Beoordeling voor: SAM online stores Nederland

9.2  /  10

Gemiddelde van 143 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 11 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1291

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores Nederland

8 / 10

Groot aanbod, fijne borden. Wel veel tekst op de website, kan in mijn optiek minder.

op 25.06.2019 om 17:43 uur

10 / 10

goede duidelijke website ,snelle levering , goed verpakt en goed product

op 24.06.2019 om 22:33 uur

10 / 10

fijn aparaat en snelle service ben zeer tevreden

op 23.06.2019 om 15:45 uur

10 / 10

Snelle levering en keurig verzorgd pakket. Mooier kwaliteit whiteboard en bevestigingsmateriaal. Jammer alleen dat er geen diameter op de pluggen vermeld stond, noch in de gebruiksaanwijzing welk diameter boortje te gebruiken. Veder helemaal top!

op 14.06.2019 om 15:36 uur

10 / 10

Geen problemen gehad alles verliep vlot.

op 14.06.2019 om 15:29 uur

10 / 10

Vlotte levering en goede communicatie. Maakte me wat zorgen over de verpakking van mijn grote white board, volstrekt overbodig! Perfect verpakt !

op 03.06.2019 om 16:33 uur

10 / 10

Gewoon gedaan wat beloofd was en dan ben je als internetshopper blij.

op 30.05.2019 om 22:57 uur

10 / 10

Zeer snel geleverd. Contact verliep moeitelood. Uitstekende kwaliteit.

op 30.05.2019 om 05:48 uur

10 / 10

Handig te bestellen met alles wat we nodig hadden. Zal in de toekomst niet aarzelen wederom bij jullie te kopen.

Snelle service en nog sneller verzonden!

op 29.05.2019 om 20:23 uur

8 / 10

Perfecte levering en service, snelle complete levering.

op 26.05.2019 om 10:54 uur

SAM online stores Nederland

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International