voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: belissima.nl

9.8 / 10

Gemiddelde van 74 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1448

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij belissima.nl

10 / 10

Wat een leuke verassing met een schitterend toilet tasje bij mijn bestelling!hartelijk dank hier voor

op 20.10.2017 om 08:54 uur

10 / 10

Zoals altijd, goede service !!

op 18.10.2017 om 12:46 uur

10 / 10

Snel, overzichtelijke site, professioneel. Netjes dat ik persoonlijk werd gebeld dat de bestelling enkele dagen later kwamen. De producten in kadopapier en monstertjes geven iets extra's.

op 13.10.2017 om 09:21 uur

10 / 10

goede producten. Erg fijn om ook 'n aantal monsters te krijgen om uit te proberen!
    En de bestelling was snel binnen

op 10.10.2017 om 10:10 uur

8 / 10

Snelle levering van mijn bestelling met een leuk ingepakt kadootje. Bestelling nav advies.
    Voor herhaling vatbaar.

op 26.09.2017 om 09:46 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden over het bedrijf. Er wordt standaard korting gegeven, de afhandeling van de bestelling is snel. De website is duidelijk en er is uitgebreide informatie en advies over de diverse producten. Ook fijn dat je aan de hand van je huidtype een gratis productadvies kan krijgen. Zo weet je precies welke producten geschikt zijn voor jouw huidtype.

op 14.09.2017 om 17:26 uur

10 / 10

De website geeft duidelijke uitleg van de verschillende produkten en wat ze voor de huid doen. Als je iets besteld worden de produkten snel geleverd en er zitten altijd leuke monstertjes bij om uit te proberen. Wat erg fijn is dat je er ook terecht kunt voor huid- en produktadvies.

op 12.09.2017 om 15:07 uur

10 / 10

Goede service en snelle levering!

op 06.09.2017 om 16:50 uur

10 / 10

Ik ben zeer te vrede, prettig werkend en overzichtelijk website. Het is altijd weer fijn om de volgende dag al je bestelling in huis te hebben. En enorm leuk dat het is ingepakt. Dat maakt het even speciaal voor je. Ook met de kleine miniatuurtjes ben ik altijd blij.

op 31.08.2017 om 20:33 uur

Overzichtelijke website
    Correcte prijzen
    Snelle levering

op 20.07.2017 om 08:23 uur

belissima.nl

• www.belissima.nl - online advies & webshop Persoonlijk Clarins verzorgings advies door opgeleid Clarins schoonheidsspecialiste. Volledig assortiment, altijd korting, samples en exclusieve acties.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1438 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: