Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 136 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1242

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

8 / 10

Had tenslotte 16 magneten nodig voor mijn whiteboards i.p.v. 10 zoals beschreven op de site anders zakte hij naar beneden

op 21.02.2019 om 18:13 uur

10 / 10

Juiste en snelle levering.

op 14.02.2019 om 20:04 uur

Perefect !!!!!!!!!

op 14.02.2019 om 19:15 uur

10 / 10

levertijden kloppen! 19,55 besteld en de volgende dag geleverd! goede kwaliteit voor de prijs. afstands bediening werkt perfect motortje is stil, ook de afterservice is goed, snel opgelost en op een vriendelijke manier.

op 09.02.2019 om 09:42 uur

Selle en nette levering.

op 07.02.2019 om 21:53 uur

8 / 10

Duidelijke informatie op de website en zoals beloofd de volgende dag afgeleverd.

op 05.02.2019 om 15:48 uur

8 / 10

Zeer snelle levering. Bij ontvangst ontbrak er een product. Gemaild met jullie en de volgende dag het ontbrekende product al in huis. Zeer tevreden en zeer aan te raden.

op 03.02.2019 om 21:55 uur

10 / 10

Online shoppen zoals het hoort: Overzichtelijke, heldere website, vlekkeloze betaling, super snelle levering

op 31.01.2019 om 10:34 uur

6 / 10

Het product is zoals het hoort dus dat is goed.
    Echter *** euro voor verzending voor een pakje dat makkelijk door de brievenbus zou kunnen....
    Dit pakketje was oorspronkelijk net iets groter dan een A4 vel en net wat dikker maar zat verpakt in een doos van 30 bij 20 cm
    Overdreven en verspilling

op 30.01.2019 om 20:04 uur

10 / 10

Ben zeer tevreden met mijn projectiescherm en de snelheid van levering Prima bedrijf

op 29.01.2019 om 17:35 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International