A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

we zijn erg leuk en goed geholpen in de winkel in amersfoort.. de bank hebben we nog niet ivm de levertijd. we moeten dus nog even geduld hebben ;-)
Mooi opgezette indeling met vriendelijk personeel die je rustig laat kijken.
Vrolijke vriendelijke dame die alle tijd nam om ons dingen uit te leggen, we kregen koffie en gingen met een tevreden gevoel naar huis.
Goede service en hartelijk ontvangst in de showroom
Super!!!! Een hele vriendelijke medewerkster die meedacht. Voor alle meubels, voortaan A-meubel
Mooie meubelen en niet te duur.
Mag wel wat klant vriendelijker.
Alles is keurig gegaan
Wij zijn goed en vriendelijk geholpen. Mijn laat de klant eerst rustig kijken. Leuke medewerkers.
Goed geholpen nu nig kijken if het allemaal verder goed verloopt
wij zijn heel tevreden over deze zaak! We waren in het filiaal in Amersfoort. De mensen daar staan voor je klaar voor al je vragen, je hoeft ze niet te zoeken of op ze te wachten en als je nog aan het twijfelen of overleggen bent trekken ze zich meteen bescheiden terug en laten ze je met rust. Heel fijn in tegenstelling tot al die opdringerige meubelzaken tegenwoordig waar ze continu aan je blijven trekken en hun spullen gewoon opdringen. Echt een verademing dat dit hier toch nog bestaat!
We hebben pas net besteld, dus nog geen ervaring met de levering. Tot nu toe helemaal tevreden. Wat nog mooi zou zijn is als je op de website de banken ook in andere stoffen zou kunnen zien op een plaatje, voor een impressie. Ik begreep van de verkoopster dat dat wel veel werk is, want ze hebben keus uit erg veel stofjes en dat is zeker waar, er is veel keus.