Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9.2  /  10

Gemiddelde van 92 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 14 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1158

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Zeer snel geleverd (9u volgende dag), chauffeur contacteerde me voor exacte locatie. Projectiescherm is goed. Alles OK, dus voor mij een aanrader.

op 13.01.2022 om 09:25 uur

10 / 10

Snelle en correcte levering !

op 08.01.2022 om 10:29 uur

Zeer snelle levering

op 04.01.2022 om 18:19 uur

6 / 10

Tableau livré impécable, malheureusement la moitié des marqueurs livrés avec ne fonctionnent pas. Dommage!
    Commentaar van SAM online stores België/Belgique:
    Bonjour. Pourriez-vous nous recontacter par email avec votre numéro de commande ou de facture pour que nous puissions vous proposer un SAV personnalisé ? A très vite ! SAM online stores

op 31.12.2021 om 18:19 uur

10 / 10

Ik schrok toen ik de negatieve reviews zag, en als ik ze vooraf had gelezen had ik waarschijnlijk niet besteld. MAAR. Hun service heb ik als perfect ervaren en dat mag gezegd. Ben ook zeer tevreden van het materiaal en ik zal waarschijnlijk nog zaken bestellen. Mijn lendenrol bleef in backorder en werd nadien nog correct toegestuurd. Indien er in het verleden problemen waren, dan geloof ik dat best. Maar daar blijken ze dan toch aan gewerkt hebben. Hier alvast een zeer tevreden klant! Fijne eindejaarsfeesten!

op 28.12.2021 om 12:59 uur

10 / 10

De site is duidelijk. De bestelling is zeer vlot afgehandeld. De betaling is ook correct verlopen.
    De levering is ook ongeschonden aangekomen.
    ***
    Prettige feestdagen

op 24.12.2021 om 10:51 uur

10 / 10

Zeer tevreden over aankoop ( magnetisch krijtbord). Zeer snel geleverd.

op 13.12.2021 om 18:28 uur

Snelle service.
    Prijs-kwaliteitsverhouding zeer goed!

op 02.12.2021 om 16:36 uur

snelle en correcte service

op 25.11.2021 om 09:39 uur

10 / 10

Hat alles perfekt geklappt!

op 23.11.2021 om 16:57 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International