4KidsNederland / BabyNL
4KidsNederland / BabyNL
Op 4KidsNederland en BabyNL vindt u hippe en trendy kind en baby artikelen voor uzelf of om als kado weg te geven. Nieuwe en goedkope originele verkleedkleding, o.a. Studio100 en spaanse schoenen, prinsessenjurken, kinderspullen en speelgoed.

Zeer tevreden. Vlotte levering.
Fantastische webshop!! Gouden dansschoentjes voor pakjesavond besteld, kreeg roze maar na 1 mailtje naar de klantenservice binnen paar minuten al antwoord en nieuw ( juiste kleur) paar toegezonden gekregen!! Per express verstuurd waardoor ze alsnog op tijd waren voor pakjesavond!!!! Heeeeeele blije dochter en wij daarom ook!! Dikke 10 voor service, klantvriendelijkheid en het inlevingsvermogen om probleem snel op te lossen waardoor je absoluut weer voor deze shop kiest als we naar iets nieuws op zoek zijn!! Ten zeerste aan te bevelen!!!
Snel, goed verpakt, prima.
Mooi product. Goed op de hoogte gehouden over voortgang order. Zeer tevreden.
Super alles in goede staat, goede communicatie en op tijd ontvangen!!!
Prima!
Mijn bestelling is in uitstekende staat geleverd.
De prinsessen schoenen zijn prachtig. Ik ken er eentje die enorm blij zal zijn.
Een zeer snelle levering
In de doos stoppen wat erin hoort. We hebben glitterschoentjes met een jurk. Op de jurk staat maat m en er zit maat s in. En helaas maat s is net te klein. Ik heb hierover gemaild maar geen reactie op gekregen. De jurk nu weggelegd omdat dochter verstandelijk beperkt en autistisch is en ze hier negatief in blijft hangen. Ik zal niet meer bij jullie bestellen. De schoentjes doortegen zijn fantastisch.
Wensen van kleinkinderen soms onuitvoerbaar. Helemaal geslaagd bij 4KidsNederland!
Zo hangt het prinses outfit op een speciaal plekje bij prinsesje :)
Thanks!