A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

Je wordt vriendelijk welkom geheten en je krijgt de kans om eerst zelf alles te bekijken. Zodra je iets te vragen hebt krijg je goede uitleg en advies.
Je krijgt een kopje koffie om eens rustig een mogelijke keuze te bekijken.
De winkel is mooi ingericht. Het zijn allemaal woonkamers die een goed beeld geven van wat je zou kunnen kopen.
Er word je niets opgedwongen om te kopen. Zelfs wordt er gezegd dat je thuis via de website ook nog alles rustig kan bekijken.
Uiteindelijk hebben wij toch een keuze gemaakt. Daarbij werd eerlijke informatie gegeven over de mogelijke levertijd.
Al met al een bedrijf die ik iedereen kan aanraden!!
no nonsens winkel
netjes geholpen
Goede service
Mooi ingerichte winkel en behulpzaam en vriendelijk personeel
Snelle goede service. Overzichtelijke showroom met uitstekende collectie.
We zijn in vele winkels geweest en vaak is er maar 1 genre vertegenwoordigt.
Hier ruime keuze en aantrekkelijk geprijsde meubels .
Kwaliteit zaak.
Goede verkopers leuk geholpen. En goede service en verbeterpunten eventueel de levertijd wat korter maar het is niet anders
We zijn snel en goed geholpen
Wij vinden alleen de levertijd wat lang
een erg leuke winkel met veel mooie spullen, en een hele fijne professionele klanten service.
wij zijn goed geholpen door *** niet opdringerig,alles goed uitgelegd gekregen en naar onze wensen geluisterd.
Ik vind het bedrijf heeel goed ik ben geweldig geholpen , De verkoper wist precies wat ik wilde , Het is een gezellige verkoper Dat heb je wel nodig met zo’n aankoop
En de verbetering vind ik niet nodig het is goed zo