Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9  /  10

Gemiddelde van 132 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1263

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

10 / 10

Net en zeer stevig prikbord, snelle levering.

op 17.04.2019 om 20:35 uur

6 / 10

Ik had won whiteboard en ook wissers en stuiten besteld.
    Ik heb alleen het board ontvangen.
    Commentaar van SAM online stores Nederland:
    Geachte klant, bedankt voor de feedback. Heeft u de verpakking inmiddels geopend? De accessoires worden in de meeste gevallen toevoegt in de verpakking van het grote bord. U zult de rest van de bestelling dan ook tussen het piepschuim vinden. Met vriendelijke groet SAM online stores

op 15.04.2019 om 20:55 uur

10 / 10

Zeer snelle levering, mooi glazen memobord met supersterke magneten! Als ze aan elkaar zitten, krijg je ze maar met moeite los - of dat echt nodig is?

op 10.04.2019 om 22:51 uur

10 / 10

Snelle levering, zeker aan te bevelen

op 02.04.2019 om 17:26 uur

***

op 28.03.2019 om 14:03 uur

10 / 10

Het was een eerste kennismaking; duidelijke website; kon zo mijn keuze goed bepalen; snel geleverd. Product voldeed geheel naar wens

op 27.03.2019 om 17:02 uur

10 / 10

Snelle levering binnen 1 dag had ik het al binnen. En product is boven verwachting. Top

op 26.03.2019 om 23:02 uur

8 / 10

Snelle levering, ik had om 20.05 mijn bestelling afgerond de volgende dag 12.30 werd het al geleverd

op 26.03.2019 om 16:41 uur

8 / 10

Snelle levering,. Bestelling was goed verpakt

op 25.03.2019 om 23:49 uur

10 / 10

Een super goed apparaat en een goed bedrijf perfecte levering zoals afgesproken

op 25.03.2019 om 22:02 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International