Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 143 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1194

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

Snel en goed!

op 19.10.2018 om 12:17 uur

8 / 10

Snelle levering, Goed verpakt. De kunststof magneten zijn goed De chroom kleurig kubusjes een drama. Er staat op de verpakking dat ze uit elkaar spatten als ze tegen elkaar komen. Die dingen zijn zo sterk dat dat bijna niet te voorkomen is. Dus bij alle 4 binnen 1 minuut stukjes er af. Je haalt ze nl uit de verpakking en ze zoeken elkaar direct op. Door de kracht bijna niet tegen te houden. Zijn ook erg klein. Als ze eenmaal tegen elkaar zitten zijn ze moeilijk los te halen. Dat was dus de enige miskoop. De rest was perfect.

op 18.10.2018 om 23:36 uur

10 / 10

Alles afgehandeld naar wens.
    Ik zou vrienden en Familie dit bedrijf aanraden.

op 17.10.2018 om 09:34 uur

10 / 10

De heren hebben het whiteboard naar boven gebracht. Perfecte service!

op 17.10.2018 om 08:41 uur

10 / 10

Whiteboards.nl goed whiteboard en niet te duur. Prima aankoop.

op 15.10.2018 om 16:46 uur

8 / 10

Heel prettig. makkelijk besteld en snel geleverd
    Prima prijs en apparaat werkt goed

op 11.10.2018 om 09:51 uur

10 / 10

Zeer tevreden over dit product, zeer snelle levering (de volgende dag al geleverd).

op 10.10.2018 om 09:44 uur

4 / 10

Bestelling op zich prima verlopen, TV stabdaard echter beschadigd in doos ontvangen. Doos zelf was heel en vertoonde geen schade. In de voet van de TV standaard zit een flinke deuk en de plastic binnenring is deels afgebroken. Standaard is op zich wel bruikbaar en functioneert.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, Bedankt voor de feedback. Het is heel erg vervelend dat u een product met transportschade heeft ontvangen. Helaas hebben wij van u daarover geen bericht ontvangen. Graag nemen wij dan ook contact met u op zodat dit probleem zo snel als mogelijk opgelost kan worden. Met vriendelijke groet SAM online stores

op 08.10.2018 om 20:58 uur

10 / 10

Alles snel en goed geregeld.

op 05.10.2018 om 20:13 uur

10 / 10

Duidelijke website, makkelijke bestelling, heel snelle levering en een mooi product. Als tip naar de fabrikant....een sjabloon voor de boorgaten zou prettig zijn.

op 03.10.2018 om 10:31 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International