Beoordeling voor: Beter Bed

9.4  /  10

Gemiddelde van 900 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 16 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 3190

Authentieke klantbeoordelingen

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed in België.

10 / 10

Het is de tweede keer dat we bestellen bij Beter Bed. Steeds heel tevreden : kwaliteitsvolle producten aan een redelijke prijs, zeer klantvriendelijke bediening en perfecte opvolging

op 22.05.2020 om 12:48 uur

10 / 10

Ik heb geen enkele negatieve opmerking, zowel bij de aankoop in de winkel als bij de levering.

op 19.05.2020 om 03:02 uur

10 / 10

Beste,Correcte en vriendelijke behandeling en duidelijke informatie in de winkel i.v.m. het verschil tussen de soorten matrassen!Je mocht gerust je tijd nemen om de matrassen te proberen en de verkoopster keek naar de lijn van je rug en heupen als je op je zij lag om te zien of de matras te hard of te zacht voor jou was. De afhandeling van de koop en de verdere info i.v.m. de levering en de garantie was duidelijk en in orde.Mijn derde matras bij Beter Bed. Heb ook van een mooie promotie kunnen genieten! Ik ben een tevreden klant! Doe zo voort, ***

op 14.05.2020 om 01:03 uur

10 / 10

Everything was perfect, from the online order until the delivery (that was on time!). Excellent!

op 06.05.2020 om 04:02 uur

8 / 10

Alles tip top inorde.. enkel iets langer moeten wachten op het bed zelf, maar levering was goed!

op 27.04.2020 om 08:10 uur

10 / 10

In deze corona tijd hadden we de levering niet verwacht. En toch werd op de voorziene tijd geleverd.

op 26.04.2020 om 07:38 uur

6 / 10

las men levert dat alle bestellingen aanwezig zijn en de wachttijd korter meer dan een maand wachten op de oplevering

op 23.04.2020 om 01:10 uur

8 / 10

Dit was onze tweede bestelling bij jullie en we zijn tevreden over de hulp in de winkel , de prijs/ kwaliteit en levering.

op 22.04.2020 om 04:05 uur

***

op 11.04.2020 om 04:08 uur

10 / 10

Verbetering hoeft voor ons niet. Wij werden zeer vriendelijk ontvangen toen wij dit bed gingen bestellen.

op 09.04.2020 om 06:30 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert van België. Je vindt je nieuwe matras, bed, boxspring of het fijnste beddengoed bij Beter Bed. En wij zijn niet gerust voordat jij écht helemaal uitgerust bent.

• Adres:

Beter Bed