A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

Wij zijn goed geholpen en bij gestaan in de keuze die wij moesten maken . Wij hebben een vrij kleine woning en toch zijn we er met behulp van de medewerker helemaal uit gekomen.
We werden attent gemaakt op aan passingen die mogelijk waren.
Er werd niet aan gedrongen op het kopen van meubels.
Nee we hebben er een goed gevoel bij .
Wij gaan zo nodig zeker terug voor een andere aankoop.
goede geholpen klant vriedelijk en de koffie staat klaar is een top zaak
We zijn in de winkel vriendelijk en goed geholpen we hopen dat het ook zo gaat met het bezorgen van de meubels dan is het 5 sterren waard
Netjes geholpen laten je gewoon rustig kijken en zitten en doen
Ik heb bij jullie meubels gekocht en ik werd vriendelijk ontvangen, ik ben een zeer tevreden klant ondanks ik de meubels nog niet heb ontvangen.
Zeer vriendelijk geholpen!
Wij zijn uitermate fijn geholpen door uw collega. de service en de uitleg waren UITSTEKEND.

Kortom een aanrader voor mijn vrienden en kennissenkring.
Super mooie overzichtelijke winkel!
Wij kwamen voor een bank maar het werd ook nog een eettafel, 6 stoelen en een salontafel...dat zegt genoeg;)

De meneer die ons hielp was heel relaxt en liet ons lekker ons gang gaan...geen gejaag zoals in de meeste winkels.

Wij raden jullie zeker aan!

Groetjes ***
Zeer tevreden en goed geholpen.
Zeer vriendelijk personeel, heb al 2 bankstellen gekocht bij a meubel