Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
Vertrouwen door het Bronzen keurmerk ter goedkeuring!
4KidsNederland
4KidsNederland
Op 4KidsNederland en BabyNL vindt u hippe en trendy kind en baby artikelen voor uzelf of om als kado weg te geven. Nieuwe en goedkope originele verkleedkleding, o.a. Studio100 en spaanse schoenen, prinsessenjurken, kinderspullen en speelgoed.

• Aantal sterren
    (10 naar 1)
  • Aantal sterren
    (1 naar 10)
Super snelle levering!
Mijn bestelling is keurig verwerkt. Dit tot alle tevredenheid van de klant.
WIj zijn geheel tevreden
De bestelling was verder netjes en snel binnen met zelfs een klein presentje erbij. Helaas was het product niet zoals verwacht. Wij hadden kinderschoentjes besteld, rond de *** euro. De bloemen die erbij zaten waren binnen 1 dag kapot en de schoentjes zelf waren ook van slechte kwaliteit. Schoenen zijn binnen een paar dagen hun stevigheid kwijt en krijg je ook problemen als een uitvallende hak. Erg jammer wat de schoenen zijn prachtig alleen is het materiaal te slecht.
4KidsNederland Beste klant, wat vervelend te horen dat de schoentjes te snel na gebruik mankementen vertoonden. We nemen direct contact met u op om het op te lossen door een nieuw paar te verzenden! Hartelijke groet, Myrthe de Ruiter Uw babynl.nl team
Hele fijne snelle levering en een dino ei!!! Echt Top
Goede webshop met erg leuke spulletjes. Makkelijk bestellen. De bestelde rugzak bleek wat vertraging opgelopen te hebben, maar daarvan werd ik uitstekend op de hoogte gebracht EN gehouden. Ik zal hier zeker terugkeren als klant.
Prima service en prima product.
Prima en duidelijk allemaal.
Duidelijk website en snelle levering
Goede en snelle levering