voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 10 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 174

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beat-it.nl

10 / 10

Beat-IT (***) is een bedrijf waar service voorop staat. Bij vragen word er altijd zeer snel geantwoord en waar nodig zeer snel gehandeld.

Bestellingen worden afgehandeld zoals het hoort. No-Nonsense, doen wat je afspreekt.

Top!

op 10.08.2017 om 12:28 uur

10 / 10

In verband met een spoedlevering de volgende dag kon ik zelfs rond 17:00 telefonisch nog afstemmen met Beat-IT en is het gelukt dat het de volgende ook geleverd werd!

Klasse!

op 08.05.2017 om 11:49 uur

2 / 10

You cannot trust any word from them. I wanted to order an HDD from beat-it, so by chat I double checked if they have it in stock, and they had. I placed the order and it arrived 1-2 weeks later!
    The second order, their website indicated 3 in stock. I ordered 2 and after one month!!! it has not shipped yet.
    Every time I call them to follow up, they tell me we'll check in the system and let you know. But they never called me back!
    It's a shame for their business.
    Commentaar van beat-it.nl:
    De klant heeft 2 HP disken besteld (861678-B21) die nergens op voorraad zijn. Ook bij ons niet. Er is geen info wanneer ze leverbaar zijn, laat staan door HP bevestigde info. Dit is de klant meermaals aangegeven. Erg vervelend, maar wij kunnen geen duidelijkheid geven als HP de info niet geeft. Maar de klant blijft bellen..

De andere bestelling van deze klant is gewoon netjes afgehandeld, dus deze beoordeling is schromelijk overdreven.

op 26.04.2017 om 13:42 uur

10 / 10

Heldere persoonlijke begeleiding. Uiterst vriendelijk en "daad bij het woord" principe. Levering conform afspraak.
    Het was onze eerste bestelling bij beat-it.nl en dan ben je altijd wat voorzichtig. Zo konden we daardoor niet op rekening kopen (vanwege eerste bestelling) Eigenlijk ook wel begrijpelijk.
    Kortom: aanrader.

op 12.12.2016 om 11:26 uur

8 / 10

Goed bereikbaar.

op 03.11.2016 om 22:15 uur

10 / 10

Top bedrijf. Nu meerdere malen zaken gedaan met Beat-IT. Staat altijd klaar om je te helpen of je vragen te beantwoorden. Garantie geen probleem. Een bedrijf wat gewoon doet wat er beloofd wordt!

op 31.10.2016 om 16:36 uur

10 / 10

Goede prijzen en zeer snelle service!

op 27.09.2016 om 08:44 uur

10 / 10

Bij twee bestellingen perfect en snel geholpen! Ook voor wat betreft advies ben ik hier keurig geholpen. Levering is ook telkens snel verlopen. Bedankt en tot een volgende keer weer!

op 26.09.2016 om 14:38 uur

10 / 10

De bestelde printer en netwerk kabel werden in 2 pakketjes snel en goed geleverd.

op 23.09.2016 om 10:37 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 171 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: