ALTERNATE
ALTERNATE
Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica en gereedschappen. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilmentpartner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche. Sinds 1998 is Alternate ook gevestigd in Ridderkerk, als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie

Duurde een dag langer voor ik het in huis had maar verder prima.
Keurig geleverd volgens afspraak
Het product werkt heel goed en de bezorging was fijn en goed aangegeven
Ik heb afgelopen donderdag de Logitech Z407 besteld. Was na verwachting volgende dag binnen.

Prima service!
Top snelle levering en netjes verpakt .
Goed bedrijf en goede kwaliteit. Ik ben tevreden.
Zeer snel binnen, en werkt perfect!
Normaliter tevreden met de snelheid van levering. Maar na mijn laatste bestelling zal ik niet snel meer bij Alternate bestellen. Product van laatste bestelling onvolledig ontvangen. 40 minuten moeten wachten op de klantenservice tijdens bellen. Om vervolgens te horen, wij gaan het even navragen bij het bedrijf van uw product of ze de missende onderdelen nog na kunnen leveren. Terwijl op jullie website letterlijk de missende onderdelen los te bestellen zijn. Ik kan nu al ruim een week geen gebruik maken van mijn bestelling en sinds het belletje met de klantenservice (al een week geleden) ook niks meer gehoord! Regel dan een nalevering van de missende onderdelen en regel dan daarna onderling met de fabrikant om het probleem te fixen. Nu is de klant de ***.
Vlot, geen gedoe, netjes verpakt. Eigenlijk zoals ik van alternate gewend ben. Helemaal goed dus.
Zeker tevreden. Bestelde was snel geleverd.