Beoordeling voor: Beter Bed

9.4  /  10

Gemiddelde van 24027 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 84 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 83639

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed

10 / 10

Snelle bestellen en een snelle levering. Mooie kwaliteit produkten en keuze.

op 05.08.2020 om 12:32 uur

10 / 10

Zeer goede ervaring met Beter Bed!Vriendelijk en goed geholpen.Snelle levering.

op 05.08.2020 om 12:15 uur

10 / 10

Maatwerk, duidelijke uitleg en klantvriendelijk. Ook over de bezorging tevreden (bij de vorige levering).

op 05.08.2020 om 12:10 uur

10 / 10

Super geholpen en geslaagd in Drachten. Daar kan de verkoper uit *** nog veel van leren

op 05.08.2020 om 11:36 uur

10 / 10

Zoals het nu zo professioneel was zien wij geen aanleiding verbeteringen aan te geven

op 05.08.2020 om 11:04 uur

10 / 10

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Er werd genoeg tijd genomen om het bed te vinden wat bij mij past.

op 05.08.2020 om 11:03 uur

8 / 10

Wij zijn tevreden over onze winkelervaring! We zijn goed geholpen, hebben kundig advies ontvangen waardoor wij een goede keuze kunnen maken in welke lattenbodems en matrassen we nodig hebben.

op 05.08.2020 om 10:42 uur

8 / 10

Ik vind het fijn als medewerkers rekening houden met wat je wilt besteden en je niet proberen over te halen een ander besluit te nemen. Het was nu vakantie tijd en de bezetting van personeel was daardoor minder maar dit was niet te merken aan de wijze waarop je te woord werd gestaan.

op 05.08.2020 om 10:40 uur

10 / 10

Al jaren heel tevreden. Grote keus door het brede assortiment.

op 05.08.2020 om 10:27 uur

10 / 10

Ben zeer tevreden matras daar besteld de volgende dag al in huis kan niet anders zeggen super

op 05.08.2020 om 09:51 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamer expert met ruim 35 jaar ervaring in slapen. Je vindt je nieuwe matras, bed, boxspring of het fijnste beddengoed bij Beter Bed. En wij zijn niet gerust voordat jij écht helemaal uitgerust bent.

• Adres:

Beter Bed B.V.