Over ons

eKomi ontwikkelt en beheert intelligente feedbacksystemen. Met het gebruik van social commerce technologie verzamelt eKomi klantenfeedback, productbeoordelingen, commentaar en aanbevelingen. Deze worden gebruikt om positieve virale effecten op websites, social media en zoekmachines te genereren. Hierdoor wordt meer vertrouwen geschept en daardoor ook de omzet gestimuleerd.

Tevreden klanten zijn de beste verkopers en wij geven hen de mogelijkheid om hun tevredenheid te uiten.

eKomi’s missie is om bedrijven te helpen met het verkrijgen van meer klanten en meer online succes te genereren. Om dit doel te bereiken ontwikkelt ons team van online marketing strategen, software engineers en designers continu onze social commerce technologie. Deze focus op constante innovatie was erkend door het Frauenhofer Institutuut met de "Innovatieprijs 2010" bij CEBIT.

eKomi – The Feedback Company – is opgericht in het begin van 2008 en is snel uitgegroeid tot een van de belangrijkste internationale aanbieders van social commerce technologie. Met een succesvolle verwerking van meer dan 10 miljoen professioneel beheerde klantenbeoordelingen is eKomi een van de marktleiders in Europa. eKomi is beschikbaar in zes talen en heeft kantoren in Berlijn (Duitsland), London (Engeland), Kaapstad (Zuid-Afrika), en Bratislava (Slowakije).

Lennart Dekker, manager bij Winparts.nl, zei over eKomi:
“Hoewel we onze Adwords campagne pas net begonnen zijn, heeft eKomi al voor een verbetering van het aantal kliks in onze Adwords met 15% gezorgd. Ook is het zo dat onze Adwords campagne verbeterd is in zichtbaarheid, herkenning en traffic. Hieruit kan geconcludeerd worden dat eKomi voor geruststelling zorgt bij onze klanten. Een ander opmerkelijk aspect is de SEO verbetering. Voor de samenwerking met eKomi kwam onze SEO langzamer op gang en waren de resultaten minder bemoedigend. Je kunt dus zeggen dat eKomi ons zeker heeft geholpen ons bedrijf te verbeteren.”

Contact Duitsland:

eKomi