A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

We zijn goed en fijn behandeld door de medewerker. Wat ik niet fijn vond was dat een week na de aankoop we gebeld werden met de vraag of we nog een extra bevestiging moesten doen over een stoel. Ze waren met de bestelling bezig en vonden nog een onduidelijkheid. Dat heeft mij verbaasd. Ik mag toch aannemen dat als ik een bestelling plaatst dat zo snel mogelijk wordt voldaan en niet ruim een week later pa

We zijn erg tevreden en vriendelijk geholpen door uw medewerker.
Ik werd zeer vriendelijk ontvangen in winkel, zonder dat er op me gehaast werd om een koop af te leggen. En eenmaal aan tafel ook zeer vriendelijk geholpen. De levertijd is wat aan de lange kant, maar als het goed is komen ze voor mij nog optijd binnen.
Zeer tevreden. Vriendelijke mensen
Wat ben ik goed geholpen in Amsterdam. Leuke, fijne verkoper! Goed advies! Ik kom zeker terug als ik weer op zoek ben naar meubels. Top zaak.
Hulp uit *** was zeer goed uit *** niet.
We zijn in ***. Beide winkels zagen er netjes uit met vriendelijk personeel. We konden rustig rondkijken zonder dat de verkoper er boven zat. Als we vragen hadden konden we bij hun terecht.
Uiteindelijk onze bank in Amsterdam gekocht.
Tip: bel vantevoren naar de locatie waar je naar toe gaat of de bank in de showroom staat die je op de website hebt gezien!
Door verhuizing opzoek naar ander interieur over gegaan
via internet terecht gekomen bij A-meubel.nl.
op de site al mooie meubels gezien waar wij naar op zoek waren en zeker concurerend wat prijs/kwaliteit betrefd personeel behulpzaam bij het uitzoeken van de bekleding en kleur van de nieuwe bank, had zelf een verkeerde dressoir doorgegeven maar correct hersteld de dag erna door behulpzame medewerker. direct maar de hele inrichting besteld en in afwachting van onze nieuwe meubels. A-meubel bedankt voor de service.
Wij zijn zeer tevreden over uw bedrijf veel keuze verschillende soorten bekleding. Ook het personeel is heel vriendelijk geduldig heeft alle tijd voor je en laat vele mogelijkheden zien en ook voelen. Wij zijn vol lof over de gehele aankoop. En hebben uw bedrijf aangeprezen bij meerdere familie en kennissen.
Bestelling is goed opgenomen door verkoper. Nu wachten we nog op de levering