Beoordeling voor: Beter Bed

9.6  /  10

Gemiddelde van 510 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 13 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1011

Authentieke klantbeoordelingen

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed in België.

10 / 10

Goede begeleiding bij de keuze van een boxspring of matras. Je wordt door een verkoper bij de hand genomen en aan de hand van een korte vragenlijst begeleid naar een bed dat past binnen uw persoonlijk profiel en budget.Ik was verrast door de professionele en vriendelijke houding van de verkoper.Ik miste wel gedetailleerde informatie over de technische verschillen en de prijsopbouw bij de tentoongestelde bedden. Dit werd wel ruimschoots gecompenseerd door de informatie en hulpvaardigheid van de verkoper.

op 22.04.2018 om 07:50 uur

10 / 10

Ik ben in het algemeen zeer tevreden! Zowel over de aankoop, als de klantenservice in de winkel en de plaatsing.

op 22.04.2018 om 03:20 uur

10 / 10

Een bedrijf met toekomst als het zo verder doet en niet begint te slabakken zoals er velen zijn na enige tijd, dus kop op en zo positief verder doen

op 22.04.2018 om 03:17 uur

10 / 10

Fijne vriendelijke medewerkers zowel winkel als levering. Proper en vriendelijke jongens van de levering die alles goed en op zijn plaats zette.Alles proper achter laten en natuurlijk meenemen oude matras is ook een goede zaak.In ons geval iet of wat lange wacht tijd een goede maand is veel maar dat zie je wel meer.

op 20.04.2018 om 04:14 uur

10 / 10

Wij zouden in de toekomst zeker nog bij beterbed kopen, de communicatie verliep perfect, ook nadat er een artikel niet op voorraad was. Jammer van de uitgestelde leveringen maar wij werden zeer goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Uiteindelijk zijn we zeer tevreden over de aangekochte matrassen en hoofdkussens. Kortom, een goed werkend bedrijf met een zeer goede klantcommunicatie wat zeer belangrijk is !

op 20.04.2018 om 01:34 uur

10 / 10

zeer tevredenverkoopster in de winkel was niks aan op te merken, niet opdringerig maar maakt tijd wanneer je interesse hebtbezorgteam was zeer beleefd en levert prima werk

op 19.04.2018 om 12:10 uur

8 / 10

De opleiding van het personeel in sommige winkels kan beter. wij hebben gekocht in de winkel van *** omdat de product kennis in de winkel *** onvoldoende was. Vroeger was er daar een top verkoper ***

op 19.04.2018 om 04:42 uur

10 / 10

100% tevreden over dit bedrijf! De tijd en energie dat men in de klanten steekt om de verschillende soorten materialen uit te testen en zo tot DE beste aankoop te komen dat bij jou past is onbeschrijflijk. Elk soort kussen, elk soort matras, met topping, zonder toplaag, traagwerkend schuim, alles heb ik mogen testen! Zeer geduldig en zeer technisch onderlegd. Ben echt heel tevreden. Nu 2 nachten doorgebracht in ons nieuw bed en hebben echt geslapen als een roosje. Had me geen Beter Bed kunnen voorstellen. Dikke duim!

op 19.04.2018 om 04:23 uur

10 / 10

Ben zeer tevreden van ons bestelling,zowel in de winkel als van de levering.

op 19.04.2018 om 03:45 uur

10 / 10

ik ben zeer tevreden voor mij hoeft er niks te veranderen doe zo voort

op 19.04.2018 om 01:23 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert van België. Koop uw nieuwe matras, bed of boxspring met de zekerheid van de 7 grote geruststellingen. Zoals geruststelling 2: u heeft tot 100 dagen uitprobeergarantie op matrassen. En geruststelling 7: altijd 30 dagen 'niet-goed-geld-teruggarantie'. Dat is kopen en slapen met een gerust hart.

• Adres:

Beter Bed