Beoordeling voor: Beddenreus

9  /  10

Gemiddelde van 883 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 37 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 2914

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beddenreus

10 / 10

Kundig eerlijk duidelijk advice . Vriendelijk geholpen . Nemen echt de tijd voor je.

op 18.10.2018 om 10:04 uur

10 / 10

zeer goed geholpen niets op aan te merken

op 17.10.2018 om 21:24 uur

10 / 10

Ik ben goed geadviseerd,fijn en vriendelijk geholpen! En mijn bed is top!

op 17.10.2018 om 20:00 uur

2 / 10

Veel te lange leverdatum

op 17.10.2018 om 16:24 uur

10 / 10

Je bent welkom in de winkel en wordt vakkundig geholpen om een goede keuze te kunnen maken. Super tevreden!

op 17.10.2018 om 15:27 uur

10 / 10

Wij willen een warme douche geven, aan het personeel van Beddenreus Beverwijk. En vooral voor *** die ons heeft geholpen met de klachten van ons oude bed. En het heel goed heeft opgelost voor ons. Hij krijgt van ons een dikke 10!!!! Voor zijn geduld en het goed luisteren naar de klant. En ook altijd vrolijk en enthousiast over zijn vak is. En wij komen zeker weer een keer terug.

op 16.10.2018 om 18:17 uur

10 / 10

Ik ben zeer tevreden, snelle levering, goede website en gemakkelijk bestellen. Gunstige prijs ten opzichte van andere die het zelfde dekbed verkopen. Ziet er ook mooi uit.

op 16.10.2018 om 18:14 uur

Ze doen wat ze beloven.

op 16.10.2018 om 14:57 uur

10 / 10

Goede zaak vriendelijk personeel en de mensen die het kwamen brengen waren zeer netjes en vriendelijk top zaak

op 16.10.2018 om 14:41 uur

6 / 10

The matrass I bought I expected to be more fresh. It feels super warm... it really difficult to sleep in it

op 15.10.2018 om 21:14 uur

Beddenreus

• Bij Beddenreus vind je de beste producten op het gebied van slapen. In de winkel en online heb je ruime keuze uit moderne boxsprings, bedden, matrassen en slaapkamermeubels en vind je volop comfortabel beddengoed. En alles tegen enorm scherpe prijzen!

• Adres:

Beddenreus