Beoordeling voor: Beter Bed

8.6  /  10

Gemiddelde van 361 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 16 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 4068

Authentieke klantbeoordelingen

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed in België.

Zeer vriendelijk professionele uitleg

op 26.06.2022 om 11:34 uur

6 / 10

Alles was correct gemonteerd, maar de 2 jongens waren echt zeeeeeeeeeer gehaast. En dit is niet altijd leuk om te zien hoe ze dan je bed in elkaar knutselen.

op 25.06.2022 om 09:39 uur

zie vorig antwoord.

op 25.06.2022 om 08:33 uur

2 / 10

Onaangekondigde levering om 7 uur s'morgens.Plaatsing moest ik zelf uitvoeren. Leveranciers mochten dit ,naar eigen zeggen, niet zelf doen omdat ze daar ,naar eigen zeggen, niet voor verzekerd waren. Matrassen verpakt in kartonnen dozen uitpakken is blijkbaar levensgevaarlijk.

op 25.06.2022 om 08:00 uur

4 / 10

er is geen feedback

op 24.06.2022 om 06:43 uur

10 / 10

Zeer goed geregeld , en vriendelijke leveranciers die alles vlot behandelen en alle verpakking netjes meenemen

op 23.06.2022 om 07:43 uur

8 / 10

Er was gezegd dat ze 30 min op voorhand zouden bellen wat niet is gebeurt. Ze waren wel op tijd volgens de mail tussen welk uur ze zouden komen.

op 23.06.2022 om 07:35 uur

Tip Top ?

op 22.06.2022 om 08:10 uur

veel keuze

op 22.06.2022 om 07:39 uur

2 / 10

Bij de levering ontbrak 1 van de 2 boxsprings + dat de bekleding van de boxspring en van de 2 frames verkeerd waren (textiel in plaats van kunstleder). De onderhoudsset voor kunstleder werd wel geleverd.De klantendienst werd door ons 3X gecontacteerd met de belofte dat ze zouden terug telefoneren. Deze hebben tot op heden nog niets laten weten. Er werden zelfs geen excuses aangeboden voor deze blunder van formaat!!!!!!!Hierdoor liggen we enkel op het matras op de grond en staat onze garage vol met de verkeerde levering!!!

op 20.06.2022 om 11:45 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert van België. Je vindt je nieuwe matras, bed, boxspring of het fijnste beddengoed bij Beter Bed. En wij zijn niet gerust voordat jij écht helemaal uitgerust bent.

• Adres:

Beter Bed