Beoordeling voor: Beter Bed

9.2  /  10

Gemiddelde van 4193 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 84 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 20655

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed

10 / 10

goede service en deskundig advies

op 22.03.2017 om 10:58 uur

10 / 10

Het is een Op en Top bedrijf, en ben zeer tevreden.Het is prima zo en ik kan geen enkele verbetering noemen

op 22.03.2017 om 06:34 uur

10 / 10

Twee dagen voor de levering kreeg ik een mail met een indicatie over het tijdstip van bezorgen. Op de bezorgdag werd ik keurig gebeld door de chauffeur die het precieze tijdstip doorgaf. Behulpzame en vriendelijke bezorger. Slaapbank netjes afgeleverd.

op 22.03.2017 om 06:08 uur

10 / 10

Vriendelijke, deskundige en goede verkoop en perfecte, deskundige en sublieme levering en montage

op 22.03.2017 om 06:03 uur

10 / 10

Heel tevreden zowel over het winkelpersoneel en de bezorgers.Ik zou niet weten wat er verbeterd kan worden.

op 22.03.2017 om 01:59 uur

10 / 10

Klantgericht vriendelijk kennis van zijn vak

op 21.03.2017 om 11:37 uur

Accuraat en effici

op 21.03.2017 om 11:34 uur

10 / 10

Ervaren, professioneel en vakkundige verkoper. Klant staat centraal. Iets meer uitstraling van bezorgers, passend bij Beter Bed.

op 21.03.2017 om 08:55 uur

10 / 10

Beter Bed is een fijn bedrijf, de geleverde goederen zijn van goede kwaliteit en de bezorger was erg vriendelijk en beleefd. Vooral fijn dat er van tevoren gebeld wordt als men in aantocht is.

op 21.03.2017 om 08:03 uur

8 / 10

Wij zijn bij Beter Bed in Venlo uitstekend geholpen door Margreet. Zij was voorkomend, zeer professioneel en wist nog precies wie wij waren en wat we eventueel wilden kopen toen we terug kwamen. Ook de aflevering is prima gedaan door een keurige bezorger.

op 21.03.2017 om 06:44 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert met 85 winkels in Nederland. Koop uw nieuwe matras, bed of boxspring met de garantie van de 7 grote geruststellingen. Zoals geruststelling 5: alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd en gemonteerd (exclusief Beter Bed Basic assortiment en merk Flexworld).

• Adres:

Beter Bed B.V.