Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Gouden keurmerk ter goedkeuring!
4KidsNederland / BabyNL
4KidsNederland / BabyNL
Op 4KidsNederland en BabyNL vindt u hippe en trendy kind en baby artikelen voor uzelf of om als kado weg te geven. Nieuwe en goedkope originele verkleedkleding, o.a. Studio100 en spaanse schoenen, prinsessenjurken, kinderspullen en speelgoed.

ik weet geen verbetering voor jullie.
de bestelling was erg snel afgeleverd en ik ben zeer tevreden over mijn bestelling geweldig.
zeer tevreden!!!
Goed verpakt en snel bezorgd.
De levering is netjes en snel aangekomen
Ik ben een tevreden klant
Goed
Keurig verzorgd !
Zeer tevreden. Vlotte levering.
Fantastische webshop!! Gouden dansschoentjes voor pakjesavond besteld, kreeg roze maar na 1 mailtje naar de klantenservice binnen paar minuten al antwoord en nieuw ( juiste kleur) paar toegezonden gekregen!! Per express verstuurd waardoor ze alsnog op tijd waren voor pakjesavond!!!! Heeeeeele blije dochter en wij daarom ook!! Dikke 10 voor service, klantvriendelijkheid en het inlevingsvermogen om probleem snel op te lossen waardoor je absoluut weer voor deze shop kiest als we naar iets nieuws op zoek zijn!! Ten zeerste aan te bevelen!!!
Snel, goed verpakt, prima.
Mooi product. Goed op de hoogte gehouden over voortgang order. Zeer tevreden.