ALTERNATE
ALTERNATE
Alternate is van oudsher één van de grotere online leveranciers van computers, computercomponenten en multimediaproducten in Europa. In de loop van de jaren is het assortiment steeds verder uitgebreid met aanverwante producten als huishoudelektronica en gereedschappen. Tegenwoordig worden vanuit logistieke centra in Duitsland, Nederland en België alle landen in Europa beleverd, zowel rechtstreeks naar de eindgebruiker of als fulfilmentpartner voor andere verkopers. Alternate is daarmee één van de meest succesvolle e-commerce ondernemingen in haar branche. Sinds 1998 is Alternate ook gevestigd in Ridderkerk, als zelfstandige aftakking van de Duitse moederorganisatie

Alles ok!
Zeer snelle levering
tevreden
Goedkoop en redelijk snel geleverd met goede track&trace prima hoor.
Bestellen, betalen en de volgende dag binnen.
precies het product wat ik wilde hebben. Hoe kan ik hier nu niet een Zeer goed voor geven
Besteld. En binnen gekregen. Tot nu toe 100% succes ratio.
Snelle levering! Duidelijke site om onderdelen uit te zoeken.
Overzichtelijke site, maakt vergelijken zeer eenvoudig. Snelle levering, top spullen op voorraad.
product prima. Zoals omschreven. Zeer snelle levering. De schijf maakt meer lawaai dan gedacht. Maar valt wel mee.
Product de volgende dag in goede staat bij mij aangekomen. De koeler zit in middels op de CPU en werkt uitstekend. Helemaal top :)