Bedrijfsverlichting.nl
Bedrijfsverlichting.nl
Bedrijfsverlichting.nl is dé online groothandel voor al uw LED- armaturen en lichtbronnen.

Dank voor de goede service, het lijkt zo gewoon, maar jullie doen altijd een stapje meer.
***
Prima geen opmerkingen
Doen wat ze beloven
Zeer snelle, betrouwbare, uitstekende communicatie en ondersteuning, alle problemen die ik had bij het proberen te begrijpen van de producten die ik moest kopen, werden snel opgelost door hun personeel.
Goede service en communicatie. Over de kwaliteit van de producten kan ik nog niets zeggen. Deze zijn op afroep beschikbaar en opgeslagen bij jullie.
Heb mijn gehele zaak verlicht met de verlichting en het advies van Bedrijfsverlichting.nl. Daar heb ik geen moment spijt van gehad. Ze hebben me continu voorzien van goed advies, waren snel en netjes met de afhandeling van mijn bestellingen. Kortom een super bedrijf waar ik zonder aarzeling weer zaken mee zou doen.
Prima geen opmerkingen
Top service
Prima service. Telefonisch goed geholpen bij het plaatsen van mijn bestelling. Een week later had ik een verkeerde kleur lamp besteld. Dit was telefonisch binnen een minuut opgelost zonder extra kosten. Groeten ***
Goede service, snelle levering uit voorraad👍🏼