Beoordeling voor: Beter Bed

9.6  /  10

Gemiddelde van 1029 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 16 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1705

Authentieke klantbeoordelingen

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed in België.

10 / 10

Ruime keuze, vriendelijke ontvangst en uitgebreide uitleg

op 10.12.2018 om 03:08 uur

10 / 10

Doe zo verder. Jullie zijn goed bezig.

op 08.12.2018 om 12:51 uur

8 / 10

Zeer goed, maar eerste bezorgteam was onvriendelijk

op 08.12.2018 om 04:58 uur

8 / 10

Ik ben tevreden over de kwaliteit van het bed en de matras. En ook erg tevreden over de uitgebreide uitleg bij aankoop en de communicatie in het algemeen. Het enige wat vervelend was, is dat de levering tweemaal werd uitgesteld. Maar ook dan werd op een goeie manier daarover gecommuniceerd en heeft het plaatselijk verkooppunt extra moeite gedaan om uit te zoeken waarom de levering uitgesteld werd en me daarover een mail gestuurd.

op 06.12.2018 om 03:54 uur

10 / 10

Bij de winkel in *** werden we goed ontvangen en de verkoopster was niet opdringerig, iets wat in andere winkels in de regio wel echt het geval was. Dat gaf ons ook meteen een vertrouwd en rustig gevoel, we hebben dan ook voor jullie gekozen, en het bed werd al binnen de 4 weken pico belo en ook weer zeer vriendelijk afgeleverd, echt zeer goeie service. Bij andere firma?s waren er levertermijnen van soms wel 3 maanden... Dus wij waren over de ganse lijn ZEER tevreden, als we er niet binnen de maand doorzakken tenminste ;P !

op 05.12.2018 om 04:34 uur

geen, zeer tevreden

op 03.12.2018 om 03:25 uur

10 / 10

TOP TOP TOP.. Zeer tevreden over de klantvriendelijkheid en service en dit zowel in de winkel als bij levering aan huis. Absoluut een aanrader!

op 03.12.2018 om 02:07 uur

10 / 10

We zijn zeer tevreden, duidelijke afspraken, zowel bij verkoop als levering

op 02.12.2018 om 11:38 uur

10 / 10

We zijn tevreden van begin tot levering!

op 02.12.2018 om 09:20 uur

10 / 10

Wij verwachtten dit niet bij de levering van een matras. Dit was een uitermate fijne ervaring.

op 02.12.2018 om 05:14 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert van België. Koop uw nieuwe matras, bed of boxspring met de zekerheid van de 7 grote geruststellingen. Zoals geruststelling 2: u heeft tot 100 dagen uitprobeergarantie op matrassen. En geruststelling 7: altijd 30 dagen 'niet-goed-geld-teruggarantie'. Dat is kopen en slapen met een gerust hart.

• Adres:

Beter Bed