Beoordeling voor: Beddenreus

9  /  10

Gemiddelde van 846 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 37 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 2237

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Beddenreus

10 / 10

We werden prima geholpen in de winkel, de levering was snel, binnen een paar dagen, en geheel volgens planning. We kregen 2 kussens kado en de matrassen slapen geweldig. Geen rugklachten meer sinds ik op dit Topcare III 7750 matras slaap.

op 17.01.2018 om 14:09 uur

10 / 10

Fijn om gehoord en gezien te worden. We hebben vakkundige uitleg gehad.

op 17.01.2018 om 13:33 uur

10 / 10

Bedden in elkaar zetten zou wel fijn zijn voor de rest tevreden

op 16.01.2018 om 14:55 uur

10 / 10

Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, duidelijke uitleg over de verschillende bedden!

op 15.01.2018 om 22:24 uur

10 / 10

Fijne medewerksters, erg vriendelijk. Meedenkend, behulpzaam en vakbekwaam. Blij met het bed !

op 15.01.2018 om 21:35 uur

8 / 10

Vriendelijke verkoopsters. Alleen kijk goed uit wat er wordt aangeboden en reken goed na wat je uiteindelijk kwijt bent.

op 14.01.2018 om 20:06 uur

10 / 10

Vriendelijke werknemers en goede prijzen in de winkel.

op 14.01.2018 om 14:42 uur

6 / 10

Ik kan niet terug naar een vorige vraag om m'n verkeerde antwoord aan te passen.

op 14.01.2018 om 14:32 uur

8 / 10

goed behalve wat ik reeds vermeld heb

op 12.01.2018 om 18:00 uur

4 / 10

Ik heb mijn kast besteld in midden oktober, en het zou in eind november komen. Maar in november werd er gemeld dat de kast pas in januari zou komen. Toen de kast eenmaal kwam: - De monteurs hebben de dozen met de planken niet zorgvuldig gebracht. Ze gingen er roekeloos mee op. Ze botsten hele tijd op de muur of de deuren. Het leek alsof ze teveel haast hadden. Hierdoor heb ik uiteindelijk ook kapotte plekken ontdekt op een paar planken. - Toen alle dozen waren gebracht, heb ik meteen aan de monteurs gemeld waar ik mijn kast precies wilde. Ik had zelfs een zwarte streep gezet op de vloer (er moest namelijk rekening gehouden worden met de gordijnen en de plek voor mijn bureau). Ze leken het te begrijpen. Maar toen de monteurs klaar waren, heb ik gezien dat de kast helemaal niet stond waar ik het wilde! - De kast is ook niet goed in elkaar gezet. De deuren gaat niet goed dicht. Ook zit er een soort ?lijm? op de zijkant van een paar planken, en zijn er stukjes hout ervan af. Kortom: dit was

op 12.01.2018 om 16:05 uur

Beddenreus

• Bij Beddenreus vind je de beste producten op het gebied van slapen. In de winkel en online heb je ruime keuze uit moderne boxsprings, bedden, matrassen en slaapkamermeubels en vind je volop comfortabel beddengoed. En alles tegen enorm scherpe prijzen!

• Adres:

Beddenreus