Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 158 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1146

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

4 / 10

Bedrijf komt professioneel over en de bestellingen worden op tijd bezorgd. Het bestelde producten, meerdere glassboards voldoen aan de verwachting, echter ik spreek ook 3 zorgen uit;
    1) kwaliteit van witte stiften is bedroevend laag, ondanks dat we nieuwe hebben gekregen. Uiteindelijk "edding" stiften gekocht via ****die zeer goed zijn!
    2) magneten zijn goedkoop, maar ook snel stuk
    3) 2 boarden teruggezonden (niet gewenste kleur). Bevestiging en terugbetaling duurt (te) lang.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat je enkele zorgen hebt bij de bestelde producten. Dit is absoluut niet nodig. Ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice. Onze afdeling finance probeert terugbetalingen altijd zo snel als mogelijk te verwerken. Omdat de bestelervaring van SAM voor u niet vlekkeloos is verlopen wil ik u vragen ons nog een kans te geven. Mocht u besluiten om wederom bij SAM te bestellen, doe dit dan via een van onze servicemedewerkers, die kunnen ervoor zorgen dat u met een fijne korting de eventuele koop kunt afsluiten. Met vriendelijke groet SAM online stores

op 15.06.2018 om 15:03 uur

8 / 10

Goed materiaal,wel prijzig,maar kwaliteit,levering duurde iets langer dan gedacht.

op 04.06.2018 om 17:37 uur

10 / 10

Prima service en prachtig drukwerk. Zeer tevreden!

op 01.06.2018 om 00:25 uur

10 / 10

Mijn deel van de transactie was prima geregeld.
    De transporteur was minder tevreden. Hij stond nl.
    een dag eerder voor mijn deur dan er via een bericht aan mij was door gegeven.
    Nogmaals : DIK VOOR MEKAAR.

op 30.05.2018 om 10:26 uur

8 / 10

Contact over levering wat onhandig: ik wilde graag vooraf afspreken wanneer exact de boel gebracht zou worden. Leek niet mogelijk.
    Uiteindelijk is het goed gegaan.
    Bord is perfect!

op 28.05.2018 om 13:59 uur

10 / 10

Snelle en perfecte service!!

op 23.05.2018 om 07:25 uur

8 / 10

Snelle en goede service en levering. Vindt het glassboard van mooie kwaliteit en een geweldige kleur (oranje heb ik gekozen). Helemaal tevreden.

op 22.05.2018 om 21:51 uur

10 / 10

Prima webshop. Ik raad Whiteboards.nl aan.

op 22.05.2018 om 17:50 uur

10 / 10

Ik raad whiteboards.nl aan. Alles ging prima en niet duur...

op 08.05.2018 om 14:13 uur

6 / 10

Ik heb een projectorset gekocht dus; beamer, scherm 10 meter hdmi kabel en een ophangbeugel voor de beamer.
    Dit werkt goed.

Maar de randverschijnselen zijn wat onhandiger.
    Op de site wordt gemeld dat alles dat besteld is de volgende dag wordt geleverd,
    Ik besteld op vrijdag. Maar de vervoerder werkt niet op zaterdag, dus deze kwam vrolijk op maandag langs. Maar ik werk doordeweeks en ben regulier niet thuis en juist die twee weken daarna kon ik niet goed plannen thuis te werken. Daardoor bleven beamer en scherm dus bij de vervoerder hangen die af en toe nog probeerde om te leveren.

Als klap op de vuurpijl echter komt het mailtje om deze beoordeling te geven.
    Hoe bevalt het product.
    Maar SAM heeft zelf bij het maken van de order een mailtje met een link gestuurd waarop duidelijk zichtbaar is dat er nog helemaal niet geleverd is, want de vraag om te beoordelen kwam binnen de twee weken toen mijn bestelling nog niet geleverd was.

Dus ik beoordeel ik na 2,5 week , 3 sterren en het had heel eenvoudig 4 of 5 kunnen zijn.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, bedankt voor de feedback. De transporteur probeert bestellingen altijd zo goed en snel als mogelijk te leveren. Inmiddels is de bestelling geleverd en wij hopen dan ook dat u met veel plezier kan genieten van de bestelling. Met vriendelijke groet SAM online stores

op 02.05.2018 om 16:36 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië en Ierland, zijn wij één van de groote producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International