Beoordeling voor: Beddenreus

9  /  10

Gemiddelde van 926 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 35 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 2101

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beddenreus

10 / 10

Prettige afspraken, prettige bezorging prettige prijs

op 15.11.2017 om 22:54 uur

10 / 10

Wij werden erg vriendelijk ontvangen.
    De manager had veel kennis en totaal niet opdringerig.
    Het was een verademing na andere beddenzaken.
    Echt om aan te bevelen.

op 15.11.2017 om 19:25 uur

10 / 10

Goed geholpen door de verkoper in Delft. Rustig, vrijblijvend en fijn advies gekregen. De levering ging soepel, dag of twee van tevoren kreeg ik per sms te horen wanneer het bed bezorgd zou worden. Op de dag van de bezorging 10 min van tevoren een belletje dat ze eraan kwamen. Bezorgers wat nors, maar snel, schoon en goed het bed weten te monteren. De eerste nacht in het bed is een feit.. en het slaapt heerlijk.

op 15.11.2017 om 18:31 uur

4 / 10

Klanten service betreft levering zeer onpersoonlijk. Geen antwoord op rechte. Ronduit slecht

op 15.11.2017 om 17:54 uur

10 / 10

Zeer tevreden, geen enkel minpunt te melden.
    Goed en fijn bedrijf zowel personaal in de zaak als de monteurs.

op 15.11.2017 om 16:05 uur

10 / 10

Levering was keurig volgens een duidelijk aangegeven tijdpad. Bij de levering zelfs behulpzaam bij het terugplaatsen van een latje van de lattenbodem.
    keurig met alles geholpen.

op 15.11.2017 om 14:39 uur

10 / 10

Alles rond onze order van een bed met electrische lattenbodems is perfect gelopen, van advies in de winkel tot en met de montage van het bed.

op 14.11.2017 om 16:06 uur

8 / 10

GEEN AGRESSIVE VERKOOPTECHNIEK ALLE TIJD VOOR DE JUISTE KEUZE WAT BIJ JOU PROFIEL PAST WE KIJKEN UIT NAAR DE KOMST VAN ONZE BESTELLING DUS TOT NU TOE ZIJN WE TEVREDEN.

op 14.11.2017 om 14:56 uur

8 / 10

geen poespas en prima ervaring. Medewerkers weten waar ze het over hebben zonder de woekerprijzen van de concurrentie. Als ik toe ben aan een nieuw bed zet ik beddenreus zeker op mijn lijstje

op 14.11.2017 om 11:57 uur

8 / 10

Netjes, positieve en vriendelijke benadering verkopen /klant, deskundigheid en meedenken...

Ja, ik ben zeer tevreden hoe ik geholpen werd met mijn aankoop.....

Ik denk dat ik een verbeterpunt heb tbv showroom, iets groter met mooie kleuren.....

op 13.11.2017 om 19:11 uur

Beddenreus

• Bij Beddenreus vind je de beste producten op het gebied van slapen. In de winkel en online heb je ruime keuze uit moderne boxsprings, bedden, matrassen en slaapkamermeubels en vind je volop comfortabel beddengoed. En alles tegen enorm scherpe prijzen!

• Adres:

Beddenreus