belissima.nl
belissima.nl
www.belissima.nl - online advies & webshop Persoonlijk Clarins verzorgings advies door opgeleid Clarins schoonheidsspecialiste. Volledig assortiment, altijd korting, samples en exclusieve acties.

Zeer klantvriendelijk. Mijn product was niet voorradig. Ik werd daar meteen van op de hoogte gesteld. De wel afgesproken levertijd werd netjes nagekomen. Ik ben zeer tevreden en zal zeker hier mijn producten opnieuw bestellen.
Leuke site, snelle levering en kreeg ook nog korting
Ook kreeg ik nog een tasje met samples erbij
Super leuk
Echt een aanrader !
Keer op keer wordt mijn verwachting van de service weer waargemaakt. Mijn ervaring is dat er altijd een stapje extra wordt gedaan en dat het advies én de producten op maat zijn. Mijn klantbeleving is subliem. U heeft er een klant voor het leven bij. Dank voor de sublieme service! Hartelijke groet, ***
snel en een echt verrassingspakketje gekregen goede producten prima
Mooie website, goede producten en levering conform afspraak altijd. Bestel er al jaren.
Ik werd altijd prima geholpen helaas krijg ik mijn product nooit op tijd. Ik bestel zelfde product ongeveer een keer in de maand en nog moet ik altijd wachten ivm dat mijn product niet voorradig is. Wel jammer.
belissima.nl Beste klant, dat is inderdaad heel vervelend. In principe hebben we alle producten op voorraad. Het kan gebeuren dat er een bepaald artikel onverwachts achter elkaar besteld wordt door klanten en daardoor tijdelijk niet leverbaar is. Dat is de grilligheid van een webshop ;-) Meestal versturen we de bestelling dan binnen een week na. Natuurlijk snap ik dat het heel vervelend is en proberen we dit zoveel mogelijk te voorkomen. Uw belissima.nl team
Snelle service en persoonlijk advies is top!
Het is altijd een superservice bij ***! Ze geeft snel, eerlijk en professioneel antwoord op je vraag...
En het blijft elke keer weer een feestje om het pakketje open te maken en te zien wat voor lekkere proefjes Kyra er bij heeft gedaan!!
Ik ben een hele tevreden klant!!
super leuk verstuurd, leuk ingepakt! ook nog een tasje met samples erbij!
Snel en goed!