A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

Zeer fijn geholpen in de winkel in *** Deskundig advies en prachtige bank uitgekozen. De bank had iets vetraging en dit is met een korting heel netjes opgelost.

Een echte aanrader en wij zijn zeer tevreden met de prachtige bank. Bedankt!
Wij zijn zaterdag 2 maart jl. bij A-meubel in Amsterdam geweest op zoek naar een nieuwe bank. Wij zijn hier tot volle tevredenheid geholpen door ***. Wij hebben totaal niet het idee gehad dat hij ons iets aan wilde smeren. Eerlijke en open advies.
De bankjes zijn er nog niet maar we gaan er van uit dat dit ook netjes xafgehandeld gaat worden.
We zijn goed geholpen vriendelijke verkoper
Erg goed geholpen. Vriendelijk personeel.
Zeer tevreden over mijn aankoop, kan niet wachten.
Overigens prima geholpen door de medewerker van A meubelen. Alles was duidelijk over de garantie en de algemene voorwaardens.

Geweldig kwaliteit voor een scherpe prijs. Gewoon Top!
Twee keer door twee verschillende medewerkers geholpen in ***. Beiden waren erg vriendelijk en behulpzaam. De afhandeling van de bestelling is goed verlopen en tot nu toe erg tevreden. Ben benieuwd naar de bank die ik gekocht heb.
Fijne winkel
Fijn personeel
Nemen de tijd voor je en zorgen dat je tevreden naar huis gaat
Het bedrijf is zeer klantvriendelijk. Wij zijn in ** ontzettend leuk en vriendelijk geholpen. Er werd ook met ons mee gedacht wat we erg waarderen. Kortom wij zijn erg tevreden!
Een groot assortiment ,voor iedere portemonnee !
Goed geholpen en niet op dringerig.
Ik ben erg tevreden
Winkel top mooie spullen
Fijn personeel.

kleine tip. Mischien toch een mannetje extra erbij. was druk in de winkel. konden tussen door heus een vraag stellen maar moest wel even snel tussendoor.

Meneer heeft ons prima geholpen alles toegelicht over de bestelling.