voor onlineshops»

9.2 / 10

Gemiddelde van 116 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 413

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam

10 / 10

Goeie deskundige uitleg en een verkoper die de tijd voor je neemt en met je mee denkt. En nog bedankt voor de koffie 😁

op 11.12.2017 om 11:51 uur

10 / 10

We zijn op een plezierige mannier geholpen..
    Mooi bedrijf met veel keus..
    Goede tekst en uitleg ...over het door mij aangeschafte vitrinekast..!!
    Kast heeft een prachtige chique uitstraling ..en van zeer goede kwaliteit...
    Ben er ontzettend blij mee...!!
    Geen op of aanmerkingen omtrent verbeteringen

op 08.12.2017 om 21:08 uur

10 / 10

Hier vind je super mooie meubels!
    We hebben een hele leuke meubelset gevonden en zijjn erg goed geholpen door de verkoper!
    Echt een aanrader!

op 08.12.2017 om 17:31 uur

10 / 10

Nagenoeg alles wat ik op de site had gevonden kon ik daar uitproberen. Kwaliteit van de producten t.o.v. de prijs is goed en ik kon met vragen terecht bij de aanwezige medewerkers.

op 08.12.2017 om 11:33 uur

8 / 10

Wij zijn vriendelijk en correct ontvangen en naar tevredenheid geholpen;
    Eventueel voor herhaling vatbaar.

op 08.12.2017 om 09:48 uur

8 / 10

Wij zijn heel fijn geholpen en een goede uitleg gehad in uw vestiging in Amersfoort prima

op 08.12.2017 om 08:54 uur

10 / 10

Hierbij de opbouw van onze verkoop:

1. In 1e instantie hadden we alle tijd om alle meubels rustig te bekijken. En nadat we dat hadden gedaan, zijn wij netjes benaderd door de verkoper. Welke ons heeft voorzien van al de benodigde informatie en de antwoorden op al onze vragen.

2. Na de eerste stap hebben wij een keuze kunnen, waarbij we netjes gevraagd zijn om plaats te nemen aan de verkooptafel. Tijdens dit gesprek zijn wederom al onze vragen netjes beantwoord en zijn alle vervolg stappen uitgelegd qua bestelling- levering - betaling.

3. Nu zijn wij in afwachting van de levering. En ook dit heeft onze verkoper netjes uitgelegd dat het langer zal gaan duren dan gepland. Dit had te maken met de periode van het jaar oftewel de feestdagen, Kerst en Oud en Nieuw.

op 07.12.2017 om 22:35 uur

10 / 10

Zeer goed en duidelijk alles uitgelegd, prima en aardige
    Bedrijfsleidster! Ga zo door!

op 07.12.2017 om 22:23 uur

8 / 10

Een super bedrijf. Goed te woord gestaan. Mooie meubels. Benieuwd naar de levering en dan in februari de sleutels!

op 07.12.2017 om 21:35 uur

10 / 10

Wij zijn fijn geholpen, wij hadden al eerder, een heel meubelset gekocht van de zomer, en zijn vandaag geslaagd voor een prachtige hoekbank, aan de ene kant een lounge gedeelte en aan de andere kant een relaxknop, het zal straks een heel mooi geheel zijn😍😍

op 07.12.2017 om 20:22 uur

A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam

• A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg of Amsterdam. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 406 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: