Bedrijfsverlichting.nl
Bedrijfsverlichting.nl
Bedrijfsverlichting.nl is dé online groothandel voor al uw LED- armaturen en lichtbronnen.

Simpel bestellen & alles wordt keurig afgeleverd volgens gemaakte afspraak. Nieuw adres voor onze verlichting.
Product is in overeenstemming met verkoopprijs, prima afhandeling
Besteld en volgende dag geleverd.
Na een probleem met een andere website ben ik bij bedrijfsverlichting terecht gekomen. Goede hulp via de telefoon en blij met mijn lampen.
Fijn om zo goed geholpen te zijn.
Ik ben zeer tevreden met het product! De service was ook goed.
Goede klantenservice, alles vlgs afspraak.
Ik ben erg blij met de service van bedrijfsverlichting.nl. Zelf had ik nog niet helemaal besloten wat nu de beste aanpak voor mijn project was, maar gelukkig dacht Riley goed mee. Het is heel fijn als alle keuzes gewoon rustig uitgelegd worden, waarna ik zelf kan kiezen wat mij het meest aanspreekt. Ik kom zeker terug!
Keurige levering. Accuraat en deskundig geadviseerd door ***.
Fijn bedrijf om mee samen te werken. *** heeft mij goed geadviseerd, reageerde direct op vragen en heeft alles netjes geregeld. Was fijne samenwerken!