ALTERNATE
ALTERNATE
Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica en gereedschappen. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilmentpartner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche. Sinds 1998 is Alternate ook gevestigd in Ridderkerk, als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie

Assemblage van de pc was niet goed. Bekabeling zat los bij levering, Windows was niet correct geïnstalleerd en de bijgeleverde muis keyboard combi was defect.
Matige regeling gekregen vanuit de helpdesk.
Waardeloze ervaring met trage verwerking. Klopte niets van de levertijd. Heb uiteindelijk order geannuleerd voor verzending, en was hij alsnog verzonden. Destijds maar aan de deur geweigerd, wel geld netjes teruggestort gekregen. Dit in combinatie met huidige scalper gedrag omtrent GPU's zorgt ervoor dat ik nooit meer Alternate zal overwegen als webshop.
Bestelling netjes afgehandeld, en snel bezorgd zonder problemen.
Eenvoudig pc samen te stellen en juiste componenten weten te leveren. Een product matchede niet helemaal en kon ik eenvoudig retour zenden.
Grote bestelling geplaatst op vrijdag voor meerdere computeronderdelen. Deze werden zeer snel al de volgende dag geleverd, zelfs op zaterdag!

Het pakket was helaas incompleet met 1 missend item. Dit direct bij alternate gemeld, echter vanwege het weekend werd hier pas maandag middag op ingegaan.

Duurde vervolgens i.v.m. diverse onderzoeken bij de logistiek en post enkele dagen voordat het missende onderdeel alsnog werd opgestuurd.

Ondanks de vertraging van dit ene onderdeel toch zeer tevreden over de service, prijs, kwaliteit en snelheid van alternate ! Zeker een aanrader !
Goed bedrijf, bestelling snel afgehandeld en geleverd.
Jammer dat ik niet op de hoogte was van de kortingsactie van Asus dan had ik even gewacht met de bestelling
Stipte en goede levering. Perfecte onderdelen. Makkelijk te assembleren. Al heb ik echter nog een probleempje met een driver die ik maar niet op kan lossen. zelfs niet naar meerdere uren zoeken.
snel geleverd en afdoende verpakt
Great customer support, fast delivery and competitive pricing. I will certainly purchase from them again.
Altijd snelle bezorging en tot nu toe altijd goede service bij problemen.