voor onlineshops»

9 / 10

Gemiddelde van 44 beoordelingen
(afgelopen 12 maanden)
Totaal aantal beoordelingen: 312

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam

8 / 10

Bij de aankoop in het filiaal te Tilburg zijn we zeer tevreden , goede uitleg ,vriendelijk.
    Bestelling is goed afgehandeld , een paar keer met klanten service gebeld om leverdatum te verzetten , dit was geen probleem.

verbetering is met het afleveren van de goederen , deze worden niet uitgepakt (bij ons in ieder geval niet)zodat je niet kan controleren op gebreken.
    zo bespaar je de tijd van de consument in het melden , en kunnen de leveraars het defect product mee terug nemen.

op 01.07.2017 om 11:55 uur

8 / 10

goede levering en bezorging op tijd.Zelf gemonteerd en de meubelonderdelen klopten ook allemaal precies.

op 29.06.2017 om 07:15 uur

8 / 10

Goede ondersteuning en advies in de winkel in tilburg
    Mooie meubels voor een competitieve prijs

op 28.06.2017 om 21:15 uur

10 / 10

verbeteringen ?????
    Omschrijving bedrijf een goede prettige winkel er wordt naar de klant geluisterd. Met een situatie tekening wordt ermee gedacht voor andere/betere indeling.
    Verkoper was/is een prettige gespreekspartner.
    Eind oordeel Zeer goed wat valt er nog te verbeteren!

op 28.06.2017 om 14:49 uur

8 / 10

Vriendelijk personeel im het filiaal in Tilburg.

op 28.06.2017 om 13:42 uur

8 / 10

Mooie spullen. Leuke prijzen.
    Alleen jammer dat er eerst betaald moet worden, en dan alles pas wordt binnen gezet.
    En dat je zelf alles uit moet pakken. Zodat alle in pak,materiaal achter blijft.
    Wat bij alle anders bedrijven, waar wij bestellingen hebben gedaan. Keurig mee genomen wordt

op 28.06.2017 om 13:25 uur

8 / 10

Wij zijn heel tevreden over A-Meubel, fijn geholpen in de winkel door ***en de levering is prima verlopen . Het contact met de klantenservice/planning verliep ook prettig. Kortom, wij raden A-Meubel zeker aan!!

op 14.03.2017 om 13:34 uur

8 / 10

Vriendelijke benadering en prima geholpen met duidelijke uitleg in de winkel in tilburg.
    Meubels netjes geleverd...prima shop !

op 22.02.2017 om 11:48 uur

8 / 10

Wij zijn heel tevreden over A-Meubel, fijn geholpen in de winkel en de levering is prima verlopen . Het contact met de klantenservice/planning verliep ook prettig. Kortom, wij raden A-Meubel zeker aan!!

op 20.02.2017 om 19:27 uur

10 / 10

Top meubels! We zijn er super blij mee!! En goed geholpen door ***!

Met vriendelijke groet,

***

op 20.02.2017 om 16:46 uur

A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam

• A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg of Amsterdam. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

• Adres:

eKomi garandeert:

• Betrouwbare service
  • Veiliger online aankopen doen
  • Actualisering van de shopkwaliteit
  • 308 keer positief beoordeeld!

meer »

Zilver
Waardering tussen 8.8 en 9.5
Goud
Waardering vanaf 9.6

Heeft u nog geen beoordelingslink ontvangen of heeft u vragen over uw beoordeling?

Ik heb een vraag over mijn beoordeling
Ik heb een beoordelingslink nodig
Ik wil graag een klacht indienen
Email:
Bevestigen e-mail: