A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam, Enschede
A-meubel bestaat al sinds 1992. Door onze grote inkoop kunnen wij u prachtige meubels aanbieden voor zeer lage prijzen. Naast dat wij u een zeer scherpe prijs aanbieden garanderen wij u ook een goede service na de aankoop. Onze klantenkring is door de jaren heen uitgegroeid van Groningen tot Maastricht. De meubels worden door onze eigen bezorgdienst bij u thuis geleverd. Wij hopen u te mogen verwelkomen in onze mooie showrooms in Amersfoort, Delft, Tilburg, Amsterdam en Enschede. Daarnaast kunt u uiteraard ook alle producten online bestellen. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens bij A-meubel

Tijdens het wachten op onze beurt zijn we voorzien van een kopje koffie, meneer was erg aardig en heeft ons goed kunnen helpen!
Leuke zaak leuk personeel
Bedrijf met uitgebreide keus in meubelen.
Prima afhandeling van de bestelling.
Zeer tevreden over de gang van zaken.
Parkeren duidelijker aangeven.
Wij zijn bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen. Verkopers waren in de buurt maar dringde zich niet op. De verkoper vertelde eerlijk het verschil tussen de verschillende banken. Uiteindelijk hebben wij direct onze bank besteld. Wij kijken enorm uit naar onze nieuwe bank.
Werden keurig geholpen om onze eerste echte meubels te kopen. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en heel erg goed meegedacht. We kwamen binnen en wisten eigenlijk al wat we wilden doordat we op internet hebben gekeken. Uiteindelijk hulp gekregen van een zeer vriendelijke hulpvaardige man. Lekker bakkie koffie gekregen en ondertussen geluisterd naar de verschillrnde kwaliteiten.

Al met al zijn wij zeer tevreden en zullen dan ook bij iedereen aanraden om hier te komen.
We werden vriendelijk ontvangen. Uitleg was goed. Kregen ook de gelegenheid om even samen te zijn en te kunnen overleggen. Ik heb al meerdere mensen verteld over a- meubelen en aangeraden om daar eens te gaan kijken.
Verkoper nam de tijd en hielp met oplossingen vinden. Ik heb de aankoop nog niet thuis, maar hoop dat de banken op tijd worden geleverd.
Goed geholpen, door de oudere man, veel geduld met het alles uitleggen en laten zien.
Helaas kan ik nog niets zeggen, over de bezorging, daar wij de meubels, pas tussen de 6 en 12 weken, krijgen.
Zijn héél benieuwd en kunnen niet meer wachten, om ze in huis te zien.
Prachtige meubels, tegen betaalbare prijzen.
goed personeel vakkundig en verstand van zaken.
als je om informatie vroeg werd er verteld wat de voor en nadelen water.
Prettig geholpen door een verkoper met eerlijke verhalen. De verkoper had duidelijk verstand van zaken.
Daarnaast ook precies het bankstel gevonden dat we zochten, tegen een goede prijs.
Over de kwaliteit kunnen we nog niets zeggen: het bankstel moet nog geleverd worden.
Als die is wat we verwachten zullen we zeker nog eens terugkomen.