Allekabels.nl
Allekabels.nl

Topproduct, kwaliteit zoals verwacht en snelle bezorging. Geen bijzonderheden. Allekabels: bedankt voor de ruime selectie!
De sterren die ik geef zeggen genoeg
Materiaal ziet goed uit en snel geleverd.
goede en snelle levering en makkelijk te bestellen.
alleen jammer van de verzendkosten. echte kosten voor het pakje was misschien***. paypal kosten worden ook doorberekend. erg jammer voortaan toch maar naar de
***
De webshop is overzichtelijk en de producten staan goed weergegeven . De levering kan je goed volgen.
Snel en accuraat geleverd.
Zoals al meerdere keren gezien: snelle levering zonder enig probleem van ok produkten voor een goede prijs.
vooraf goede telefonische hulp gehad en bij twijfel werd er eerst intern overlegd. niks mis mee, kwam goed over.
Prima kabel met laadindicator van DeLock. Makkelijk te bestellen en snel geleverd daarna.
De producten zijn goed, jullie hebben er veel en op voorraad. Daarnaast is de prijs ook acceptabel.
Waarom jullie slechts een voldoende krijgen in plaats van een (zeer) goed is dat ik nu meerdere keren bij jullie heb besteld en dat alle keren het product niet de volgende dag aankomt, ook al beloven jullie dat wel. Ik moet 1 of 2 dagen extra wachten. Op zich hoeft dat geen probleem te zijn, maar als je het beloofd, moet ik er ook op kunnen rekenen, want soms heb ik het ook daadwerkelijk de volgende dag nodig!
Ik moet toegeven, er zijn ook genoeg webwinkels die eens dingen gaan bestellen zodra je betaald en dan met levertijden van 8 weken aankomen, terwijl ze 2 dagen beloven. Daarom ben ik blij met jullie voorraad.