Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 216 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1077

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Vlotte levering. Goed verpakt produkt.

op 13.12.2017 om 10:20 uur

10 / 10

Gedegen en vlotte service! Bedankt daarvoor!

op 11.12.2017 om 18:55 uur

10 / 10

Goede informatie, snelle levering en product in prima staat ontvangen

op 08.12.2017 om 15:43 uur

8 / 10

Bestelling vlot geleverd. Alles prima verpakt. Kortom zeer tevreden!

op 04.12.2017 om 10:06 uur

snel en efficient

op 04.12.2017 om 08:57 uur

8 / 10

Ik ben zeer tevreden alles is gegaan zoals het hoort

op 01.12.2017 om 09:56 uur

8 / 10

We zijn blij met het product, de snelheid en de correctheid van de afwikkeling van onze bestelling. Een simpele suggestie voor de toekomst met naar onze mening een groot positief effect op de totaal beleving zou zijn: lever bij de Glassboard (120 x 240) een sjabloon met de bevestiging gaten die op de muur gemaakt moeten worden. Nu was het ophangen zelfs voor iemand die dit vaak doet een te grote uitdaging t.o.v. met hoeveel gemak dit met een meegeleverde sjabloon zou zijn.

op 30.11.2017 om 11:15 uur

snelle levering zeer tevreden

op 29.11.2017 om 15:11 uur

10 / 10

We hebben onze glazen magneetborden binnen. Ik kon mijn ogen niet geloven, het was mooier dan verwacht. het staat prachtig, bevesting was ook een peuleschilletje.

op 27.11.2017 om 18:39 uur

Snelle levering, Super!

op 24.11.2017 om 14:32 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië en Ierland, zijn wij één van de groote producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International