A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

De winkel is zeer overzichtelijk en de meubelen staan ruim opgesteld. De verkoper liet ons in eerste instantie de winkel zelf doorlopen. Hij was niet opdringerig. Hij heeft zeer goed geholpen en heeft nagegaan of het product op voorraad was of besteld moest worden
Wij zijn uitermate tevreden..
Goed advies gekregen!
Vriendelijk personeel, nemen te de tijd voor je en natuurlijk leuke meubels.
Vanaf het moment dat we binnen kwamen werden we heel fijn benaderd door een verkoper. Hij bood ons wat te drinken aan en luisterde goed naar wat we opzoek waren en naar onze wensen. Hij gaf meerdere mogelijkheden aan qua verschillende prijsklassen, kleuren stof en maten. Hij dacht heel goed mee met wat het beste bij ons plaatje paste en probeerde niet zomaar iets aan te smeren.
Na meerdere woonwinkels bezocht te hebben waren we overtuigd en hebben wij de bank gekocht. We zijn erg blij met de aankoop en kan niet wachten tot we er eindelijk op kunnen zitten!
Wij zijn goed geholpen en bij gestaan in de keuze die wij moesten maken . Wij hebben een vrij kleine woning en toch zijn we er met behulp van de medewerker helemaal uit gekomen.
We werden attent gemaakt op aan passingen die mogelijk waren.
Er werd niet aan gedrongen op het kopen van meubels.
Nee we hebben er een goed gevoel bij .
Wij gaan zo nodig zeker terug voor een andere aankoop.
goede geholpen klant vriedelijk en de koffie staat klaar is een top zaak
We zijn in de winkel vriendelijk en goed geholpen we hopen dat het ook zo gaat met het bezorgen van de meubels dan is het 5 sterren waard
Netjes geholpen laten je gewoon rustig kijken en zitten en doen
Ik heb bij jullie meubels gekocht en ik werd vriendelijk ontvangen, ik ben een zeer tevreden klant ondanks ik de meubels nog niet heb ontvangen.
Zeer vriendelijk geholpen!