belissima.nl
belissima.nl
www.belissima.nl - online advies & webshop Persoonlijk Clarins verzorgings advies door opgeleid Clarins schoonheidsspecialiste. Volledig assortiment, altijd korting, samples en exclusieve acties.

Ik werd altijd prima geholpen helaas krijg ik mijn product nooit op tijd. Ik bestel zelfde product ongeveer een keer in de maand en nog moet ik altijd wachten ivm dat mijn product niet voorradig is. Wel jammer.
Snelle service en persoonlijk advies is top!
Het is altijd een superservice bij ***! Ze geeft snel, eerlijk en professioneel antwoord op je vraag...
En het blijft elke keer weer een feestje om het pakketje open te maken en te zien wat voor lekkere proefjes Kyra er bij heeft gedaan!!
Ik ben een hele tevreden klant!!
super leuk verstuurd, leuk ingepakt! ook nog een tasje met samples erbij!
Snel en goed!
Mijn bestelling nog niet ontvangen, wel telefonisch contact gehad van het bedrijf , dat het bestelde niet op voorraad was, duurde wat langer, ik wacht verder even af.
Snelle levering, altijd korting.
Kyra stuurt ook monstertjes mee om te proberen.
Altijd leuk.
Super goede service
Ik heb vier sterren gegeven ipv 5 omdat ik verzendkosten moest betalen.
Mijn bestelling werd snel en mooi ingepakt geleverd. Het uitpakken was al klein feestje.