36 uur

8 / 10

Tevreden

op 27.03.2019 om 17:12 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over de snelle bezorging van het prachtige plaid dat ik via jullie site heb gevonden!
    ***

op 06.03.2019 om 22:57 uur

8 / 10

Site is overzichtelijk. Spullen makkelijk besteld en pakketje (goed ingepakt) snel ontvangen.

op 26.02.2019 om 08:40 uur

10 / 10

Twee grote manden gekocht. Mooie producten, goede service

op 18.02.2019 om 21:32 uur

10 / 10

Ik ben super tevreden. Mooi product. Zeer snelle levering. Zal jullie bedrif zeker aanbevelen.

op 07.02.2019 om 08:25 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over het artikel. Het is heel bijzonder dat mensen in een kansarm land de mogelijkheid krijgen om een eerlijk loon te ontvangen en wij krijgen hierdoor een mooi en origineel handgemaakt product in bezit. Ik ben er erg blij mee. Het product was op het moment dat ik het wilde bestellen niet voorradig, dus heb ik telefonisch contact gezocht met de eigenaar van de webwinkel en zij heeft er voor gezorgd dat de bestelling wel geplaatst kon worden waarna ik het artikel ook nog snel daarna in huis had. Sympathiek en zeer professioneel. Welverdiende vijf sterren van míj.

op 07.02.2019 om 08:15 uur

10 / 10

Erg mooie producten op de site, en een prachtige stevige opbergmand gekocht, war voor het geld. Contact(en) vriendelijke medewerkers. Had echter nog nooit van uw bedrijf gehoord/gelezen.
    (Jammer ☺ dat bij opnieuw de site willen bezoeken er veel in beeld komt van etenswaren c.q. vleesproducten met kenmerk Beter Leven!)

op 05.02.2019 om 11:47 uur

BeterLeven.net

• Webwinkel met hippe en fairtrade woonaccessoires, (kraam)cadeaus, cadeaupakketten, babykleding, babyspeelgoed, modeaccessoires (tassen, sjaals en sieraden), natuurlijke zeep en biologische huidverzorgingsproducten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 888 keer positief beoordeeld!

meer »

Standaard