Beoordeling voor: Beter Bed

9.4  /  10

Gemiddelde van 20112 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 84 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 72955

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beter Bed

8 / 10

Onderscheidend.....pro-actief mee te denken... als je een product kiest dat je dan automatisch de bijpassende producten krijgt die je zou kunnen bestellen. In dit geval een matras....en een matrasbeschermmat.....molton etc. en dat tegen een gereduceerd tarief bij afname van meerdere producten. :)

op 31.03.2020 om 12:55 uur

8 / 10

we zijn te vrede over het te kunnen aanschaffen van een nieuwe mastassen.geen verbetering.

op 31.03.2020 om 12:42 uur

10 / 10

Ondanks de moeilijke tijd met veel maatregelen toch prima service

op 31.03.2020 om 12:27 uur

8 / 10

De winkel vind ik persoonlijk nogal kil ingericht, krijg er geen huiselijk warm gevoel bij. Dat zou wel iets luxere uitstraling mogen krijgen

op 31.03.2020 om 10:47 uur

8 / 10

Ik heb een bestelling gedaan online, maar helaas niet alles gekregen,

op 31.03.2020 om 10:28 uur

10 / 10

vriendelijke en alert geholpen, goed advies.Jammer dat het matras bij levering niet meegenomen kan worden (coronamaatregel?)

op 31.03.2020 om 10:08 uur

8 / 10

Bij de producten staat een duidelijke omschrijving en we hadden een snelle levering. De volgende dag hadden we het namelijk in huis. We hebben zowel het bezoek in de winkel als op de website positief ervaren. Wel zouden wij op de website graag de mogelijkheid hebben om bij een product in een overzicht alle mogelijke opties te zien (zoals bij een bed wel of zonder hoofdbord, of een ander soort hoofdbord). We kwamen er nu gaande weg achter dat hetzelfde bed andere mogelijke opties had.

op 31.03.2020 om 09:41 uur

8 / 10

Prima winkel, goede service.Ik raad deze winkel iedereen aan.

op 31.03.2020 om 09:16 uur

10 / 10

echt een goede en snelle bestelling.en ik was niet de enige die hier verbaasd over was.

op 31.03.2020 om 09:13 uur

8 / 10

Ik ben over het algemeen tevreden.Alleen jammer dat niet bij alle bedbodems gratis montageservice word aangeboden. En dat je op de website vaak weer opnieuw moet beginnen is ook ongemakkelijk.

op 31.03.2020 om 08:26 uur

Beter Bed

• Dé slaapkamer expert met ruim 35 jaar ervaring in slapen. Je vindt je nieuwe matras, bed, boxspring of het fijnste beddengoed bij Beter Bed. En wij zijn niet gerust voordat jij écht helemaal uitgerust bent.

• Adres:

Beter Bed B.V.