ALTERNATE
ALTERNATE
Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica en gereedschappen. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilmentpartner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche. Sinds 1998 is Alternate ook gevestigd in Ridderkerk, als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie

Snelle en accurate levering.
Bestelling is correct en vlot behandeld, Feedback is netjes, dus ik zeg: ga zo door.
Snelle levering en alles tip top in orde!
Snelle afhandeling en verzending.
Scherpe prijzen.
Goede prijs, snel verzonden!
Ik heb in het verleden vaker aanvaringen gehad met Alternate met betrekkingen tot bestellingen.

In dit voorbeeld bestel ik een Creative SoundBlaster en krijg een uitbreiding van Colonisten van Cantan.. Ik weet niet waar jullie mee bezig zijn maar er word er regelmatig een zooitje van gemaakt en als ik de kans heb om ergens anders te bestellen zal ik dat zeker doen.
Als licht puntje zijn ze wel zo dat de retour afhandeling soepeltjes verlopen.
Uitstekend!
Helaas is Alternate slecht bereikbaar.
Ik denk moeite met opschalen.
Alles keurig verlopen ,snelle en keurige levering !
Snel en betaalbaar