Beoordeling voor: Beddenreus

9.2  /  10

Gemiddelde van 920 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 36 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 4787

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beddenreus

10 / 10

Vriendelijke winkel welke de tijd nam. Vergeleken met de grote Broer ernaast een hele prettige ervaring met goede uitleg en werd netjes de tijd genomen. De meneer die er alleen werkte nam de tijd voor elke klant, zonder dat je het gevoel had dat hij in principe meerdere klanten tegelijk hielp. Eerst waren we bij de grote broer ernaast waar een verkoper op een onbeschofte manier in discussie ging met een klant waar de hele winkel van kon meegenieten. Bij Beddenreus stroomde de vriendelijkheid juist ons tegen moet en waren we alleen daardoor al overtuigd. Maar na goed en onderbouwde adviezen snel de keuze gemaakt.

op 02.07.2020 om 12:45 uur

10 / 10

Vriendelijk en goed geholpen door een deskundig medewerker.Mooie overzichtelijke winkel met prachtige kortingen.

op 02.07.2020 om 01:05 uur

10 / 10

Prima winkel.Ik kan hem van harte aanbevelen.

op 01.07.2020 om 01:24 uur

10 / 10

Klantvriendelijke winkel,met ervaren verkoopers.ik ben zeer tevreden.De website verbeteren,ik wou mijn uitgekozen bed bekeken,kon niet vinden.

op 30.06.2020 om 12:45 uur

10 / 10

Prettig geholpen door ervaren medewerkster voor een goed,betaalbaar produkt

op 30.06.2020 om 04:33 uur

10 / 10

Zeer tevreden , wellicht 1 man meer personeel. Hij stond nu alleen. En toch een heel goede service verlenen. Dik tevreden.

op 30.06.2020 om 01:23 uur

***

op 29.06.2020 om 12:35 uur

10 / 10

Wij kopen altijd alle bedden via Beddenreus, fijne service, snelle leveringen en afspraak is afspraak. zeker een aanrader, eerlijk gezegd ook toch even online elders gekeken of de prijs vergelijkbaar is, dat is ie zeker. Maar gezien de referenties elders gewoon weer bij Beddenreus gekocht.

op 29.06.2020 om 09:48 uur

n.v.t

op 29.06.2020 om 07:06 uur

8 / 10

Uitstekende service. We zijn stap voor stap geholpen met het uitkiezen van een bed, dat op ons is afgestemd.

op 28.06.2020 om 11:55 uur

Beddenreus

• Bij Beddenreus vind je de beste producten op het gebied van slapen. In de winkel en online heb je ruime keuze uit moderne boxsprings, bedden, matrassen en slaapkamermeubels en vind je volop comfortabel beddengoed. En alles tegen enorm scherpe prijzen!

• Adres:

Beddenreus