Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9  /  10

Gemiddelde van 215 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1050

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

alles werd zeer correct afgehandeld.

op 17.10.2017 om 15:41 uur

8 / 10

Goede terugkoppeling na bestelling en snelle levering.
    Super!

op 16.10.2017 om 17:39 uur

10 / 10

whiteboard besteld op donderdag. op maandag correct afgeleverd

op 16.10.2017 om 15:49 uur

4 / 10

Whiteboard verpakking was beschadigd en nat geweest. Het whiteboard zelf was aan de achterkant beschadigd. Voorkant okay.
    De whiteboardstiften: er zat een zwarte stift bij die niet uitwisbaar was waardoor het bord met Jif gereinigd moest worden, hetgeen niet helemaal is gelukt.
    Alles terugsturen was voor mij een gedoe, dus heb het maar zo gelaten, maar tevreden hierover ben ik zeer zeker niet.

op 16.10.2017 om 11:09 uur

10 / 10

Duidelijke website, geen gedoe en supersnel geleverd.
    Echt "TOP"
    ***

op 16.10.2017 om 09:37 uur

8 / 10

Goed en snel afgeleverd, helemaal prima!

op 12.10.2017 om 09:48 uur

8 / 10

Fijne snelle levering en service!

op 12.10.2017 om 08:47 uur

10 / 10

Overzichtelijke website, snelle bezorging!

op 10.10.2017 om 14:07 uur

10 / 10

Wat ik in jullie bedrijf vind is in het kort samen te vatten, een goed en groot assortiment, een prima service,een goede prijs, zeer overzichtelijk,een aanrader voor iedereen, netjes samengesteld,en vooral op tijd geleverd,ga zo door

op 09.10.2017 om 20:46 uur

10 / 10

Goede en snelle service/levering.

op 09.10.2017 om 09:44 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië en Ierland, zijn wij één van de groote producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International