voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: belissima.nl

9.6 / 10

Gemiddelde van 91 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 1435

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij belissima.nl

6 / 10

Graag zou ik verbeterd willen zien dat mijn bestelling wordt afgeleverd op de dag dat ik opgegeven heb. Mijn bestelling is namelijk een dag eerder afgeleverd dan gewenst.

op 26.06.2017 om 14:27 uur

10 / 10

Snelle levering, fijne proefmonsters bij bestelling.

op 21.06.2017 om 20:58 uur

10 / 10

Het merk Clarins kende ik al van vroeger. Ik wist dat er een heerlijk after sun gel was en ging die zoeken via internet en kwam zo bij Belissima uit.
    Wat een mooie, duidelijke site, met mooie producten, goede uitleg, leuke Blog(s). Makkelijk te bestellen, afrekenen verliep prima en snelle levering. Leuke attenties bij het pakket erin. Zeer tevreden.

op 11.06.2017 om 16:56 uur

10 / 10

Iets besteld maar niet het goede gekregen. Contact opgenomen en zeer snel opgelost. Goede service. Fijne producten en leuk dat er mini's meegestuurd worden. Erg tevreden

op 04.06.2017 om 17:33 uur

10 / 10

Uitstekend bedrijf, bestelling keurig op tijd, altijd wat leuke monstertjes, en goed advies.

op 30.05.2017 om 17:50 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden. Excellent website, zeer overzichtelijk, mocht ik vragen hebben, wordt daar direct op een proffesionele manier op gereageerd. Bestelling wordt correct afgehandeld, fijn dat je altijd nog een mogelijkheid is om iets te schrijven, dat met je bestelling meegaat. Ontvangst zit er altijd verzorgd uit, altijd leuk om uit te pakken

op 22.05.2017 om 14:00 uur

Goed service

op 20.05.2017 om 18:18 uur

10 / 10

Alle producten snel en netjes ontvangen!

op 13.05.2017 om 18:26 uur

10 / 10

Veel keus, snelle levering en altijd passende monstertjes om uit te proberen.

op 04.05.2017 om 21:36 uur

10 / 10

Altijd goede service. Duidelijk follow up van de bestelling.
    De producten worden goed verpakt en er zitten altijd een paar fijne proefjes bij. Ook voor advies kun je heel goed bij *** terecht.

op 03.05.2017 om 17:59 uur

belissima.nl

• www.belissima.nl - online advies & webshop Persoonlijk Clarins verzorgings advies door opgeleid Clarins schoonheidsspecialiste. Volledig assortiment, altijd korting, samples en exclusieve acties.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 1425 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: