A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

wij zijn goed geholpen door *** niet opdringerig,alles goed uitgelegd gekregen en naar onze wensen geluisterd.
Ik vind het bedrijf heeel goed ik ben geweldig geholpen , De verkoper wist precies wat ik wilde , Het is een gezellige verkoper Dat heb je wel nodig met zo’n aankoop
En de verbetering vind ik niet nodig het is goed zo
We zijn super goed geholpen. Wel vinden we het erg jammer dat als je een bank van over de ***,- dat je dan ook nog verzendkosten van ***,- moet betalen.
Werd gelijk geholpen. Heel vriendelijk. Zeer goed uitleg gekregen
Een superleuke winkel Leuke bediening zou adviseren gewoon kijken en kopen
Erg goed geholpen. We hebben een bank van 2 maanden oud maar deze bevalt totaal niet! Daarom op zoek gegaan naar een nieuwe bank en via jullie Instagram bij A meubel terecht gekomen.
We kregen van de verkoper in Amsterdam een eerlijke mening over onze stofkeuze er werd niet gepusht het was niet opdringerig en we krijgen alle ruimte en vrijheid. Daar zijn we enorm blij mee! Kijkend naar de foto's van het staal en de bank kunnen we niet wachten tot de bank er is!
Super goed geholpen! De meneer die ons hielp had humor en stelde ons op ons gemak. Hierdoor was de keuze snel gemaakt. Bedankt!
Heb n bestelling gedaan, hoe die afgehandeld word kan ik pas zeggen na de levering,
Vaste klant in Loon op zand,
We worden altijd goed geïnformeerd en een goede prijs.
Goed bedrijf met zeer mooie meubels.
Wij zijn erg blij met onze aankoop van de meubels.
Zijn goed geholpen en alles is duidelijk uitgelegd.
Kunnen niet wachten tot oktober dat we ze in ons nieuwe huis mogen zetten.