A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

Prima uitleg door medewerker, niets was hem teveel.

meerdere keren in de zaak geweest ook om vloerpanelen

bij de meubels te leggen. gewoon super1
Ik vond het een mooie en grote showroom. de verkoper heeft ons heel goed geholpen. We hoefden niet lang te wachten. Het was een fijn gesprek en een kundige verkoper. Ben zeer te vreden. Nu nog de levering!
fijne winkel mooi ingericht en fijn personeel
Mooie overzichtelijke zaak, locatie Delft. Fijne niet opdringerige medewerker. Geeft goed advies en goede uitleg. Tevreden.
We zijn netjes en correct behandeld .top
vindt het een nette winkel en je word er leuk geholpen
I was happy to buy corner sofa in your shop in Amersfoort. The sales person (woman) was friendly and helpful, answered to all my questions and at the end we did a deal. Now I am waiting for sofa to come to my home.
Wij zijn langs geweest in de meubelzaak in Amsterdam. Wij waren op zoek naar een dressoirkast. Hier was een ruime keuze in Wij hebben een keuze gemaakt en zijn daarbij goed geadviseerd door de zeer vriendelijke verkoper. Als mensen ons vragen waar zij meubelen moeten kopen , dan adviseren wij A-meubel.nl. Wij zijn geïnteresseerd voor andere meubels.
***
Mooie showrooms, overzichtelijk, Prijslijst is meteen zichbaar dus je weet direct wat je betaald, Personeel is vriendelijk, behulpzaam en eerlijk.
We werden goed en vriendelijk geholpen. Verkoper wist waar hij het over had en heeft ons goede adviezen gegeven. Uiteindelijk hebben wij in de winkel zelf onze bestelling gedaan bij de verkoper, duidelijk en goed verhaal. Nu hopen dat onze bestelling snel binnenkomt! Helemaal blij!