Beoordeling voor: Beddenreus

9  /  10

Gemiddelde van 826 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 37 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 2739

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beddenreus

10 / 10

Wij werden hier super vriendelijk en goed geholpen. Erg vakbekwaam personeel. Niet opdringerig., gewoon heel prettig om daar te winkelen.

op 12.08.2018 om 18:35 uur

8 / 10

Beddenreus was de enige die het product had wat ik zocht. Zending afgeleverd na 2 werkdagen (zoals vermeld).

op 12.08.2018 om 17:10 uur

8 / 10

Ik zou het fijn gevonden hebben als er 90 dagen slaapgarantie gegeven zou worden...omdat jullie die service niet hebben heb ik overwogen om elders te kopen

op 12.08.2018 om 15:43 uur

10 / 10

Het is een mooi bed zeer tevreden heb het zelf In elkaar gezet Hooft boord zitten al bevestiging aan voeten end moet later vastgezet worden pas op ! wel goed afmeten ik ging er eerst de mist mee in latten bodems pasten wel bij het hoofd end maar was te breed bij het voeten end na het te hebben hersteld paste alles perfect. Tip neem de tijd . in je eentje ben de drie uur bezig maar dan heb je een goed stevig en mooi bed

op 11.08.2018 om 14:49 uur

10 / 10

Goed advies en er word goed met je meegedacht.

op 10.08.2018 om 15:22 uur

8 / 10

Prima website en goede service

op 10.08.2018 om 14:37 uur

10 / 10

Goede service , prima uitleg en advies,

op 09.08.2018 om 16:28 uur

4 / 10

Verkeerde dekbedhoes geleverd. Zwart i.p.v. een wit met gekleurde schelpen. Keurig te woord gestaan door de telefoniste, maar er zit niks anders op dan telefonisch te melden dat je iets retourneert, in te pakken, terug naar het postkantoor te brengen, weer opnieuw te bestellen. Beetje jammer.

op 09.08.2018 om 15:53 uur

10 / 10

Bij de koop goed behandeld bij de aflevering super goed gedaan + montage door de chauffeur

op 08.08.2018 om 18:57 uur

6 / 10

Beoordeling eigenlijk 4 sterren maar doordat de sets met schroeven niet goed waren moesten we zelf 12 schroevensets gaan kopen. Dat ervaarden we als heel onprettig!

op 08.08.2018 om 17:03 uur

Beddenreus

• Bij Beddenreus vind je de beste producten op het gebied van slapen. In de winkel en online heb je ruime keuze uit moderne boxsprings, bedden, matrassen en slaapkamermeubels en vind je volop comfortabel beddengoed. En alles tegen enorm scherpe prijzen!

• Adres:

Beddenreus