voor onlineshops»
Certificaat voor:
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!

Beoordeling voor: Bamigo NL

8.6 / 10

Gemiddelde van 2187 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 4346

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Bamigo NL

2 / 10

3 kleuren van dezelfde maat sokken besteld echter verschillende afmetingen? Zwarte uitvoering veel te groot, ook tov eerder geleverde. Wil sokken kopen die mij passen, geen geld terug, echter dit is de enigste reactie van Bamigo klanten service???

op 28.10.2017 om 21:02 uur

8 / 10

Bestelling ging makkelijk en ik geniet van het draagcomfort van de fijne t-shirts en boxershorts. Had wel verwacht dat het percentage bamboe groter was dan katoen..
    Ik heb na 1x wassen gemerkt dat de elastieke band van de boxers rafelt, terwijl ik mijn was met de grootste zorg verzorg. Na een paar keer wassen merkte ik ook op dat er kleine 'bolletjes'/pluisjes ontstaan op de buitenkant van de shirts. Dat is het enige wat mij tegenvalt. Verder zit het naar wens en het voelt goed op het lichaam zodra ik het aantrek en bij het bewegen gedurende de hele dag.
    Ik wil meer van deze t-shirts en boxers willen kopen, maar zou het fijn vinden als de band van de boxers niet rafelen en de t-shirts minder snel gaan pluizen.
    In ieder geval een prettige aanwinst voor de man!
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je beoordeling. Goed om te horen dat je tevreden bent. De samenstelling van de shirts is: 68% bamboe, 28% katoen, 4% elasthaan. Mocht je nog meer vragen hebben over de producten dan mag je natuurlijk altijd contact opnemen met onze klantenservice! Hopelijk weer tot snel bij Bamigo.com! Groetjes, Bamigo

op 08.10.2017 om 22:33 uur

6 / 10

Heb onderbroeken en sokken besteld. De bestelling was goed en netjes afgeleverd. De sokken zijn kwalitatief slecht. Na 3x gebruik kwamen er al gaten in de stof aan de enkelkant en bij de tenen. De onderbroeken zijn prima. Geen klacht daarover.

Vriendelijke groet,
    ***
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat dit het geval is. Zojuist is er contact met je opgenomen om dit op een goede manier met je op te lossen. Hopelijk tot de volgende keer op Bamigo.com. Groetjes Bamigo.

op 01.10.2017 om 20:03 uur

4 / 10

Kwaliteit valt zwaar tegen voor 20e per shirt.
    Beste amigo,
    Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat de kwaliteit tegenvalt. We leveren alleen de meest hoogwaardige kwaliteit. Ik hoor daarom graag wat het probleem precies is. Neem even contact op met onze klantenservice via info@bamigo.nl. Dan lossen we het graag voor je op. Alvast bedankt!
    Met vriendelijke groet,
    Freek van Bamigo

op 09.09.2017 om 21:23 uur

8 / 10

Retourzending is netjes en snel afgehandeld.

Kwaliteit van de T-shirts valt me tegen: wordt wijd in het gebruik. Zweetplekken ontstaan wel.
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat de bamboe T-shirts niet naar volledige tevredenheid zijn. De basics nemen tot 70% meer vocht op en helpen zo transpiratievlekken voorkomen.

Groetjes Bamigo

op 28.08.2017 om 21:12 uur

10 / 10

gelet op de publiciteit: geheel naar verwachting
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je positieve bericht. Goed om te horen dat de bamboe basics naar verwachting zijn. Veel draagplezier toegewenst en tot de volgende keer op Bamigo.com.

op 27.08.2017 om 17:28 uur

Bestelling perfect afgeleverd.
    Ik heb 14 onderbroeken en 6 t-shirts besteld.
    De onderbroeken vertonen na 1 maand reeds gaten op de naden. Teleurstellende kwaliteit.
    Voor de goede orde: ik draag het ondergoed uiteraard maar 1 dag. Daarna in de wasmachine 40gr en droger.
    T-shirts zijn ok.
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat er gaten ontstaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en zal gaan om een productiefoutje. Neem even contact op met de klantenservice en dan lossen we het graag voor je op.

Groetjes Bamigo

op 26.08.2017 om 13:26 uur

4 / 10

website prima, prima afhandeling.
    Broeken zitten niet lekker
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je beoordeling. Hoewel het moeilijk te geloven is, vervelend dat de bamboe boxershorts niet lekker zitten. Onze focus gaat volledig naar de meest hoogwaardige kwaliteit met optimaal draagcomfort. We horen daarom graag je bevindingen. Je kan deze met ons delen door contact op te nemen met de klantenservice. Alvast bedankt! Groetjes Bamigo

op 25.08.2017 om 13:17 uur

10 / 10

Zeer tevreden over Bimogo.
    Draagcomfort perfect.

Nadeel:
    Bamigo maakt gebruik van DHL.
    DHL levert niet op afgesproken tijdstip, waardoor mijn laatste bestelling pas 6 dagen na bestelling heb ontvangen!.
    Bij Postnl is uit eigen ervaring de levering correct
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je positieve beoordeling. Vervelend dat DHL niet op het afgesproken tijdstip heeft geleverd. We zullen deze feedback doorgeven aan DHL en waarborgen dat deze de volgende keer netjes op tijd lang zullen komen. Groetjes Bamigo

op 25.08.2017 om 12:32 uur

Super overzichtelijk.
    Bij de betaling ging het eerst niet helemaal soepel met mijn Amex kaart.
    Met dank aan Eva van de klantenservice verliep ook dit zeer voorspoedig. Een 10 met een gouden griffel .

Warme groet ***
    Commentaar van bamigo.com/nl:
    Beste amigo, bedankt voor je positieve beoordeling. Goed om te horen dat ik je naar tevredenheid heb kunnen helpen. Groetjes Eva van Bamigo

op 25.08.2017 om 08:19 uur

Bamigo NL

• Keep Cool! Bamboe onderkleding voor mannen. Bamigo T-shirts, Longsleeves, boxershorts, slips en sokken.

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 3892 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: