Beoordeling voor: Beddenreus

9  /  10

Gemiddelde van 964 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 36 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 5467

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beddenreus

2 / 10

ik ben erg ontevreden over Beddenrdeus/Beterbed, ze zetten een datum op de site wanneer dat je dekbed kan ontvangen, maak je eerstvolgende keuze. Dan duurt het nog anderhalve week langer omdat ze het druk zouden hebben.... zelfs durven ze het aan om PostNL de schuld te geven van de vertraging, terwijl ik diverse pakketjes wel op tijd ontvangen heb die door Post NL geleverd zijn Als je wil informeren kan dat alleen tijdens kantooruren, als ze dan reactie geven hebben ze zoveel zelfmedelijden dat het zo ontzettend druk is. Een kleine tegemoetkoming voor de late levering is bij hen onbespreekbaar.
    Wat ik niet vind kunnen is de zogenaamde goede score op Ekonmi, terwijl je je best moet doen om een review te schrijven, dat kan alleen als je uitnodiging van Beddenreus/Beterbed ontvang, heel verrassend, die heb ik niet gekregen, Als je dan even op *** kijk dan zie je de werkelijke verhalen, bestel niet bij hen!

op 02.03.2021 om 17:57 uur

10 / 10

Beddenreus Groningen vijf sterren. Bedrijf ruim en goed georganiseerd ingedeeld. Ik zal mijn ervaring zeker delen met familie en / of vrienden.Top!!!

op 28.02.2021 om 12:38 uur

Ik ben erg tevreden

op 26.02.2021 om 01:32 uur

10 / 10

Ben zeer tevreden over de website en de snelle levering ondanks de carona krisses

op 25.02.2021 om 02:38 uur

Zeer tevreden!

op 25.02.2021 om 02:15 uur

10 / 10

Door Corona had de bezorging ca 4 w vertraging .. dat is het enige wat we jammer vonden.. verder alles uitstekend verzorgd en gecommuniceerd

op 25.02.2021 om 01:25 uur

10 / 10

KAN NIET ANDERS DAN TE VREDEN ZIJN DUS ZOU GEEN VERBETERIJGEN KUNNEN AANBEVELEN.

op 24.02.2021 om 01:22 uur

10 / 10

Zeer tevreden erg punctueel met de levering. Tevreden met de producten. Matras ligt nu nog ietwat hard maar wij verwachten dat t wat zachter gaat worden. Het matras ligt nu ook nog op de grond in afwachting van ons bed a.s maandag

op 24.02.2021 om 01:12 uur

8 / 10

Met dit bedrijf is het goed zaken doen.Ze komen hun afspraken keurig na.

op 23.02.2021 om 12:58 uur

10 / 10

Snelle site fijn en overzichterlijk, prijs goed snelle reacties

op 23.02.2021 om 12:35 uur

Beddenreus

• Bij Beddenreus vind je de beste producten op het gebied van slapen. In de winkel en online heb je ruime keuze uit moderne boxsprings, bedden, matrassen en slaapkamermeubels en vind je volop comfortabel beddengoed. En alles tegen enorm scherpe prijzen!

• Adres:

Beddenreus