Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

Vertrouwen door het Zilveren keurmerk ter goedkeuring!

MAATSTUDIO.nl
MAATSTUDIO.nl
MaatStudio.nl is dè meest complete online winkel in raamdecoratie en zonwering op maat. Onze collectie bestaat uit houten jaloezieën, gordijnen, rolgordijnen, aluminium jaloezieën, plisségordijnen,inbetween gordijnen, vouwgordijnen, rolluiken, screens en zonneschermen. Tijdens kantooruren staan onze enthousiaste medewerkers voor u klaar om u te voorzien van advies over onze topproducten. MaatStudio.nl onderscheidt zich door een sterke focus op advies bij het bepalen van de juiste kleuren raambekleding (gratis kleurstalen), het inmeten (gratis inmeten, opmeten aan huis), het bestellen en het monteren van raamdecoratie, rolluiken en zonwering (montageservice). Zo zorgen we ervoor dat u de juiste raamdecoratie of zonwering kiest in de juiste maatvoering en kleur. Van wens tot uitvoering, het kan allemaal. Onze raamdecoratie, zonwering en rolluiken zijn van hoge kwaliteit, aantrekkelijk geprijsd en zeer snelle levertijden! We nodigen u uit de beoordelingen van onze klanten door te lezen, want vooral de waardering van klanten telt! Graag tot ziens, Team MaatStudio.nl

Rene V.
Wederom hier onze raamdecoratie besteld. Weer mooi , netjes op tijd en betaalbaar.
Petra D.
Zeer tevreden, goede en snelle communicatie en vriendelijk personeel. Er kwam snel iemand opmeten en advies geven, direct daarna een offerte en snelle levering dooe een monteur die alles netjes heeft gehangen.
Lia D.
goede voorlichting en service van afhandeling
Karin T.
Keurig gemonteerd.
Adri V.
Met het afhalen zeer goed geholpen van tevoren goed geïnformeerd wanneer het klaar was
Zijn heel mooie afgewerk met de breedband zeer mooie aan zicht op de 63 mm lammel
Dankjewel voor mooie product
Wilhelmien en Jan V.
Tijdens het inmeten ,hebben we goed advies gekregen in de vorm van verschillen kleur stalen en afmetingen .Alles is keurig ingemeten en past perfect
.De levering was goed verpakt en duidelijk gelabeld.
Bart C.
winkel ervaring prima, aftersales nog niet goed afgehandeld daar men de verkeerde artikelen heeft geleverd en de fabriek hier een uitspraak over moet doen.
Marieke K.
Goede service en kwaliteit, aardige medewerkers die kennis van zaken hebben.
Debby L.
Dit is de derde keer dat we hier houten jaloezieën hebben besteld en we zijn weer enorm tevreden over het resultaat. Bedankt!
Hilde L.
Uitstekende service.Jullie komen jullie afspraken na, het personeel is vriendelijk en behulpzaam, en de jaloezieën die ik heb ontvangen voldoen volledig aan mijn verwachtingen.