Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 139 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1215

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

mooi op tijd

op 09.12.2018 om 09:08 uur

10 / 10

Heel snel en goed geleverd

op 06.12.2018 om 23:23 uur

10 / 10

Goed bedrijf en bij telefonisch kontakt zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Snelle levering.

op 05.12.2018 om 13:02 uur

10 / 10

Snelle levering en perfecte bezorging!

op 04.12.2018 om 14:18 uur

8 / 10

Goede service en snelle levering.

op 28.11.2018 om 09:54 uur

10 / 10

de juiste artikelen op de afgesproken tijd geleverd

op 27.11.2018 om 17:54 uur

10 / 10

Uw website is overzichtelijk en dat is voor het zoeken erg belangrijk. Het gevraagde en geleverde artikel is snel geleverd en goed ingepakt bezorgd.

op 27.11.2018 om 05:38 uur

8 / 10

Goede en snelle bezorging en service...

op 23.11.2018 om 16:57 uur

Snelle service!

op 23.11.2018 om 09:30 uur

8 / 10

Mooi stevig combibord; Half white- en magneetbord en half prikbord. Snel in huis. jammer dat de verpakking niet kon voorkomen dat het doosje punaises kapot was; vielen uit de verpakking bij opening. Eenvoudige stevige bevestiging waarvoor spullen meegeleverd. Hier ga ik nog jaren plezier van hebben!

op 22.11.2018 om 17:14 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International