voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Beat-it.nl

8.2 / 10

Gemiddelde van 10 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 178

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beat-it.nl

kon het na bestelling binnen 1,5 uur afhalen

prima service

op 10.10.2017 om 15:46 uur

10 / 10

Tot op heden niets dan lof. Top service, altijd paraat om te helpen, ook bijzondere verzoeken of spoedjes met een koerier gaan goed. Tevreden klant hier.

op 09.10.2017 om 09:56 uur

10 / 10

Uit het grote assortiment een minder gangbaar onderdeel besteld en binnen 2 dagen thuis afgeleverd.

op 05.10.2017 om 17:23 uur

2 / 10

Wilde onlangs een Microsoft Surface bestellen bij Beat-it. Op de "Controleer uw bestelling" pagina stond de juiste prijs, maar tijdens het betaalprocess moest ik ineens 300 euro meer betalen. Deze bestelling geannuleerd en daarna nogmaals geprobeerd. Toen was de prijs wel goed, zoals op de website. Daarover een melding gestuurd naar Beat-it. Ze zouden er nog op terugkomen. Daarna niks meer gehoord en dus 2 dagen later weer een bericht gestuurd. Toen kreeg ik de reactie: Ze hadden een verkeerde koppeling gemaakt in het systeem, waardoor de prijs niet klopte. Aan mij de keuze: Of een ouder model, of 300 euro bijbetalen. Ik vraag me af als ik niks gemeld had wat er dan gebeurd was! Waarschijnlijk was die gewoon geleverd. Ze wilde de Microsoft Surface in ieder geval niet leveren voor die prijs en verschuilde zich onder hun algemene voorwaarden. Ze gingen zelf het probleem op mij schuiven, omdat ik zelf had moeten zien dat de prijs veranderde en dat dat niet goed was. Zeer slechte klantenservice dus. Overigens hebben ze het geld wel weer snel teruggestort.
    Commentaar van beat-it.nl:
    De Surface was door een fout in de software 300,- onder kostprijs op de site terecht gekomen. Door caching issues heeft de klant 3 bestellingen geplaatst, w.v. 2 voor de foutieve prijs en 1 voor de juiste prijs. Daar ging dus al iets mis. De klant heeft de bestelling voor de verkeerde prijs betaald (het gegeven dat uw 2e bestelling voor de juiste prijs doorkwam, welke de klant dus ook niet betaalde, was al een signaal dat er iets mis was). Wij hebben hierover contact gehad met de klant en uitgelegd dat het om een fout ging. De Surface was ook nergens voor deze prijs te bestellen. Het betaalde bedrag is gelijk teruggestort.

op 01.10.2017 om 13:52 uur

10 / 10

Beat-IT (***) is een bedrijf waar service voorop staat. Bij vragen word er altijd zeer snel geantwoord en waar nodig zeer snel gehandeld.

Bestellingen worden afgehandeld zoals het hoort. No-Nonsense, doen wat je afspreekt.

Top!

op 10.08.2017 om 12:28 uur

10 / 10

In verband met een spoedlevering de volgende dag kon ik zelfs rond 17:00 telefonisch nog afstemmen met Beat-IT en is het gelukt dat het de volgende ook geleverd werd!

Klasse!

op 08.05.2017 om 11:49 uur

2 / 10

You cannot trust any word from them. I wanted to order an HDD from beat-it, so by chat I double checked if they have it in stock, and they had. I placed the order and it arrived 1-2 weeks later!
    The second order, their website indicated 3 in stock. I ordered 2 and after one month!!! it has not shipped yet.
    Every time I call them to follow up, they tell me we'll check in the system and let you know. But they never called me back!
    It's a shame for their business.
    Commentaar van beat-it.nl:
    De klant heeft 2 HP disken besteld (861678-B21) die nergens op voorraad zijn. Ook bij ons niet. Er is geen info wanneer ze leverbaar zijn, laat staan door HP bevestigde info. Dit is de klant meermaals aangegeven. Erg vervelend, maar wij kunnen geen duidelijkheid geven als HP de info niet geeft. Maar de klant blijft bellen..

De andere bestelling van deze klant is gewoon netjes afgehandeld, dus deze beoordeling is schromelijk overdreven.

op 26.04.2017 om 13:42 uur

10 / 10

Heldere persoonlijke begeleiding. Uiterst vriendelijk en "daad bij het woord" principe. Levering conform afspraak.
    Het was onze eerste bestelling bij beat-it.nl en dan ben je altijd wat voorzichtig. Zo konden we daardoor niet op rekening kopen (vanwege eerste bestelling) Eigenlijk ook wel begrijpelijk.
    Kortom: aanrader.

op 12.12.2016 om 11:26 uur

8 / 10

Goed bereikbaar.

op 03.11.2016 om 22:15 uur

10 / 10

Top bedrijf. Nu meerdere malen zaken gedaan met Beat-IT. Staat altijd klaar om je te helpen of je vragen te beantwoorden. Garantie geen probleem. Een bedrijf wat gewoon doet wat er beloofd wordt!

op 31.10.2016 om 16:36 uur

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 174 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: