A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

Prima voorlichting, uitstekende dienstverlening.
Ik ben in Amersfoorts en ook in Amsterdam geweest, bij beide filialen ben ik erg vriendelijk en ook goed geadviseerd. Ook had ik niet het gevoel dat ik gedwongen om te kopen en ik voelde me ook niet een nr en of klant maar meer een gast hierdoor werden mijn twijfels meteen weg genomen. Meubels zijn mooi, goede kwaliteit en tijdloos. De prijs vond ik ook bij de meubels passen.

Ik zal zeggen gaan zo door

Het bedrijf heeft veel keuzes en de persoon die ons heeft geholpen was klantvriendelijk .
Fijne en uitgebreide winkel/showroom, gelegen op een industrieterrein aan de rand van Amsterdam. Hartelijk ontvangst door de verkoper die, na wat tips & trics, ons rustig de gang liet gaan om alle banken zelf uit te testen. Bank meteen in de winkel besteld en nu enkele weken wachten op de levering!
Winkelmedewerker heeft mij goed geholpen, kiezen van kleur en nodige beslissingen nemen.
Naar aanleiding van de website hadden wij de showroom in amersfoort groter verwacht.
Mooie prijs/kwaliteitverhouding en zeer vriendelijk geholpen
Hele fijne winkel,zeer tevreden .
Zeer prettige ontvangst en zeer goede begeleiding bij de aankoop.

Verkoper zeer deskundig.
We zijn vriendelijk geholpen en goede service met het bestellen van onze kasten die wij gezien hebben in de winkel in delft.
Prima en deskundig geholpen ook alternatieven aangebodengoeie service zeer tevreden