Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 90 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1641

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Duidelijke site en snelle correcte levering. Product goede kwaliteit.

op 28.06.2022 om 07:22 uur

Snelle levering.
    Binnen twee dagen in huis
    Goed verpakt ter voorkoming van schade.

op 24.06.2022 om 13:48 uur

10 / 10

Heerlijk snel en ongecompliceerd bestelproces, snelle levering. Alles goed!

op 22.06.2022 om 18:14 uur

10 / 10

Mooi product: het bestelde magnerische krijtbord, snelle levering en goed verpakt.

op 14.06.2022 om 17:20 uur

10 / 10

Duidelijke en complete site, makkelijk te navigeren. De enorme keuze aan whiteboards en toebehoren maakt elders shoppen overbodig. Snelle bezorging, UITSTEKEND verpakt en ineens compleet!! Ik kan daarom SAM bij eenieder aanbevelen!!

op 08.06.2022 om 12:29 uur

10 / 10

Product voldoet. Snelle levering en keurig verpakt.

op 27.05.2022 om 17:12 uur

10 / 10

Prima service, snel bezorgd. Goede kwaliteit.

op 24.05.2022 om 10:59 uur

8 / 10

Prima Whiteboard. Voor mij de goede afmeting en een handig standaardje erbij. Er is ook een handig veegstiftje bij toegevoegd. Die kan je op de achterkant bewaren want er zit een magneetje in. Het veegstukje had van mij wel ietsje breder gemogen, maar het werkt verder wel goed. Levering was op tijd en hij kon door de brievenbus.

op 16.05.2022 om 15:07 uur

10 / 10

Zo besteld en keurig verpakt bezorgd. Ik werd zelfs de de bezorger gebeld of hij het bij de buren mocht afgeven.

op 13.05.2022 om 16:19 uur

10 / 10

Whiteboard voor mooie prijs. Aanrader. Whtieboards.nl bedankt.

op 11.05.2022 om 17:33 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International