Beoordeling voor: Beter Bed

9.2  /  10

Gemiddelde van 3680 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 84 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 20830

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed

8 / 10

Vriendelijke ontvangst, geen gedwongen verkoopsfeer. Erg belangrijk! Medewerkster had duidelijk kennis van zaken en gaf ons een goed gevoel.Ooit eerder bij BeterBed (jaren geleden) een compleet bed gekocht. Dat kraakte binnen korte tijd al behoorlijk, en werd zonder problemen omgeruild.

op 24.04.2017 om 10:41 uur

10 / 10

Prettige overzichtelijk assortiment. Vriendelijke en vakkundige bediening en uitstekende prijs- kwaliteitsverhouding! Bovendien ook nog eens aantrekkelijke acties!

op 24.04.2017 om 07:42 uur

8 / 10

Zocht kussen. In winkel kunnen testen, behulpzaam personeel. Via website snel en gemakkelijk kunnen bestellen (gratis thuisbezorgd).

op 24.04.2017 om 07:05 uur

8 / 10

Fantastisch geholpen door Beter Bed medewerker *** en vragen zeer goed gehoordVoor ons reden tot terug keer Beter BedVriendelijke Groeten***

op 24.04.2017 om 05:03 uur

10 / 10

Zowel op de website als in de winkel werden we op mogelijkheden gewezen en kregen we ruim voldoende informatie. Vooral het contact met de verkoopster was verfrissend doordat ze

op 23.04.2017 om 03:52 uur

10 / 10

Zeer tevreden over Beter Bed Amersfoort.Heel vriendelijke dienstverlening, goede uitleg, eigenaar nam uitgebreid de tijd. Kop koffie erbij. Gewoon helemaal goed. Toen ik zelf een probleem had werd er ook meegedacht. Ik ben zeer tevreden. En blij met mijn bed, matras, nachtkastje en bedtextiel. ?Ook de bezorging was prima.

op 23.04.2017 om 03:52 uur

10 / 10

Zeer prettig geholpen, behulpzaam en kennis van zaken

op 23.04.2017 om 01:27 uur

8 / 10

In de winkel zeer uitgebreid en aandachtig voorgelicht over alle mogelijke combinaties en toebehoren ,er is ruim de tijd genomen. Bij aflevering op de juiste tijd en snel en accuraat alles geinstalleerd .

op 23.04.2017 om 01:01 uur

10 / 10

Prima winkel verkoopt kwaliteit en komt afspraken na.Uitstekende bezorging,waar je van op aan kunt.

op 22.04.2017 om 12:30 uur

10 / 10

Prima geregeld, keurig volgens afspraak.

op 22.04.2017 om 12:17 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert met 85 winkels in Nederland. Koop uw nieuwe matras, bed of boxspring met de garantie van de 7 grote geruststellingen. Zoals geruststelling 5: alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd en gemonteerd (exclusief Beter Bed Basic assortiment en merk Flexworld).

• Adres:

Beter Bed B.V.