Beoordeling voor: Beter Bed

9  /  10

Gemiddelde van 5442 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 84 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 20312

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed

Wij zijn super tevreden!
    Wij zijn in Utrecht geweest, werden vakkundig geholpen.
    Luistert actief naar je wensen, speelt op jou wensen in.

op 16.01.2017 om 13:58 uur

10 / 10

Prettige winkel, zelfs rustig rond gekeken. Waarna zeer goed geholpen. Uitgebreid advies wat opties betreft,verschillende matrassen en toppers kunnen proberen.En onder het genot van een kopje koffie de boxspring naar wens besteld

op 16.01.2017 om 11:57 uur

super service

op 16.01.2017 om 09:13 uur

10 / 10

Wij vinden Beter Bed een prettig bedrijf.Wij werden als klant prima benaderd en kregen die informatie die dienend was.Het is al jaren geleden dat wij bij Beter Bed in onze vorige woonplaats onze aankopen deden.Ervaringen prima.Vandaar ook onze hernieuwde kennismaking met uw bedrijf.-Verbeteringen kunnen we pas aangeven als wij in de toekomst meer met uw bedrijf te maken hebben,

op 15.01.2017 om 11:46 uur

8 / 10

Prima geholpen in de winkel. Snelle levering. Echter; geen woord over de inname van de oude matrassen, onaangenaam verrast dat dit *** euro ging kosten. De verpakking van de matras (dik plastic) leek goed, maar voor de bezorgers was dit slecht hanteerbaar, moet beter kunnen!!

op 15.01.2017 om 05:40 uur

10 / 10

Nette winkel met vriendelijk personeel en kennis van de producten.

op 15.01.2017 om 01:33 uur

10 / 10

Wij zijn deskundig en vriendelijk geholpen in de winkel. Alleen zou de levertijd wat korter moeten zijn. 6 tot 8 weken vind ik wel erg lang.

op 14.01.2017 om 10:50 uur

10 / 10

Zowel in de winkel als bij aflevering zijn we bijzonder vriendelijk en kundig te woord gestaan. We zijn heel tevreden over onze aankoop.

op 14.01.2017 om 10:02 uur

10 / 10

Keurig volgens afspraak.Levering op tijd en voorzichtige bezorgers.

op 14.01.2017 om 09:50 uur

10 / 10

Ben zeer tevreden over de verkoper in de winkel en ook over de bezorging.

op 14.01.2017 om 08:24 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamerexpert met 85 winkels in Nederland. Koop uw nieuwe matras, bed of boxspring met de garantie van de 7 grote geruststellingen. Zoals geruststelling 5: alle bestellingen worden gratis thuisbezorgd en gemonteerd (exclusief Beter Bed Basic assortiment en merk Flexworld).

• Adres:

Beter Bed B.V.