5cc.nl
5cc.nl
5cc.nl is dé woonaccessoire specialist in design en cadeau. Het assortiment omvat meer dan 5000 kwaliteitsprodukten die veelal uit voorraad leverbaar zijn en binnen 24 uur worden geleverd binnen Nederland en naar België.

R.J. d
Had per mail informatie gevraagd over het product, snelle reactie ontvangen. Tevens zeer goed prijsstelling. Ook de levering was snel en in orde.
Ralph C
Goed aanbod voor scherpe prijs en snel geleverd.
Esmee F
Snelle levering, goed verpakt. Enige nadeel was dat ik het niet bij een DHL punt kon laten afleveren en de bezorger voor een dichte deur stond. Hierdoor kon ik mijn pakketje dus pas een paar dagen later ophalen
JC O
Ik ben te vreden en beoordeel met een goed. Dit staat er niet bij. Zeer goed vind ik overdreven. Een goede afhandeling is wat ik verwachten mag van een leverancier.
Trees X
Voor mij onverwacht snel en blij dat ik het product bij jullie vond
E.W. v
Snelle en correcte levering. Jammer dat de zaak verdwijnt.
H B
Goed product. Prima en snelle service. Ik heb zelf afgehaald en dat werkte goed.
Miranda H
Hele fijne winkel met mooie spullen ., goeie aanbiedingen en een hele goede snelle levering en je word heel goed op de hoogte gehouden wanneer je bestelling word geleverd , hele goede service TOP
Sijtze V
goede producten, snelle afhandeling, betrouwbaar
Chantal S
Snelle levering, product precies zoals de foto.