Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.4  /  10

Gemiddelde van 121 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1607

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Een heldere website om bij het gewenste scherm uit te komen. Nette en prompte levering.
    Het scherm is kwetsbaar bij transport. Dat hebben ze bij SAM goed begrepen!
    Ingepakt in een dubbele doos, waardoor een extra kreukzone ontstaat.
    Eén kant was in de buitenverpakking behoorlijk beschadigd, maar de binnendoos en het scherm waren nog in perfecte staat!

op 03.01.2022 om 11:58 uur

6 / 10

Levering snel en correct. Whiteboard zelf niet de kwaliteit die ik had verwacht. Had meer gladheid verwacht. Stiften van sam laten strepen achter, wisser niet voldoende om schoon te vegen.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, bedankt voor uw feedback. Mocht u vragen hebben over het juist gebruiken en schoonmaken van het whiteboard nemen wij ook graag telefonisch contact met u op. Met vriendelijke groet, SAM online stores

op 03.01.2022 om 10:42 uur

8 / 10

heeft even geduurd eerste papierversnipperaar deed het niet maar het is toch goed gekomen. Prima

op 28.12.2021 om 13:06 uur

10 / 10

Snel geleverd, prima verpakt.
    Volgende keer zou ik het weer doen.

op 23.12.2021 om 10:43 uur

10 / 10

Goede service, fijn contact. Product is prima, we zijn er heel blij mee.

op 20.12.2021 om 19:50 uur

2 / 10

Had een tip gekregen om paarse stiften te bestellen voor Paarse Vrijdag. De stiften schrijven te dun en je kunt er niet goed mee op een whiteboard schrijven want dan lijken ze na 2 woorden al leeg.

Het bestellen en de levering was prima.

op 14.12.2021 om 17:01 uur

Snelle bezorging, goede producten

op 13.12.2021 om 23:46 uur

10 / 10

Goed whiteboard voor goede prijs. Snel geleverd. whiteboards.nl aanrader.

op 01.12.2021 om 22:15 uur

10 / 10

Alles ging prima. Misschien een wat kleiner doosje zou een kritiekpuntje kunnen zijn.

op 01.12.2021 om 15:22 uur

10 / 10

Snelle levering, product en de instructies zijn dikke prima. Tijdens transport is er een pallet op de verpakking gekomen. De verpakking was zwaar beschadigd, maar dankzij de uitstekende beschermende verpakking is het scherm onbeschadigd gebleven.

op 26.11.2021 om 17:01 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International