Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het keurmerk ter goedkeuring!

AutoScout24 Nederland
AutoScout24 Nederland
AutoScout24 weet als geen ander dat men zich graag oriƫnteert op het internet bij de aanschaf van een nieuwe auto. Snel, eenvoudig en uitgebreid zoeken zijn een must om uw nieuwe auto te vinden. Daarnaast wilt u zoeken op een specialistische automarktplaats met een actueel aanbod. U bent bij www.autoscout24.nl aan het juiste adres.

Snel verkocht
Mijn auto zou gekocht zijn door ene *** maar dit is een fraudeur die mensen geld aftrocheld werkt via jullie site denk dat ik niet enige bijna duppe van geworden ben heb contact met iemand die hij ook probeert op te lichten via jullie site
snelle dienst
0,0 reactie gehad op mijn auto. Dat terwijl ik heb betaald om hem op jullie site te zetten. Bij jullie 24 x gezien tegen 1298 x op ***..
Prima service voor zowel kopen als verkopen. Simpel en effectief.
p;rima te bereiken en goed afgehandeld
advertentie is eenvoudig te plaatsen en wordt veel bekeken
Duidelijke website. Advertentie eenvoudig te plaatsen en aan te passsen.
Te weinig bekeken.
Goedemorgen.
Uw site wordt veel bezocht door handelaren die niet allemaal even netjes hun afspraken nakomen. Uiteindelijk na 3 dgn steeds no shows auto verkocht.
Ook soort van oplichter gehad op de advertentie. Ene ***
Deze probeerde ons via zijn link een rekening te laten openen.