Beoordeling voor: Beter Bed

9.6  /  10

Gemiddelde van 738 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 15 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1275

Authentieke klantbeoordelingen

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed in België.

10 / 10

Prima , hopelijk een goede levering .

op 19.07.2018 om 10:44 uur

10 / 10

Ik vind beter bed een modern bedrijf die zeker een plaats verdient in onze samenleving. Een kop koffie kan wonderen doen.

op 19.07.2018 om 09:14 uur

10 / 10

Friendly no nonsense approach, good informative dialog and attention, offer tailored to needs and excellent product value (all is present in the shop). Top combination service + product + value.

op 19.07.2018 om 08:00 uur

10 / 10

Zeer tevreden! Zeer goed geholpen door de medewerker, heeft al onze vragen zeer uitgebreid beantwoord. Wij zijn er nu van overtuigd dat we ons perfect bed hebben gevonden!

op 19.07.2018 om 04:43 uur

10 / 10

Top verkoper in de winkel in Olen. Perfecte service!

op 19.07.2018 om 04:12 uur

10 / 10

Tot op heden is alles perfect en naar wens. Uiteraard kan ik nog geen oordeel vellen over de kwaliteit van de matras op langere termijn.

op 19.07.2018 om 04:01 uur

10 / 10

Geen verbeter punten alles klopt

op 19.07.2018 om 03:46 uur

10 / 10

Les +: L'acceuil et les explications en magasin (Woluwe Saint-Lambert), dans lequel nous sommes retourn

op 19.07.2018 om 03:19 uur

Perfecte service!

op 19.07.2018 om 02:41 uur

6 / 10

De website en prijs is goed,de prijzen ook/De fysieke winkel die we bezochten voor een kinderkamer was een maat voor niks, want enkel een folder met een link die niet meer werkt beschikbaar. Het maken van een afspraak is ook niet je dat: maandagochtend gebeld: afspraak gemaakt voor 8 augustus, in de namiddag een mail gekregen met de bevestiging voor levering 18 juli en 's avonds nog eens een sms met bericht van levering op 18 juli (?). 17/07 dan nog een mail gekregen dat er toch geleverd wordt op 8/08. Zelf even gebeld om te vragen hoe het nu zat : antwoord : de eerste berichten zullen uw telefonische boeking gekruist hebben? Lijkt me raar omdat er 8 uur tussen zat...Benieuwd of het in orde komt. Dus niet laaiend enthousiast, hopelijk wel na levering van de bestelling, dan sturen jullie me maar nog een bevraging.Met vriendelijke groet;***

op 17.07.2018 om 12:58 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert van België. Koop uw nieuwe matras, bed of boxspring met de zekerheid van de 7 grote geruststellingen. Zoals geruststelling 2: u heeft tot 100 dagen uitprobeergarantie op matrassen. En geruststelling 7: altijd 30 dagen 'niet-goed-geld-teruggarantie'. Dat is kopen en slapen met een gerust hart.

• Adres:

Beter Bed