Beoordeling voor: Beter Bed

9.4  /  10

Gemiddelde van 20568 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 84 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 68672

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed

6 / 10

Tevreden, jammer dat prijsafspraak bij nabestelling hoofdbord later niet wordt nagekomen.

op 25.01.2020 om 12:58 uur

op 25.01.2020 om 08:09 uur

Alles ok

op 25.01.2020 om 03:28 uur

10 / 10

Bij ons bezoek aan Beter Bed zijn wij snel, vakkundig en zorgvuldig geholpen bij het kiezen van matrassen en lattenbodems. Wij vonden het weer een zeer prettige ervaring en wij zijn dan ook uiterst tevreden over Beter Bed en haar medewerksters. Met de ervaringen die wij hebben bij Beter Bed zouden wij geen punten voor verbetering weten te noemen.

op 24.01.2020 om 12:59 uur

10 / 10

Goed. Informaties. Oog, oor en hart voor de klant.

op 24.01.2020 om 12:56 uur

10 / 10

Deskundig advies en snelle levering. verbeterpunt is een omruilgarantie

op 24.01.2020 om 12:56 uur

10 / 10

Wij zijn zeer tevreden over de bestelling van ons nieuwe bed. Ten eerste het ontvangst in de winkel en het meedenken, erg fijn. We mochten buiten in natuurlijk licht de stof en kleur bekijken waardoor deze beter tot zijn recht kwam. Ook de leverin thuis en het in elkaar zetten van het bed door de bezorgers hebben wij als positief ervaren. Wij zullen Beter Bed zeker aanraden bij vrienden en familie

op 24.01.2020 om 12:54 uur

10 / 10

Website was easy to use. Quick order process and super speedy delivery.

op 24.01.2020 om 12:51 uur

10 / 10

Ik vind de medewerksters behulpzaam en verstand van zaken. Uitleg over bezorging is prima.

op 24.01.2020 om 12:47 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert met 85 winkels in Nederland. Koop uw nieuwe matras, bed of boxspring met de garantie van de 7 grote geruststellingen. Zoals geruststelling 5: alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd en gemonteerd (exclusief Beter Bed Basic assortiment en Junior collectie).

• Adres:

Beter Bed B.V.