Beoordeling voor: Beter Bed

9.2  /  10

Gemiddelde van 18255 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 84 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 124508

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed

10 / 10

De hulp die wij kregen was vriendelijk en heel behulpzaam.Ze wist bijna alles en ging vragen aan een (technisch meer bevoegd) persoon als ze ergens geen antwoord op wist (

op 26.06.2022 om 12:59 uur

De website werkt intu

op 26.06.2022 om 12:58 uur

4 / 10

Ik ben niet tevreden over de klantenservice die wij hadden die ik hiervoor al heb uitgelegd. Ik heb het geen zeer ontevreden gegeven want de levertijd is al wel iets meer dan 2 weken dus dat is wel heel fijn. Maar over hoe het is verlopen ben ik niet tevreden.

op 26.06.2022 om 12:57 uur

Overzichtelijk, strak, goede zoekmachine

op 26.06.2022 om 12:57 uur

Zie vorig antwoord

op 26.06.2022 om 12:55 uur

Goed advies

op 26.06.2022 om 12:55 uur

10 / 10

In navolging van de aanschaffing van een matras, heb ik nu twee matras beschermers gekocht. De aankoop is makkelijk te realiseren door de site. Heel gebruikersvriendelijk. Hij heeft namelijk al suggesties om in te vullen en dat is bij je naam, adres en 06 wel zo gemakkelijk.

op 26.06.2022 om 12:54 uur

8 / 10

verkoper wist waar hij over sprak en gaf goede uitleg

op 26.06.2022 om 12:54 uur

10 / 10

Ik ben eerder een keer bij beter bed geweest hier kwam een man naar me toe die heel commercieel aangelegd was, oftewel hij wilde alleen maar verkopen. Omdat ik nu een ander bed gemaakt hebt heb ik ook een nieuw matras nodig, omdat de andere te klein is. De vrouw die me in de winkel hielp was een schat van een vrouw en wilde me helpen om een goede nachtrust te hebben en niet omdat ze zo graag matrassen wilde verkopen. Deze ervaring was echt super en hierdoor ging ik met een goed gevoel wat ik de andere keer niet had.

op 26.06.2022 om 12:52 uur

10 / 10

Goede hulp, aardige verkoper, niet opdringerig

op 26.06.2022 om 12:51 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamer expert met ruim 35 jaar ervaring in slapen. Je vindt je nieuwe matras, bed, boxspring of het fijnste beddengoed bij Beter Bed. En wij zijn niet gerust voordat jij écht helemaal uitgerust bent.

• Adres:

Beter Bed B.V.