Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

BeterLeven.net
BeterLeven.net
Webwinkel met hippe en fairtrade woonaccessoires, (kraam)cadeaus, cadeaupakketten, babykleding, babyspeelgoed, modeaccessoires (tassen, sjaals en sieraden), natuurlijke zeep en biologische huidverzorgingsproducten.

Alles is vlot verlopen, snelle levering, mooie kwaliteit van mandjes.
De artikelen die ik had besteld kwamen snel en waren zeer goed verpakt!.
Over de bestelling ben ik tevreden, dit werd vlot bezorgd. Ook de klantenservice reageert snel via de mail. Helaas ben ik ontevreden over het feit dat klanten zowel verzendkosten als retourkosten moeten betalen. Dit vind ik niet meer van deze tijd en zorgt ervoor dat ik het product nu maar hou omdat het niet opweegt tegen de extra kosten die ik moet maken voor retourneren. Helaas zorgt dit ervoor dat ik niet opnieuw iets zou bestellen via jullie website maar mijn voorkeur uitgaat naar een website waar ik wel kosteloos kan retourneren.
de winkel bestelde een product apart voor mij bij de leverancier. Toen dit niet het verkeerde product bleek, kwam binnen een dag na het retour het juiste product.
Tevreden, goed afgehandeld en snel
Snelle, goede service. Product is precies zoals verwacht.
Hele mooie producten en een correcte levering.
Ik ben erg tevreden over mijn aankoop. En het werd de volgende dag al bezorgd. Erg fijn!
Alles ging prima,zelfs eerde geleverd dan werd aangegeven .goed verpakt prima produkt
Fijne winkel met mooie producten. Ik ben goed en uitgebreid geholpen met een vraag, heel fijn contact.