Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 153 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1165

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Goede levering en goed kwaliteit. Ik heb wel 1 vraag: waar diene de 2 ringetjes voor bovenaan het board?

op 08.08.2018 om 15:06 uur

8 / 10

Bestelling is vlot en prima verlopen. Het magneet bord is erg mooi echter de magneetjes die ook mee besteld zijn
    zijn niet goed

op 08.08.2018 om 09:42 uur

8 / 10

zijn niet goed

op 08.08.2018 om 09:41 uur

10 / 10

De maat is perfect, kosten zijn fatsoenlijk en de besorging subliem. Het lijkt alsof ik betaald krijg om dit te zeggen maar ik ben gewoon het tevreden! Als ik er weer een nodig heb weet ik waar ik moet zijn.

op 07.08.2018 om 17:02 uur

Snelle service goede kwaliteit

op 03.08.2018 om 07:11 uur

10 / 10

Zeer snelle en nette levering. goede kwaliteit stiften en klantgerichte service!

op 30.07.2018 om 15:47 uur

10 / 10

zowel de website als de bezorging is ons bevallen. snelle levering en het product oogt zeer netjes en kwalitatief. ook zaten er kwalitatief goede pluggen en schroeven bij het krijtbord dat scheelde weer een tripje naar de bouwmarkt. we zijn erg tevreden.

op 23.07.2018 om 23:53 uur

10 / 10

Duidelijke website en snelle bezorging super voor elkaar.

op 18.07.2018 om 08:47 uur

10 / 10

heel tevreden en alles gekregen zoals op de site beloofd is.binnen 24 uur geleverd gratis bezorgd tegne een mooie prijs .NIETS DAN LOF!!!!
    volgende keer koop ik hier weer .....

op 14.07.2018 om 00:08 uur

10 / 10

SAM maakt waar wat het belooft: snelle levering en prima kwaliteit! Een aanrader.

op 13.07.2018 om 13:52 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International