Beoordeling voor: Beter Bed

8.2  /  10

Gemiddelde van 488 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 16 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 4332

Authentieke klantbeoordelingen

Alle beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed in België.

10 / 10

Alles goed geleverd.alles netjes opgeruimd.

op 29.09.2022 om 10:31 uur

2 / 10

Vriendelijke mensen vlotte service.

op 29.09.2022 om 09:50 uur

10 / 10

Duidelijke afspraak van levering Heel net en ordelijk

op 29.09.2022 om 07:50 uur

Hulpvolle personeel

op 28.09.2022 om 10:01 uur

8 / 10

Er was tijdens de bestelling een misverstand met de bezorging kosten, maar dat is via online contact verduidelijkt.Het pakket is intussen geleverd .

op 28.09.2022 om 08:13 uur

8 / 10

Ik ben tevreden van de levering maar ze hebben niet de verpakking terug genomen

op 27.09.2022 om 08:48 uur

4 / 10

onbeleefd.geel manieren .geen tact

op 26.09.2022 om 09:22 uur

10 / 10

Bedrijf BETERBED is uitstekend, gisteren gekocht en vandaag geleverd, super. 10/10 echt waar.Kussen zelf : het kussen slaapt zalig, heerlijk stevig en toch lekker knuffelzacht, .... maar ...... er is een grote maar!!!Het geluid is zeer moeilijk te hanteren, zelfde knop als wanneer u van song wil switchen. Is dus een klungelgedoe om het stil te krijgen.Eens gelukt, dan heb je daarna wel zalig relaxerende muziek, die u echt doet in slaap vallen. Wat echt ontspannend en super fijn is. En dan zou je denken, mooi op een leuke manier in slaap gevallen, wel niet dus.Na tijd van +-30min. nemen de boxen het geluid over van de allerhoogste stand.Weg zalig en fijn inslapen!!!! Want je kan niet anders dan u haasten om de uitknop te vinden, en dat helse lawaai af te leggen, relaxatiemuziek of niet, vreselijk te luid!!!Maar nogmaals van het bedrijf BETERBED geen kwaad woord, integendeel. Maar het kussen .......... pffff... had ik dit geweten dan had ik dit toch wel niet goedkope kussen niet aangekocht.Een eerlijke beoordelaar.

op 26.09.2022 om 08:57 uur

10 / 10

- de verkoper was zeer vriendelijk, antwoordde accuraat op alle vragen en was steeds bereid om product te tonen en te laten testen.

op 26.09.2022 om 05:34 uur

2 / 10

De website geeft bij betaling, levering volgende dag. Dus vrijdag besteld. Nu zondag heb ik nog geen mail ontvangen. Waarschijnlijk ga ik nu een dag verlof moeten nemen om deze matras in ontvangst te nemen???

op 25.09.2022 om 06:34 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert van België. Je vindt je nieuwe matras, bed, boxspring of het fijnste beddengoed bij Beter Bed. En wij zijn niet gerust voordat jij écht helemaal uitgerust bent.

• Adres:

Beter Bed