ALTERNATE
ALTERNATE
Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica en gereedschappen. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilmentpartner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche. Sinds 1998 is Alternate ook gevestigd in Ridderkerk, als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie

Een uitstekende dienstverlening. Besteld en binnen twee dagen werd de bestelling afgeleverd ook al was het product niet beschikbaar toen de bestelling werd geplaatst. Had het verkeerde product besteld. Binnen de kortste tijd werd het correcte product afgeleverd. De retourzending werd prompt verwerkt en het volledige bedrag terug gestort. Dus "Het kan niet beter"
Ik find het fijn dat er gewoon snel is en dat de servers goet is 👍👌
goede en snelle service
Makkelijk te bestellen en binnen 20 uur in huis
Goede en snelle service
Perfecte monitor redelijke prijs voor 27" met weinig randen. Had hem bijna niet gekocht omdat de maatvoering op de site niet goed was. Mailtje overgestuurd en ze hebben het aangepast.
Nu nog zien of de monitor het net zolang uit houd als mijn oude samsung van bijna 10 jaar.
Sneller dan vooraf aangegeven, heb echt niks om over te klagen
Er werd een niet werkende grasmaaier geleverd.Met duidelijke instructies van de helpdesk en mail kon ik hem eenvoudig terug sturen en had ik een nieuwe goed werkende binnen een paar dagen in huis.
Verkopen kan iedereen, maar het gaat om de service
Snelle afhandeling. Duidelijke communicatie. Product in nette staat geleverd. Kortom: zeer tevreden.
Levering is goed, jammer dat het niet via afterpay betaald kon worden