Beoordeling voor: SAM online stores België/Belgique

9  /  10

Gemiddelde van 42 beoordelingen (afgelopen 12 maanden) uit 13 accounts.
Totaal aantal beoordelingen: 1190

Authentieke klantbeoordelingen

Alle Nederlandse beoordelingen zijn van klanten die een aankoop hebben gedaan bij SAM online stores België/Belgique

10 / 10

Al vaker whiteboards gekocht. We gaan wel steeds voor de Whiteboard Pro versies (wegens geëmailleerd en magnetisch en dus ook duurder) . Het email zorgt ervoor dat de borden tientallen jaren mooi wit blijven zonder krassen.
    Echte topkwaliteit voor een zeer correcte prijs.
    Snelle levering ook hoewel dat voor ons van minder belang is.

op 01.12.2022 om 10:14 uur

10 / 10

Heel tevreden met de 2 whiteboards voor mijn kleinkinderen. Ik kocht de emaille versie daar deze kwalitatiever zijn dan de goedkopere daar ze veelvuldig gebruikt worden zonder sporen na te laten van de vele stift tekeningen. Een aanrader!

op 23.11.2022 om 09:00 uur

correcte en snelle levering

op 09.11.2022 om 11:10 uur

2 / 10

Je n’ai toujours pas reçu mon colis après 7jours et on me demande mon avis sur la qualité du service. Et bien, je ne la trouve pas très bonne car je n’ai aucune nouvelle de où en est mon colis. Merci de bien vouloir me revenir. Et si vous avez besoin d’aide pour mieux régler l’envoi de vos e-mails automatiques, je peux vous aider…

op 31.10.2022 om 11:25 uur

10 / 10

Goede kwaliteit en goede service, vlot en tijdig geleverd.

op 27.10.2022 om 17:05 uur

8 / 10

Wat betreft het bestel -en betaalproces perfect zoals we toch al enige tijd gewoon mogen zijn en vertrouwd mee zijn
    Het leveringsproces kon wel beter , liever teveel communiceren dan helemaal niet ,track en trace onbestaande , 5 min voor levering aan mijn voordeur werd ik getelefoneerd door notabene de chauffeur ,gelukkig was ik thuis voor ontvangst .
    Transport was uitstekend , perfect verpakt
    En uiteindelijk het product , perfect niets aan op te merken , supertevreden waarvoor dank

op 26.10.2022 om 18:09 uur

2 / 10

Projectie scherm besteld op 06/10/22 en op heden 15/10/22, nog steeds niet ontvangen

Track&Trace meldt, bezorger onderweg, sinds gister. Dat is toch wel erg lang onderweg.

op 15.10.2022 om 17:33 uur

10 / 10

matériel de bonne qualité, beau design. Reçu rapidement

op 13.09.2022 om 11:28 uur

10 / 10

Correct en snelle levering, gemakkelijk te bestellen.

op 31.08.2022 om 22:13 uur

10 / 10

Ik was op zoek naar een glassboard dat onzichtbaar opgehangen kan worden en waar geen aluminium kader omzit. En dat is geleverd! Super mooi, sierlijk, strak en vooral duurzaam. Gezien de fragiliteit was ik bezorgd over de levering maar ook hiervoor dikke complimenten. Jullie hebben duidelijk nagedacht over de verpakkingsmethode. De markers met glitters zijn een succes. Ik ben zeer tevreden

op 25.08.2022 om 06:17 uur

SAM online stores België/Belgique

• Met online stores in Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Groot Brittannië, Oostenrijk, Italië, Spanje, Denemarken en Ierland, zijn wij één van de grootste producenten en verkopers van presentatieproducten in Europa. 99% procent van wat we verkopen is gefabriceerd in één van onze eigen state-of-the-art productiefaciliteiten. Onze eigen merken sam creative, sam connect of sam office, zijn synoniem geworden voor innovativiteit, kwaliteit en betaalbaarheid binnen onze branche. Dankzij ons moderne centrale distributiecentrum leveren we onze bestellingen snel uit door geheel West-Europa, gedurende het hele jaar. SAM online stores is fabrikant, distributeur en verkoper; alles-in-1. Hier profiteert ú van. Scherpe prijzen, korte levertijden, maatproductie en echte klantenservice van experts. Wij noemen dat de voordelen van het direct kopen bij de producent!

• Adres:

SAM International