voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 83 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 900

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij BeterLeven.net

10 / 10

Twee grote manden gekocht. Mooie producten, goede service

op 18.02.2019 om 21:32 uur

10 / 10

Ik ben super tevreden. Mooi product. Zeer snelle levering. Zal jullie bedrif zeker aanbevelen.

op 07.02.2019 om 08:25 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over het artikel. Het is heel bijzonder dat mensen in een kansarm land de mogelijkheid krijgen om een eerlijk loon te ontvangen en wij krijgen hierdoor een mooi en origineel handgemaakt product in bezit. Ik ben er erg blij mee. Het product was op het moment dat ik het wilde bestellen niet voorradig, dus heb ik telefonisch contact gezocht met de eigenaar van de webwinkel en zij heeft er voor gezorgd dat de bestelling wel geplaatst kon worden waarna ik het artikel ook nog snel daarna in huis had. Sympathiek en zeer professioneel. Welverdiende vijf sterren van míj.

op 07.02.2019 om 08:15 uur

10 / 10

Erg mooie producten op de site, en een prachtige stevige opbergmand gekocht, war voor het geld. Contact(en) vriendelijke medewerkers. Had echter nog nooit van uw bedrijf gehoord/gelezen.
    (Jammer ☺ dat bij opnieuw de site willen bezoeken er veel in beeld komt van etenswaren c.q. vleesproducten met kenmerk Beter Leven!)

op 05.02.2019 om 11:47 uur

Prima, geen opmerkingen.

op 31.01.2019 om 22:00 uur

10 / 10

Bestelling Is naar volle tevredenheid afgeleverd, goed verpakt, artikel voldoet aan onze wens, zeer tevreden.

op 30.01.2019 om 05:35 uur

10 / 10

The delivery was really quick, thanks, the price and the prodict great!

op 26.01.2019 om 21:43 uur

10 / 10

Ik ben heel tevreden. Ik kreeg een persoonlijke mail toen bleek dat het bestelde product niet meer verkrijgbaar was. Er werden soortgelijke producten voorgesteld met een goede uitleg en foto. Of ik kon ook kiezen voor een terugbetaling. Heel fijn dat ik die keuze had.
    Het product dat ik uiteindelijk gekozen had werd dan ook heel snel geleverd.

op 26.01.2019 om 08:34 uur

10 / 10

Goede service, vooraf werd reeds duidelijk gemaakt dat mijn bestelling iets langer op zich zou laten wachten.hierdoor wist ik waar ik aan toe was. Met zorg verpakt.

op 25.01.2019 om 13:18 uur

10 / 10

Had even gebeld en kreeg netjes bij elkaar passend keuken gerei.
    M’n collega was er erg blij mee!

op 23.01.2019 om 14:36 uur

BeterLeven.net

• Webwinkel met hippe en fairtrade woonaccessoires, (kraam)cadeaus, cadeaupakketten, babykleding, babyspeelgoed, modeaccessoires (tassen, sjaals en sieraden), natuurlijke zeep en biologische huidverzorgingsproducten.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 882 keer positief beoordeeld!

meer »

Standaard