Beoordeling voor: Datona webshops

9.2  /  10

Gemiddelde van 1297 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 15 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 18950

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij Datona webshops

10 / 10

Ben weer tevreden gemaakt. Simpelweg door de goede prijzen maar toch ook weer de steeds belangrijker wordende klantvriendelijkheid.

Mede de recenties deden mij er toe aansporen om tot koop over te gaan.

Het bandendemonteerappaaraat is niet voor eenieder weggelegd maar met behoedzaamheid mijn 17 inch lm velgen zonder maar 1 krasje te veroorzaken verwisseld. Maar niet met bijgeleverde lichter overigens maar met 3 gewone en velgbeschermers. Mee bestellen dus en succes is verzekerd!

Datona bedankt!

op 07.06.2018 om 17:15 uur

Snelle en correcte levering

op 04.05.2018 om 10:08 uur

2 / 10

Bij het aankopen van een stroboscooplamp (welk niet werkte) werd mij op de helpdesk gevraagd of mijn auto wel een benzine was? Toen ik hen vroeg om even serieus te blijven kreeg ik het antwoord dat ze ernstig waren. Toen ik de persoon de opmerking gaf dat ik zijn vakkundigheid in twijfel trok was die redelijk kort van antwoord. Alsof ik een oen ben die een lamp koopt voor een diesel. Een zeer teleurgestelde klant.

op 19.04.2018 om 14:16 uur

10 / 10

Onlangs kocht ik bij Datona een wielklem voor het vastzetten van onze scooter in de mobilhome. Ik had hem te groot besteld. Het was er eentje voor moto's, mijn eigen domme fout. Contact opgenomen met Datona. Zij zouden het juiste model opsturen en ik mocht het verkeerde terugzenden. Die dingen zijn behoorlijk zwaar maar geen probleem ik kon verzendingsbon uitprinten zodat ik hem kosteloos kon terugsturen. Het teveel betaalde bedrag werd terugbetaald. Bedankt Datona en vriendelijke medewerkers voor de zeer snelle en degelijke service. Groetjes ***

op 16.04.2018 om 10:03 uur

8 / 10

ALLES PRIMA

op 15.04.2018 om 12:40 uur

10 / 10

Goed bereikbaar ook via de telefoon. Snelle levering.

op 14.04.2018 om 12:24 uur

4 / 10

Webshop is prima maar oprijplaat staal is van slappe kwaliteit.
    Misschien 5 x met kruiwagen puin op gereden en onderzijde van de plaat is al bijna plat / uit elkaar gedrukt

op 14.04.2018 om 11:05 uur

10 / 10

Snelle en correcte levering, het bestelde materiaal is ondertussen in gebruik genomen en hier ben ik zeker tevreden over. Goed materiaal, aanrader.

op 12.04.2018 om 11:05 uur

10 / 10

snel ge levert en prima kwaliteit

op 11.04.2018 om 23:24 uur

10 / 10

snelle levering goede kwaliteit.

op 11.04.2018 om 21:57 uur

Datona webshops

• Datona.nl is dé webwinkel voor gereedschap voor auto's en motoren. In de webwinkel vindt u ook het grootste online assortiment garageproducten en werkplaatsinrichting.

• Adres:

Turfsteker 49